Pokud by si snad někdo myslel, že by mohlo být mému utrpení někdy konec, dodávám pokračování mojí story – vše z včerejšího odpoledne..

Jako obvykle jsem jel v pátek do školy, mám to tam tak hodinu a tři čtvrtě cesty, takže celkem štreku.. Poté, co jsem absolvoval písemku jsem normálně odjel zpět domů, (za předpokladu, že by se moje reklamace nějak hnula, měli mi z Mironetu zavolat, to neudělali).. Ve 2 jsem byl tedy doma, první co jsem udělal, že jsem mrknul do emailu a následně na stránkách ASUSu zjistil, že oprava je vyřízená. Okamžitě jsem vzal telefon a volal do Mironetu, jak to vypadá.. Tam mi nějaký informovaný inteligent v IS našel, že je to hotovo. Čtyřikrát jsem se ho zeptal, jestli si tedy můžu přijet pro nový NTB, který mám objednaný, resp. jestli mi vrátí ty peníze – on pravil, že ano.. Takže jsem skočil na první bus, který jel ku Praze, s tím, že mi to ani moc nevadí, jet tam ještě jednou, když budu mít konečně po šesti týdnech notebook..

Po cestě autobusem, když jsme sjížděli po strakonické, z Cukráku, mi kdosi volal – pochopitelně Mironet, s tím, že to ještě opravené není.. Tak jsem málem spadnul ze sedačky a vysvětlil mu, že jsem právě na cestě a že mi tam od nich kdosi řekl, že už to vyřízené je.. Tak jsem mu oznámil, že tam tak jako tak přijedu, no a jel jsem..

Když jsem dorazil, pochopitelně jsem se dozvěděl, že kdosi v call centru udělal chybu. Tak jsem se ptal, co s tím hodlají dělat.. Dohadovali jsme se asi 20 minut, a pak jsme došli k tomu, že zavolají do ASUS a uvidíme, jak to vypadá, pořád totiž chybělo to potvrzení o té reklamaci. Já argumentoval tím, že co se týče Ostravy, je ve statusu napsáno, že je reklamace vyřízená, tak tam ten reklamační technik (který opravdu za nic nemohl) volal, samozřejmě si ho tam přehazovali jako horkou bramboru, nakonec ho kamsi přepojili (tedy, položili mu to.. Tak tam volal znova, to už se někomu dovolal a zjistil, že člověk, který za tu opravu nese odpovědnost není přítomen (je na školení nebo poradě, ale že se za půl hodiny vrátí). Tak jsme se domluvili, že se za půl hodiny vrátím a uvidíme..

Vrátil jsem se, a tak trochu se naplnilo moje očekávání, pochopitelně to v ASUSu nikdo nebral.. To už byl ten reklamační technik docela dost nervní. No a já taky, tak jsem si nechal zavolat ředitele pobočky (abych si vyslechl alespoň vyjádření k tomu, co mi řekli v call centru) – ten se nedostavil, protože údajně cosi zařizoval. To se mi sice nezdálo, ale měl jsem důležitější věci k řešení. Tak jsem toho technika poprosil, jestli to zkusí vytočit ještě jednou, a tentokrát to kdosi vzal.. A začali se dít věci..

Nejprve spolu mluvili normálně, ale najednou se dostali k řešení toho, jak je možné, že tam ten notebook mají 5 týdnů (jeden týden byl v Mironetu).. Najednou se začali solidně hádat.. V ASUSu tvrdili, že notebook dostali 26.4., přičemž Mironet ho poslal dle dokladů 9.4. svou vlastní spediční firmou.. Ten omezenec z ASUSu vysvětlil, že si za to Mironet může sám, že nemají používat vlastní spediční firmu, že je to jejich problém, že se to prostě někde zatoulalo.. Tak mu ten technik řekl, jestli si nedělá srandu.. Nakonec mu tedy řekl něco ve smyslu, že se děsí toho, kdy by přes Mironet kdosi (kdo to nemá na IČO) reklamoval svůj notebook od ASUSu (tedy, už je přes sebe pravděpodobně vůbec nebudou chtít reklamovat), protože by se mohlo stát, že to v té klasické lhůtě 30 dnů vůbec nestihnou, budou muset vyplatit peníze a pak jim přijde opravený NTB, s kterým si budou moct maximálně podložit kafe..

Nakonec se posunuli k řešení problému: došli k tomu, že ten člověk z ASUSu vůbec neví, co s tím notebookem od toho 26. do dneška, kdy ho někam odeslali (pochopitelně nevěděl kam), dělali. Proč to tam leželo přes 14 dní na skladu tedy nikdo neví a nepoví.. Nakonec z něj vypadlo, že to asi poslali na nějaké posouzení, tak ten technik už taky málem upadnul a ptal se, jestli se nezbláznili, a jak dlouho to jako ještě bude trvat.. Odpověď? 7, ale spíše 14 dní, minimálně.. Jak to všechno dopadne, to je tedy otázka. Samé růžové vyhlídky jak se zdá. Já už vůbec neměl sílu se rozčilovat, tak jsem jen prohodil, že mě mrzí, že jim přidělávám tolik starostí (těm technikům z Mironetu, kteří za to fakt nemůžou). Ještě jsem dodal, že jsem za to, co ten zmetek reklamuju zestárnul kvůli těmhle příhodám tak o 5 let, ten technik se na mě podíval, usmál se a pravil: „to mně už by muselo být 250“.. Nakonec jsme se dohodli, že zavolají oni mně, jakmile budou znát výsledek, že už se o to radši nemám starat a že se kvalitnímu call centru (do kterého se dovoláte, pokud voláte číslo reklamací ze stránek Mironetu) mám raději úplně vyhnout, nebo se alespoň nechat přepojit k odpovědnější osobě..

Jak vidno, že mám svá práva, tedy právo držet hubu a krok, než se ASUS laskavě uráčí. Jsem opravdu moc rád, že vím, jak úžasné zákony máme – ochrana nulová.. Moje znechucení z toho všeho už překonalo únosnou míru, ale stejně, nemůžu vůbec, ale vůbec nic dělat...


To vše jako další ukázka toho, jak ASUS jedná, call centrum v Mironetu se dnes taky předvedlo, ale na to, jak funguje ASUS CZECH v Ostravě, bude těžko něco mít..