Dell XPS M1210 C2D T5500 1.66GHz; 3GB DDRII 667MHz; nVidia GeForce Go 7400 256MB TurboCache; Samsung Spinpoint 120GB 5400rpm 8MB SATA; Sony DVD-RW; 12.1" WXGA 1280x800...
...aneb nenávratně jsou pryč doby strávené u OC a 3DMarků...fňuk
Oficiální distributor AlphaCool pro ČR a SR...
obecne jsou v tom schovany dve otazky: prvni je, jestli by se ta 30denni lhuta nedala povazovat za uplynutou - to ale zavisi na tom, jestli jsi schopen prokazat, ze to 31. dne nebylo vyrizene (tedy jestli jsi je nejak kontakoval). pokud ne, tak asi nebudes moct rozumne dokazat, ze tu 30denni lhutu prosvihli, protoze oni nejsou ze zakona povinni te informovat.
za druhe je otazka, jestli je prokazatelne, ze tam zadna voda nebyla v okamziku, kdy jsi jim to donesl. tady bude zaviset na tom, co mas napsano v predavacim protokolu; obavam se ale, ze tam o popisu vznitrnosti nic nebude a ani ze tam nebude zadna obecna veta o tom, ze ten telefon vypada ok.
musim bohuzes souhlasit s tim, co psali tiktak a mawa vyse - je to od prodavajiciho prasarna, ale u pripadneho soudu bys to byl ty, kdo by musel prokazovat, ze tam ta vlhkost v dobe predani do reklamace nebyla.
i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
"Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."
Jasny, uz jsem se smiril s tim, ze s vlhkosti bohuzel nic neudelam. Co se tyce te 30ti denni lhuty, tak ta uplynula ted v sobotu a prvni pracovni den je dnes, takze na to to taky neuhraju. A prokazat tu vodu samozrejme nemuzu, do telefonu jsem se nehrabal, vubec me nic takoveho nenapadlo, ze by mohli tohle tvrdit.
Dell XPS M1210 C2D T5500 1.66GHz; 3GB DDRII 667MHz; nVidia GeForce Go 7400 256MB TurboCache; Samsung Spinpoint 120GB 5400rpm 8MB SATA; Sony DVD-RW; 12.1" WXGA 1280x800...
...aneb nenávratně jsou pryč doby strávené u OC a 3DMarků...fňuk
Chcelo by to trochu rozmaznut v nejakom clanku (hlavne ked sa to robi bezne...), idealne v novinach![]()
1: Asus P2B 1.10 • Celeron 1100@1364/1.8V • 512MB SDRAM • Samsung SP1213N+WD AC28400 • Toshiba XM-6402B+SD-M1212 • PowerColor AR2L Radeon 9100 64MB • 3C900-Combo • Bt848A • ASB-3940UA • AWE-64 • DTK PTP-3007 • VisionMaster 405 • Umax UC630 • Star LC24-200 Colour 2: PCPartner TXB820DS • Cyrix MII PR300/1.8V • 256MB SDRAM • 2xSamsung HD400LD+IT8212F • Accesstek CW4001 • LS-120 • Mystique 4MB • Millennium II 4MB • 3C509 • CMI8329A+Dream MIDI • ADI ProVista E44 • SyncMaster 203B Notebook: DTK FortisPro TOP-5A • P166MMX/1.8V • 80MB EDO • Hitachi 5K80 40GB • 12,1" TFT Router: A-Trend ATC-1425B • i486DX 50@33/5V • 48MB FPM • WD AC14300 • UMC UM9003F • HP PC LAN 16/TP+ Car: Mazda 323P BA • Z5 1489ccm, 65kW@5500rpm, 134Nm@4000rpm
Tak jsem se prave vratil z Eurostaru, probihalo to asi takto:
Nabehnul jsem tam s kamaradem a hned na zacatku jsem jim sdelil, ze ten rozhovor si budeme nahravat a polozili jsme mobil na pult, coz je celkem vyplasilo.
Nejdriv jsem na ne vytahnul tu 3 denni lhutu, ze mne neinformovali, ze reklamace nebude uznana, na to nerekli vubec nic.
Druha vec byla, ze na reklamacnim protokolu bylo sice napsano, ze zakaznik podpisem stvrzuje souhlas s reklamacnim radem, ten jsem ale nikde nevidel (byl mi tedy nasledne ukazan, visel na zdi za rohem, opravdu nebyl videt).
A treti veci bylo, ze na reklamacnim radu byl primo uveden poplatek za neuznanou reklamaci a sice tech 381 Kc, na co jsem jim teda rekl, ze na nejaky pausalni poplatek nemaji ze zakona zadne pravo a ze chci tedy videt fakturu za opravu a za postovne, kterou mi nastesti nebyli schopni ukazat. Ukazovali mi sice nejake predesle faktury, ale dalsi rozpor u nich byl, ze jedna byla treba na 180 Kc, jedna i na 460 Kc, tak co ma potom znamenat tech danych 381 Kc v reklamacnim radu, takze jsem jim ho cely pekne zpochybnil a rekl jsem jim, ze jim proste nic nedam.
Musim tedy uznat, ze byli celkem ok a nepokusili se ani nic zpochybnit a nakonec tedy uznali, ze byla chyba na jejich strane a vydali mi mobil bez jakehokoliv poplatku. Tak jsem jim jeste doporucil, aby tomu reklamacnimu radu venovali pozornost, ze to maji dost nedotazeny a poroucel jsem se.
Kdyby nekdo chtel zaznam rozhovoru, tak ho muzu bez problemu poskytnout.
Jinak vsem vam dekuji za cenne rady a pomoc pri reseni problemu.![]()
Dell XPS M1210 C2D T5500 1.66GHz; 3GB DDRII 667MHz; nVidia GeForce Go 7400 256MB TurboCache; Samsung Spinpoint 120GB 5400rpm 8MB SATA; Sony DVD-RW; 12.1" WXGA 1280x800...
...aneb nenávratně jsou pryč doby strávené u OC a 3DMarků...fňuk
2Hrady: neber si to osobně, je to všeobecně.
Placení:
Zaráží mě, že všichni remcáte okolo toho že nemá za takovouto reklamaci nic platit. Osobně si myslím že by se mělo. A 381kč není nic přehnaného za to že takováto reklamace "zdržuje" technika na druhé straně. Rozlišujte reklamaci která není uznána z důvodu že se závada nepojevila a z důvodu že si ji způsobil uživatel sám svou nedbalostí. Předpokládám že mě hned seřvete že se zastávám prodejců, ale je to tak. za blbost si člověk může sám.
Voda:
smluvené praktiky raději nebudu moc komentovat, ale zničit prodejce k bankrotu jen kvůli tomu že má někdo "dojem podvodu" a ostatní mu přitakají je podle mě ujeté. Důkaz je potřeba.
Navíc spousta uživatelů kecá, někteří záměrně, někteří v nevědomosti. Třeba tady ten případ. Hrady tvrdí že do něj vodu nenalil. No jo, fakt? nemlží i nám tady? Nebo ani neví že tam vlhkost měl. Stačí mobil položit na vhodné místo, voda se kondenzuje a je vystaráno.
3denní lhůta:
no tuto podmínku musel vymyslet nějakej trotl. Už vidím jak prodavačka v nějakém krámě rozdělává mobil aby stihla do 3 dnů říci že si někdo mobila hodil v hospodě do piva. ach jo...
PS: nejsem prodejcem mobilů!
Basic PC: AMD Athlon64 X2 3600+ @ 4600+ | GIGABYTE GA-M55PLUS-S3G | 2*1GB DDR2 667 Adata | Leadtek 7600GT 256MB | 2* Seagate 7200.7+ 120GB SATA | 20" Samsung 205BW | DVDRW NEC ND-4551A | Chello 5000/512
Jinak na ten doklad na jejich naklady spojene s reklamaci bych to taky moh mozna uhrat, protoze reklamace vlastne uz mela byt vyrizena (uplynulo 30 dni) a oni si nejaky doklad ze servisu a za postovne jentak z prstu nevycucaji a jestli jsem to tedy dobre pochopil, tak pokud mi jej neukazi hned zitra na pozadani, tak ja dele cekat nemusim. Nebo se pletu?
Dell XPS M1210 C2D T5500 1.66GHz; 3GB DDRII 667MHz; nVidia GeForce Go 7400 256MB TurboCache; Samsung Spinpoint 120GB 5400rpm 8MB SATA; Sony DVD-RW; 12.1" WXGA 1280x800...
...aneb nenávratně jsou pryč doby strávené u OC a 3DMarků...fňuk
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)