Výsledky 1 až 25 z 28

Téma: Neuznana reklamace u Eurostaru

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Re: Neuznana reklamace u Eurostaru

    Citace Původně odeslal herma Zobrazit příspěvek
    2Hrady: neber si to osobně, je to všeobecně.

    Placení:
    Zaráží mě, že všichni remcáte okolo toho že nemá za takovouto reklamaci nic platit. Osobně si myslím že by se mělo. A 381kč není nic přehnaného za to že takováto reklamace "zdržuje" technika na druhé straně. Rozlišujte reklamaci která není uznána z důvodu že se závada nepojevila a z důvodu že si ji způsobil uživatel sám svou nedbalostí. Předpokládám že mě hned seřvete že se zastávám prodejců, ale je to tak. za blbost si člověk může sám.

    Voda:
    smluvené praktiky raději nebudu moc komentovat, ale zničit prodejce k bankrotu jen kvůli tomu že má někdo "dojem podvodu" a ostatní mu přitakají je podle mě ujeté. Důkaz je potřeba.
    Navíc spousta uživatelů kecá, někteří záměrně, někteří v nevědomosti. Třeba tady ten případ. Hrady tvrdí že do něj vodu nenalil. No jo, fakt? nemlží i nám tady? Nebo ani neví že tam vlhkost měl. Stačí mobil položit na vhodné místo, voda se kondenzuje a je vystaráno.

    3denní lhůta:
    no tuto podmínku musel vymyslet nějakej trotl. Už vidím jak prodavačka v nějakém krámě rozdělává mobil aby stihla do 3 dnů říci že si někdo mobila hodil v hospodě do piva. ach jo...

    PS: nejsem prodejcem mobilů!
    Mam ted brigadku na RMA oddeleni jedne firmy a muzu ti rict, ze zakaznici jsou hovada ( ne vsichni Dokazi vymyslet uplne <>iny, jen aby se reklamace uznala a dostali bud lepsi model (stara cena vs soucasna cena) nebo nejlepe dobropis. Vyuzivaji toho, ze jejich prodejce to netestuje a posila to to rovnou dal a netrpelive pocitaji lhutu 30 dnu. Nez se dostanou produkty k vyrobci a zpet, tak je to hned par tydnu a mezitim se reklamace vetsinou vyridi a pak se dostavam zpet neopraveny, pouzivany kus v roztrhane krabici, ktery se vyprodava za mnohem nizsi cenu. Uz si v praci tiskneme "hall of shame" RMA protokoly a je to celkem prdel "na LCD monitoru nejde nastavit 100Hz na ktere jsem si jiz zvyknul u stareho CRT monitoru..zadam dobropis - to vse treba po roce a pul od koupi zbozi).
    Naposledy upravil Antiloopa; 23.01.2007 v 19:42.
    PC: AMD Athlon 64 X2 3800+ EE, 2x 1GB DDRII800 A-Data, 120GB + 500GB, externi disk 320GB, 23" LCD Apple Home Cinema HD + 20" LCD LG L2000C-SF, Logitech Cordless MX3100, Sennheiser HD580
    PDA: FSC Loox 420 + Koss The Plug + 1GB SD Transcend 80x
    Photo: Olympus E-500, 14-45mm 1:3.5-5.6, 40-150mm 1:3.5-4.5 + FL-36 + 8GB SanDisk Ultra II + 512MB Kingston + Lowepro EX 160 + Tamrac

  2. #2

    Standardní Re: Neuznana reklamace u Eurostaru

    Citace Původně odeslal Antiloopa Zobrazit příspěvek
    Mam ted brigadku na RMA oddeleni jedne firmy a muzu ti rict, ze zakaznici jsou hovada ( ne vsichni Dokazi vymyslet uplne <>iny, jen aby se reklamace uznala a dostali bud lepsi model (stara cena vs soucasna cena) nebo nejlepe dobropis. Vyuzivaji toho, ze jejich prodejce to netestuje a posila to to rovnou dal a netrpelive pocitaji lhutu 30 dnu. Nez se dostanou produkty k vyrobci a zpet, tak je to hned par tydnu a mezitim se reklamace vetsinou vyridi a pak se dostavam zpet neopraveny, pouzivany kus v roztrhane krabici, ktery se vyprodava za mnohem nizsi cenu. Uz si v praci tiskneme "hall of shame" RMA protokoly a je to celkem prdel "na LCD monitoru nejde nastavit 100Hz na ktere jsem si jiz zvyknul u stareho CRT monitoru..zadam dobropis - to vse treba po roce a pul od koupi zbozi).

    Videno ze strany prodejce/servisaka atd.
    Je samozrejmy, ze spousta zakazniku jsou vycuranci, kteri zamerne vec poskodi, dozaduji se vymeny kvuli nesmyslum, proste s tim vydrbavaji, jak jen jim to prochazi.
    Videno ze strany zakaznika - je to uplne o tom samem.
    Obchod se snazi vydrbat se zakaznikem, kde jen muze, reklamace resi podobnym zpusobem, jak jsem popisoval vyse atd.
    Proste mezi obema skupinami jsou slusni a poctivy lide a naopak i zmetci.
    Nema cenu resit, co kdo z jakeho pohledu vidi a uz vubec nejde o rozsouzeni, zda si Hrady do telefonu vodu nacpal sam ci ne. (a stat se to muze, zrovna tak stejne, jako levej servisak, kterej to jenom napise do protokolu)
    Dell E6400 (P8400, 4GB RAM, 500GB 7.2k, NVidia Quadro NVS 160M, Wifi, BT, DVDRW, LED WXGA+)
    Dell XPS 1330 Red (T7300, 2GB RAM, 160 GB 7.2k, NVidia GeForce 8400M GS, Wifi, BT, LED WXGA, DVDRW)
    IBM T42 (Dothan M745, 1.5GB RAM, 160GB 5.4k, R9600, Wifi, BT, SXGA+, DVDRW)
    Nikon D90 + MB-D80, Nikon18-200VR, Nikon 80-200/f2.8, Nikon SB-900, Lowepro, Tenba, Kata, ...
    http://www.atty.cz/ - Pražský e-shop a prodejní kancelář e-cigaret

  3. #3
    Senior Member Avatar uživatele tominek
    Založen
    13.10.2003
    Bydliště
    Brno
    Věk
    43
    Příspěvky
    1 869
    Vliv
    296

    Standardní Re: Neuznana reklamace u Eurostaru

    prvni vec co me napadla:

    jak je to ted s reklamacema mobilu od zkrachoveleho Siemens Mobil / BenQ Siemens??
    kdyz to vypadalo ze nahradni dily nebudou a zkrachovala firma nebude proplacet opravy tak jsem mel nejake zpravy od prodejcu telkefonu ze jim sefove naznacuji at to nejak zkouli ze reklamace nebyla uznana...
    (chapu i prodejci jsou tim dost znevyhodneni)

    a ciste protoze sem se to pred cca 3ma dnama ucil tak k doplneneni (urcite uz to sem riksa psal 1000x):

    Výstup: 66/1979 Sb., Provedení některých ustanovení obč. zák. (40/1964 Sb.)

    § 11
    Organizace je povinna umístit v provozovně na místě
    zákazníkům přístupném vývěsky informující o podmínkách služeb
    poskytovaných organizací, včetně ceníků, stanovených lhůt
    a reklamačního řádu, je-li vydán.
    Jak rika no-x: "Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)"
    DELL Optiplex 980 | 8GB RAM | i7 860 | GeForce GT330 | 2x 128GB SSD RAID0 | 30" LCD
    Canon EOS 5D + BG-E4 | EF 24-105 mm f/4L IS USM | EF 28 mm f/1.8 USM | EF 50 mm f/1.4 USM | Sigma 12-24mm f/4.5-5.6 EX DG IF HSM || Velbon Ultra LUXi-F + Benro KS-1
    Canon EOS 7D + BG-E7 | EF 70-200 mm f/4L IS USM | EF-S 18- 200 mm f/3.5-5.6 IS || Velbon Ultra MAXi-L
    Speedlite 580EX || DOMKE F-2 | DOMKE F-1X | Lowepro Toploader 70AW | Další čačky kolem

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. FAQ + nekolik citaci z ruznych webu
    Založil Jezevec v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 11.08.2007, 17:13
  2. Neuznana reklamace vadne graf. karty
    Založil Anduril v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 10
    Poslední příspěvek: 25.02.2006, 10:06
  3. Ztracena nalepka, neuznana reklamace
    Založil Arteee v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 28
    Poslední příspěvek: 16.10.2005, 23:00
  4. Průzkum reklamace v HK
    Založil Michal-Tučný v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 13.09.2003, 23:03

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •