2macher: s tim delenim mas +/- pravdu, nicmene je to jeste o neco komplikovanejsi. detailne jsem to popsal ve FAQ - http://4um.ocguru.cz/showthread.php?t=45970 - takze si te dovolim odkazat tam.
2macher: s tim delenim mas +/- pravdu, nicmene je to jeste o neco komplikovanejsi. detailne jsem to popsal ve FAQ - http://4um.ocguru.cz/showthread.php?t=45970 - takze si te dovolim odkazat tam.
i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
"Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."
Heh, tak teď už se v tom lehce ztrácim.. Nějak jsem ztratil přehled, co by tedy pro mě bylo nejlepší.. Možná by bylo dobře doplnit, že můj otec má živnostenský list na výuku cizích jazyků, sice to asi nehraje roli, ale kdyby náhodou (nejsem právník).. Taky si po tom co jsem přečetl nejsem tak docela jistý, jak bych to měl prezentovat, buď že jsem vlastníkem já (a případně stvořit kupní smlouvu, která pochopitelně v tuto chvíli neexistuje), nebo to nechat být a tvrdit, že vlastníkem je otec..![]()
vlastnictvi v tomto pripade prechazelo takto:
obchod -(kupni smlouva dle ObchZ) -> tvuj tata -(kupni smlouva dle ObcZ) -> ty
prava z kupni smlouvy tykajici se odpovednosti za vady a zarucni odpovednosti za vady prechazela takto:
obchod -(odpovednost dle ObchZ, poskytnuta obchodem) -> tvuj tata -(odpovednost dle ObcZ, poskytnuta POUZE tvym tatou, tedy nikoliv ty, poskytnute obchodem) -> ty.
jinymi slovy, ty to sam za sebe nemuzes reklamovat, protoze mezi tebou a obchodem neexistuje zadny pravni vztah. reklamovat to muzes pouze tehdy, jestli na tebe ta prava tvuj tata postoupi, nebo bys to mohl na plnou moc vystavenou tvym tatou. nicmene, tak jako tak se takova reklamace bude ridit obchodnim zakonikem (tj. zadnych 30 dnu na vyrizeni atd atd)
i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
"Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."
Pokud by si snad někdo myslel, že by mohlo být mému utrpení někdy konec, dodávám pokračování mojí story – vše z včerejšího odpoledne..
Jako obvykle jsem jel v pátek do školy, mám to tam tak hodinu a tři čtvrtě cesty, takže celkem štreku.. Poté, co jsem absolvoval písemku jsem normálně odjel zpět domů, (za předpokladu, že by se moje reklamace nějak hnula, měli mi z Mironetu zavolat, to neudělali).. Ve 2 jsem byl tedy doma, první co jsem udělal, že jsem mrknul do emailu a následně na stránkách ASUSu zjistil, že oprava je vyřízená. Okamžitě jsem vzal telefon a volal do Mironetu, jak to vypadá.. Tam mi nějaký informovaný inteligent v IS našel, že je to hotovo. Čtyřikrát jsem se ho zeptal, jestli si tedy můžu přijet pro nový NTB, který mám objednaný, resp. jestli mi vrátí ty peníze – on pravil, že ano.. Takže jsem skočil na první bus, který jel ku Praze, s tím, že mi to ani moc nevadí, jet tam ještě jednou, když budu mít konečně po šesti týdnech notebook..
Po cestě autobusem, když jsme sjížděli po strakonické, z Cukráku, mi kdosi volal – pochopitelně Mironet, s tím, že to ještě opravené není.. Tak jsem málem spadnul ze sedačky a vysvětlil mu, že jsem právě na cestě a že mi tam od nich kdosi řekl, že už to vyřízené je.. Tak jsem mu oznámil, že tam tak jako tak přijedu, no a jel jsem..
Když jsem dorazil, pochopitelně jsem se dozvěděl, že kdosi v call centru udělal chybu. Tak jsem se ptal, co s tím hodlají dělat.. Dohadovali jsme se asi 20 minut, a pak jsme došli k tomu, že zavolají do ASUS a uvidíme, jak to vypadá, pořád totiž chybělo to potvrzení o té reklamaci. Já argumentoval tím, že co se týče Ostravy, je ve statusu napsáno, že je reklamace vyřízená, tak tam ten reklamační technik (který opravdu za nic nemohl) volal, samozřejmě si ho tam přehazovali jako horkou bramboru, nakonec ho kamsi přepojili (tedy, položili mu to..Tak tam volal znova, to už se někomu dovolal a zjistil, že člověk, který za tu opravu nese odpovědnost není přítomen (je na školení nebo poradě, ale že se za půl hodiny vrátí). Tak jsme se domluvili, že se za půl hodiny vrátím a uvidíme..
Vrátil jsem se, a tak trochu se naplnilo moje očekávání, pochopitelně to v ASUSu nikdo nebral.. To už byl ten reklamační technik docela dost nervní. No a já taky, tak jsem si nechal zavolat ředitele pobočky (abych si vyslechl alespoň vyjádření k tomu, co mi řekli v call centru) – ten se nedostavil, protože údajně cosi zařizoval. To se mi sice nezdálo, ale měl jsem důležitější věci k řešení. Tak jsem toho technika poprosil, jestli to zkusí vytočit ještě jednou, a tentokrát to kdosi vzal.. A začali se dít věci..
Nejprve spolu mluvili normálně, ale najednou se dostali k řešení toho, jak je možné, že tam ten notebook mají 5 týdnů (jeden týden byl v Mironetu).. Najednou se začali solidně hádat.. V ASUSu tvrdili, že notebook dostali 26.4., přičemž Mironet ho poslal dle dokladů 9.4. svou vlastní spediční firmou.. Ten omezenec z ASUSu vysvětlil, že si za to Mironet může sám, že nemají používat vlastní spediční firmu, že je to jejich problém, že se to prostě někde zatoulalo.. Tak mu ten technik řekl, jestli si nedělá srandu.. Nakonec mu tedy řekl něco ve smyslu, že se děsí toho, kdy by přes Mironet kdosi (kdo to nemá na IČO) reklamoval svůj notebook od ASUSu (tedy, už je přes sebe pravděpodobně vůbec nebudou chtít reklamovat), protože by se mohlo stát, že to v té klasické lhůtě 30 dnů vůbec nestihnou, budou muset vyplatit peníze a pak jim přijde opravený NTB, s kterým si budou moct maximálně podložit kafe..
Nakonec se posunuli k řešení problému: došli k tomu, že ten člověk z ASUSu vůbec neví, co s tím notebookem od toho 26. do dneška, kdy ho někam odeslali (pochopitelně nevěděl kam), dělali. Proč to tam leželo přes 14 dní na skladu tedy nikdo neví a nepoví.. Nakonec z něj vypadlo, že to asi poslali na nějaké posouzení, tak ten technik už taky málem upadnul a ptal se, jestli se nezbláznili, a jak dlouho to jako ještě bude trvat.. Odpověď? 7, ale spíše 14 dní, minimálně.. Jak to všechno dopadne, to je tedy otázka. Samé růžové vyhlídky jak se zdá. Já už vůbec neměl sílu se rozčilovat, tak jsem jen prohodil, že mě mrzí, že jim přidělávám tolik starostí (těm technikům z Mironetu, kteří za to fakt nemůžou). Ještě jsem dodal, že jsem za to, co ten zmetek reklamuju zestárnul kvůli těmhle příhodám tak o 5 let, ten technik se na mě podíval, usmál se a pravil: „to mně už by muselo být 250“.. Nakonec jsme se dohodli, že zavolají oni mně, jakmile budou znát výsledek, že už se o to radši nemám starat a že se kvalitnímu call centru (do kterého se dovoláte, pokud voláte číslo reklamací ze stránek Mironetu) mám raději úplně vyhnout, nebo se alespoň nechat přepojit k odpovědnější osobě..
Jak vidno, že mám svá práva, tedy právo držet hubu a krok, než se ASUS laskavě uráčí. Jsem opravdu moc rád, že vím, jak úžasné zákony máme – ochrana nulová.. Moje znechucení z toho všeho už překonalo únosnou míru, ale stejně, nemůžu vůbec, ale vůbec nic dělat...
To vše jako další ukázka toho, jak ASUS jedná, call centrum v Mironetu se dnes taky předvedlo, ale na to, jak funguje ASUS CZECH v Ostravě, bude těžko něco mít..
Toto by si mal precitat riaditel toho Asusu...
1: Asus P2B 1.10 • Celeron 1100@1364/1.8V • 512MB SDRAM • Samsung SP1213N+WD AC28400 • Toshiba XM-6402B+SD-M1212 • PowerColor AR2L Radeon 9100 64MB • 3C900-Combo • Bt848A • ASB-3940UA • AWE-64 • DTK PTP-3007 • VisionMaster 405 • Umax UC630 • Star LC24-200 Colour 2: PCPartner TXB820DS • Cyrix MII PR300/1.8V • 256MB SDRAM • 2xSamsung HD400LD+IT8212F • Accesstek CW4001 • LS-120 • Mystique 4MB • Millennium II 4MB • 3C509 • CMI8329A+Dream MIDI • ADI ProVista E44 • SyncMaster 203B Notebook: DTK FortisPro TOP-5A • P166MMX/1.8V • 80MB EDO • Hitachi 5K80 40GB • 12,1" TFT Router: A-Trend ATC-1425B • i486DX 50@33/5V • 48MB FPM • WD AC14300 • UMC UM9003F • HP PC LAN 16/TP+ Car: Mazda 323P BA • Z5 1489ccm, 65kW@5500rpm, 134Nm@4000rpm
Se obávám, že jedna věc je ta, že tam sice zaměstnávaj naprostý ignoranty, a druhá, že ty ignoranty řídí kdosi shora.. Ten technik co to posuzuje má jistě příkaz neuznat téměř nic, protože by mu třeba srazli prémie. Jako adekvátní postoj renomované značky bych bral: "Chyba se vyskytla u nás, vyberte si řešení problému, které Vám bude vyhovovat" ostatně stejně je to, jak jsem psal, pátá reklamace..
Jeden známý mi doporučoval kontaktovat přímo mezinárodní ředitelství asusu, stěžovat si na české zastoupení, na to asi nakonec taky dojde, ale obávám se, že na ten můj email pravděpodobně stejně nikdo reagovat nebude..
Tak to uz je silne kafe... drzim pesti. A jsem rad, ze jsem si tehdy pred pul rokem nekoupil Asus ale FS-C, pac jsem ho samozrejme (to se mi stava furt) musel hned reklamovat.
Naposledy upravil Špeta Marek; 12.05.2007 v 18:29.
[Project Morpheus] Intel Core2Duo E8200@3,9GHz, 4096MB DDR2, P35-DS3P, Radeon HD2600Pro 512MB, 1,5TB+0,75TB+2TB, Toshiba DVD-Rom 16x,48x, LG DVD-smazirna, BenQ LCD 22", HP Deskjet 959c, LaserMouse 6000, AC 550W[NTB] Corei5 2,6GHz, 6GB DDR3, nVidia Quattro 512MB, 250GB+300GB, LCD 14,1", 720p projector
DIKY prozretelnosti, ze jsem do Asusa nakonec nesel!!!!
mam HP a servis naprosto bezproblemovej (i v indonesii, kde vetsina veci nefunguje, na vsechno se ceka a uplaci...)
1) BigPiG System mk2 Phenom II x4 955; 4x2048MB DDR3; MSI FX890-GD70; CF 5830; VelociRaptor 300GB + 2xSeagate SV35.5 2TB RAID1 + Samsung F1 750GB + Samsung F2 1,5TB;Lian Li PC-8FIB; 2408WFP
2) PigPics E-500 + ZD 1445 + ZD 4015 + SanDisk ExtremeIII 4GB + Lexar Premium 1GB - IndoCertified
3) Pig@Work CATIA V5 r14-r18 @ Precision T5500: Intel W5590, Quadro FX3800 & Dell Ultrasharp U2410 & SpacePilot guaranteeing a minimum of 120 clicks per minute
4) PigFun Ubuntu 9.10 @ Corsair Flash Voyager 16GB @ Mobile PiG - HP nw8240 M770; FireGL v5000; 15.4" @ 1920x1200; 1+1GB RAM
5) MiniPig Lenovo X201i: i3 370M; 12" 1280x800 matte; 2GB DDR3 RAM; 6+ hours battery lifetime
Fuserstvi zastoupeni Asus je urcite hrozny, nicmene nepostrehl jse, jak dlouho ti tam "reklamovany" notas "lezi", pokud jsi ho kupoval jako koncak u Mironetu a doba opravy prekrocila zakonem stanovenou dobu, Mironet ti nesdelil, ze by reklamace byla neopravnena, pak bych to neresil jinak, nez vracenim prostredku a Mironet at si s notebookem nasledne dela co chce. Na jednu stranu je muzes litovat, nicmene ty resis problem s Mironetem, a muze ti samozrejme byt uplne jedno, co a jak s notebookem delaj.
Nicmene pokud jsem neco prehledl, ber to s rezervou, nejak mi to dnes "necte a nepremysli"![]()
Dell E6400 (P8400, 4GB RAM, 500GB 7.2k, NVidia Quadro NVS 160M, Wifi, BT, DVDRW, LED WXGA+)
Dell XPS 1330 Red (T7300, 2GB RAM, 160 GB 7.2k, NVidia GeForce 8400M GS, Wifi, BT, LED WXGA, DVDRW)
IBM T42 (Dothan M745, 1.5GB RAM, 160GB 5.4k, R9600, Wifi, BT, SXGA+, DVDRW)
Nikon D90 + MB-D80, Nikon18-200VR, Nikon 80-200/f2.8, Nikon SB-900, Lowepro, Tenba, Kata, ...
http://www.atty.cz/ - Pražský e-shop a prodejní kancelář e-cigaret
Se ani nedivim, už jsem toho taky tady napsal až až, spíš je mi divný, že se tím ještě někdo prokousává.. I když, cizí neštěstí vždycky potěší..![]()
No a mám to, já idiot, na IČO.. Tedy, smůla, musim čekat.. Jediný co mě napadlo, jestli třeba neexistuje něco jako "neoprávněný zadržování věci", s kterym to docela hraničí..
Jo, to je horsi pripad, nicmene i to v beznem pripade nezaklada pravo servisu Asusu si z Tebe delat skoro legraci a Mironetu bych naklady za cesty tam a zpet za mylne informace o vyrizeni zakazky rovnez "nauctoval"
Nakup na ICO ma urcite specificke podminky ve vztahu k dobe reklamace a moznosti zakaznika, nicmene nechal bych tedy jeste nejakou dobu jako projev dobre vule a snahu Mironetu vec resit, nicmene pokud bych nevidel zadny posun do urciteho terminu, pak bych zacal jednat pisemne na vsechny strany bych samozrejme rozeslal "zabavne" peripetie o neschopnosti servisu a infa Asusu i Mironetu.
Preci jen spatna reklama muze nektereho z papalasu zminenych firem trosku rozhybat![]()
Dell E6400 (P8400, 4GB RAM, 500GB 7.2k, NVidia Quadro NVS 160M, Wifi, BT, DVDRW, LED WXGA+)
Dell XPS 1330 Red (T7300, 2GB RAM, 160 GB 7.2k, NVidia GeForce 8400M GS, Wifi, BT, LED WXGA, DVDRW)
IBM T42 (Dothan M745, 1.5GB RAM, 160GB 5.4k, R9600, Wifi, BT, SXGA+, DVDRW)
Nikon D90 + MB-D80, Nikon18-200VR, Nikon 80-200/f2.8, Nikon SB-900, Lowepro, Tenba, Kata, ...
http://www.atty.cz/ - Pražský e-shop a prodejní kancelář e-cigaret
Já měl bohužel jen jednu jízdenku za 45 Kč (cesta do Prahy), časové ztráty jim naúčtuju dost těžko, takže jsem se na to vykašlal, nebo lépe řečeno, neměl jsem na to ani sílu a byl línej.. Zajímavější by bylo, kdybych Asusu naúčtoval finanční ztráty, které mi plynou z toho, že nemám na čem dělat v práci, tudíž tam ani nemůžu jet (mám tu jen asi 4 roky starej compaq)..
Ještě doplním, nejsem obchodník s výpočetní technikou, ale dost často ode mě chtějí známí i neznámí poradit, co koupit, tedy jsem jen rádcem. Myslím, že je jasné, kterou značku už nikdy nikomu nedoporučím nebo ho od ní budu odrazovat, a mám dojem, že jsem ASUSu udělal už docela solidní reklamu, např. tady, nebo i na jiných diskusních fórech.. Jak je vidět, v ASUSu jim to asi nevadí, nebo je nic takového, jako že by se měli chovat slušně k zákazníkům, vůbec nenapadlo..
Vetsina ceskych zastoupeni podobnych firem berou kohokoliv, kdo od nich nebere mesicne stovky kusu jako "malou rybu" ke ktere se rovnez tak chovaji. Bohuzel. Jejich zastupci jsou vetsinou jen "manageri", kteri spise pred technickym vzdelanim maji nejake ekonomicke a dle sveho zarazeni a platu rovnez i velkou davku arogance a nezajmu. Vyjimky se najdou, ale je jich poskrovnu. A tim padem je ani moc nezajima, zda se na nekterych technicky zamerenych forech o IT udela jejich firme takova ci jina "reklama" (stejen je nectou), maj dost zakazniku z velkoobchodu, ktere od nich berou diky nizke cene, sumak je pak zajima nespokojeny koncovy zakaznik.
Radil bych prokazat slusne ale asertivni jednani, jak opakuju, pravni vztah zakaznika na ICO a firmy je jedna vec a prava zakaznika jako takove jsou druha vec. Zformuloval bych tvoji anabazi a pochybeni na strane servisu i prodejce a oboum bych to poslal cestou reklamaci, tak i treba nekam vyse, je mozny, ze narazis na nekoho, kdo se tim muze zabyvat. (a da po koulich lajdackemu infocentru ci servisakum)
Dell E6400 (P8400, 4GB RAM, 500GB 7.2k, NVidia Quadro NVS 160M, Wifi, BT, DVDRW, LED WXGA+)
Dell XPS 1330 Red (T7300, 2GB RAM, 160 GB 7.2k, NVidia GeForce 8400M GS, Wifi, BT, LED WXGA, DVDRW)
IBM T42 (Dothan M745, 1.5GB RAM, 160GB 5.4k, R9600, Wifi, BT, SXGA+, DVDRW)
Nikon D90 + MB-D80, Nikon18-200VR, Nikon 80-200/f2.8, Nikon SB-900, Lowepro, Tenba, Kata, ...
http://www.atty.cz/ - Pražský e-shop a prodejní kancelář e-cigaret
...jen tak
Před několika lety jsem si docela užil se značkou Umax; taky už ho nikdy nekoupím.
Od té doby jsem makoupil několik dost NB zanašky Asus, a nemém s nima jediný problém...
...nechci být válečný štváč, ale jak si někdo může koupit notebook se střívkama od AMD![]()
WS - iPentium D 945+ 3,4 GHz | self - made water cooling | Asus P5WD2 Premium | Transcend DDR2 2GB (2x1GB/800) | Matrox Millenium P650 | EIZO FlexScan L568 (17") | Hitachi HDT72250VLA380 (4x 250GB SATA2 - RAID 0 + 10) | LG GSA-4163B | Logitech Internet Navigator Keyboard | Logitech MX1000 Laser | Aver TV | Adaptec AHA 2940AU | CanoScan FS4000US | HP 930c | MSI Bluetooth USB |
NB - Asus V1S
Asi tak nejak, rovnez nevidim nic spatneho na Turionu v notebooku. Problem je skutecne spis ve znacce a typu notebooku, pripadne pak s jeho servisem (jak je tu zmineno). Jinak mobilni AMD cpu davaj dnes do notasu skoro vsichni vyrobci a spousta techto notebooku neni vubec spatna (pomer cena/vykon je slusny)
Dell E6400 (P8400, 4GB RAM, 500GB 7.2k, NVidia Quadro NVS 160M, Wifi, BT, DVDRW, LED WXGA+)
Dell XPS 1330 Red (T7300, 2GB RAM, 160 GB 7.2k, NVidia GeForce 8400M GS, Wifi, BT, LED WXGA, DVDRW)
IBM T42 (Dothan M745, 1.5GB RAM, 160GB 5.4k, R9600, Wifi, BT, SXGA+, DVDRW)
Nikon D90 + MB-D80, Nikon18-200VR, Nikon 80-200/f2.8, Nikon SB-900, Lowepro, Tenba, Kata, ...
http://www.atty.cz/ - Pražský e-shop a prodejní kancelář e-cigaret
No upřimně řečeno neměl; něco jsem slyšel a četl...
Možná jsem příliš postižen minulostí (nedávnou); proti samotným AMD procesorům nic nemám, ale ty podvozky... Asi mám smůlu, ale většinou na problémy s HW narážím téměř výhradně u této platformy. To je ale jedno, to sem nepatří...
...ano, je to o ceně. Alé já bych si noteboot s neintelovským chipsetem nekoupil. Tím však nechci říst, že intel se nekazí; zmiňovaný Umax byl se střívky Intel...
WS - iPentium D 945+ 3,4 GHz | self - made water cooling | Asus P5WD2 Premium | Transcend DDR2 2GB (2x1GB/800) | Matrox Millenium P650 | EIZO FlexScan L568 (17") | Hitachi HDT72250VLA380 (4x 250GB SATA2 - RAID 0 + 10) | LG GSA-4163B | Logitech Internet Navigator Keyboard | Logitech MX1000 Laser | Aver TV | Adaptec AHA 2940AU | CanoScan FS4000US | HP 930c | MSI Bluetooth USB |
NB - Asus V1S
panove, zpet k tematu, pls![]()
i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
"Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."
tak dobrá tedy
Reklamace věcí nakoupených na IČ se opravdu řídí obchodním zákoníkem. Co se týče reklamací, je formulace velice nejasná, dá se vykládat jakoliv. Už se to tu několikrát řešilo. Prodejce většinou trvdí, že co se vrácení peněz týče závisí na zastupiteli značky, zastupitel tvrdí, že je to věc výhradně prodejce; a furt dokolečka dokola. Zkrátka dobropisy píšou velice neradi. Možná snad, pokud byste notebooku one značky od Mironetu ročně koupil tak alespoň za půl milionu. Potom by se s vámi bavili korektně. Pokud ale koupíte jeden kus za tři až deset let, tak je ztráta takového zákazníka nemrzí. Je to smutné, ale je to tak. Technici, co řeší ty reklamace, jsou naprosto normální lidé, s kterýma když se bavíte (nejlépe u piva) nebudete mít sebemenší problém. Bohužel chování firmy jako celku nemohou ovlivnit. Mnohdy jsou okolnostmi a svými šéfy nuceni dělat to, s čím máte zážitek nejen vy...
...a je úplně jedno, jaké značky je ten výrobek značky; mnohdy záleží jen na tom, jaká je zrovna průtok Labe v Děčíně, případně v jaké fázi je zrovna měsíc...
WS - iPentium D 945+ 3,4 GHz | self - made water cooling | Asus P5WD2 Premium | Transcend DDR2 2GB (2x1GB/800) | Matrox Millenium P650 | EIZO FlexScan L568 (17") | Hitachi HDT72250VLA380 (4x 250GB SATA2 - RAID 0 + 10) | LG GSA-4163B | Logitech Internet Navigator Keyboard | Logitech MX1000 Laser | Aver TV | Adaptec AHA 2940AU | CanoScan FS4000US | HP 930c | MSI Bluetooth USB |
NB - Asus V1S
S tím nezbývá, než souhlasit, už jsem to tu taky kdesi zmiňoval, s techniky stejně nikdy nepřijdu do styku, je to o tom, co diktuje vedení.. Je to něco jako když mi vedoucí oddělení masa v hypernově přiznala, že jim vedení přeřizuje na vahách datum (tedy zákazník si mohl klidně koupit maso "zabalené zítra", sám jsem ho v regálu našel), prostě s tím nic nenadělají. Ale co se v mém konkrétním případě děje v ASUSu je opravdu extrémní, bohužel..
ja mam s asusem opacne zkusenosti - notebook kupovany na firmu. reklamace probehla uspesne - pro notes si prijela dopravni sluzba zhruba za tyden mi ho zase privezla (korektne opraveny)...naprosta spokojenost
Šťastný to člověče.. Začínám se trošku obávat, že mám mj. asi docela smůlu na to co si koupím. Ale co se týče M6Vček, tak tahle řada byla hodně poruchová, co jsem vysledoval, rozhodně nejsem sám, kdo by s ní takhle bojoval.
Asi určitě neplatí, že by každý ASUS byl zmetek, bych dokázal i pochopit, že se prostě nepovedla jedna modelová řada.. Ale to samozřejmě v případě, že by to ASUS řešil nějak konstruktivně.
Všem majitelům ASUSu přeju, aby nedopadli jako já a pokud možno mohli všude tvrdit, že s touto značkou neměli nikdy potíže, nikomu bych to fakt nepřál, asi ani nejhoršímu nepříteli.. Ale mějte na paměti, co Vás může při troše smůly potkat..![]()
ASI BY SE SLUŠELO DOPLNIT I KONEC MÉHO PŘÍBĚHU..
NAKONEC VŠECHNO DOPADLO DOBŘE, TEDY, OD VČEREJŠKA JSEM MAJITELEM NOVÉHO NOTEBOOKU, TECHNIKŮM Z MIRONETU SE PODAŘILO DOSTAT Z ASUSu VYJÁDŘENÍ.. NAŠTĚSTÍ UŽ SE NEJEDNALO O ŽÁDNÝ DALŠÍ PODRAZ A VŠE PROBĚHLO TAK JAK MĚLO, SICE POZDĚ, ALE PROBĚHLO..
VERDIKT JE TEDY TEN, ŽE MĚ TO STÁLO OPRAVDU SPOUSTU SIL, ALE NAKONEC V ASUSu UZNALI MŮJ NÁROK A VRÁTILI MI PENÍZE..
MUSÍM ALE DODAT TO, ŽE PO ZKUŠENOSTECH S ASUSem AŤ UŽ TO DOPADLO JAKKOLI, O JEJICH VÝROBKY RADĚJI ANI NEZAVADÍM.. DÍKY VŠEM ZA TIPY A PŘIPOMÍNKY..
Doufam, ze nejsi stastnym majitelem noveho notebooku treba Acer Aspire nebo Umax ci tak podobne, to tenhle thread pak nemusis ani locknout, jelikoz se za par dni bude obsah zase hodit![]()
![]()
![]()
Dell E6400 (P8400, 4GB RAM, 500GB 7.2k, NVidia Quadro NVS 160M, Wifi, BT, DVDRW, LED WXGA+)
Dell XPS 1330 Red (T7300, 2GB RAM, 160 GB 7.2k, NVidia GeForce 8400M GS, Wifi, BT, LED WXGA, DVDRW)
IBM T42 (Dothan M745, 1.5GB RAM, 160GB 5.4k, R9600, Wifi, BT, SXGA+, DVDRW)
Nikon D90 + MB-D80, Nikon18-200VR, Nikon 80-200/f2.8, Nikon SB-900, Lowepro, Tenba, Kata, ...
http://www.atty.cz/ - Pražský e-shop a prodejní kancelář e-cigaret
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)