Citace Původně odeslal Antiloopa Zobrazit příspěvek
Mam ted brigadku na RMA oddeleni jedne firmy a muzu ti rict, ze zakaznici jsou hovada ( ne vsichni Dokazi vymyslet uplne <>iny, jen aby se reklamace uznala a dostali bud lepsi model (stara cena vs soucasna cena) nebo nejlepe dobropis. Vyuzivaji toho, ze jejich prodejce to netestuje a posila to to rovnou dal a netrpelive pocitaji lhutu 30 dnu. Nez se dostanou produkty k vyrobci a zpet, tak je to hned par tydnu a mezitim se reklamace vetsinou vyridi a pak se dostavam zpet neopraveny, pouzivany kus v roztrhane krabici, ktery se vyprodava za mnohem nizsi cenu. Uz si v praci tiskneme "hall of shame" RMA protokoly a je to celkem prdel "na LCD monitoru nejde nastavit 100Hz na ktere jsem si jiz zvyknul u stareho CRT monitoru..zadam dobropis - to vse treba po roce a pul od koupi zbozi).

Videno ze strany prodejce/servisaka atd.
Je samozrejmy, ze spousta zakazniku jsou vycuranci, kteri zamerne vec poskodi, dozaduji se vymeny kvuli nesmyslum, proste s tim vydrbavaji, jak jen jim to prochazi.
Videno ze strany zakaznika - je to uplne o tom samem.
Obchod se snazi vydrbat se zakaznikem, kde jen muze, reklamace resi podobnym zpusobem, jak jsem popisoval vyse atd.
Proste mezi obema skupinami jsou slusni a poctivy lide a naopak i zmetci.
Nema cenu resit, co kdo z jakeho pohledu vidi a uz vubec nejde o rozsouzeni, zda si Hrady do telefonu vodu nacpal sam ci ne. (a stat se to muze, zrovna tak stejne, jako levej servisak, kterej to jenom napise do protokolu)