Jen bych se vrátil k debatě Vykuk - tomase. Snad to tady nebylo. Pokud prodejce dokáže, že zákazník zneužívá zákon (což pujde asi dost těžko většinou), a tím prodejce poškozuje, může mu odmítnout vrácení paněz ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu. Jinak souhlasím s tím, že někteří zákazníci jsou vyloženě vyčůraní...a prodejce nic nezmůže a leckterému slušnému člověku, který příjde se zbožím v perfektním stavu s rozumným důvodem, vyhovíme třeba po třech týdnech. Je to o oné důvěře prodejce-zákazník.
Jinak jeden případ z praxe, jak absurdně je nutné se kvůli zákona chovat.
Zákazník zakoupil přes web stolní DVD, namontoval na šňůru vypínač a pak to chtěl vrátit. my jsme povinni to přijmout, vyplatit peníze a až po servisním zásahu můžeme zpětne naúčtovat jeho cenu. Selským rozumem bych ho poslal někam, protože to zboží znehodnotil....