Tvrdim, ze se pletes
Jestlize to na 2GHz procaku udela 36fps, na 2.6GHz to vic jak 47fps neudela, coz porad neni dost na pohodlne hrani, protoze to je prumer. Lepsi grafika tomu IMHO moc nepomuze, protoze ta pouzita s lepsim procakem (DC) dokazala udelat o 40% vic, takze limit bude CPU. Takze kdybych to chtel hrat nejak hodne poradne, napr. jako progamer, coz znamena prumer kolem 80-100fps, bez poradnyho DC se proste neobejdu, tecka.


Citace Původně odeslal svaca Zobrazit příspěvek
Tvrdim, ze je to nesmysl ...

Testnete nekdo treba Venice 2.6G a nejakou nadupanou kartu, pojede to jak z praku ......

Vykonny CPU je pro vetsinu lidi k nicemu, presne jak porad tvrdi Eagle ..
ted jsem presel z Venice 2.7G na Conroe 3.6G, rozdil

Krome BRUTALNIHo narustu vykonu v enkodovani a compilovani, skoro zadny za ty penize ....
Naprosto souhlasim. Ja to delam presne tak, protoze na DC nemam v soucasne dobre prachy. Jsou ovsem gamesky, ktere si proste nezahraji pohodlne uz ted (GRAW) a na ty nove, ktere se chystaji, muzu se SC zapomenout uplne.

Citace Původně odeslal Majo1 Zobrazit příspěvek
Pre 90% uzivatelov Pc je 2xcore uplne zbytocna vec, vyhodene peniaze. Najrozumnejsie je si kupit nejaky Low-end Celeron resp. Athlon64, trochu zainvestovat do lepsieho chladenia, a pretocit ho co to da. A vybavene.
Trochu jsem o tom premyslel a zatim me tedy skutecne nenapadlo, jak udelat fyziku bezici paralelne se zbytkem tak, aby to nebylo o jeden snimek pozadu. Fyzika je ale jen cast herniho engine. Minimalne to lze udelat tak, ze fyzika bezi ST a po jejim vypocitani uz bezi jednotlive komponenty paralelne. Jak tu ale nekdo veci znaly potvrdil, nemel by byt problem nektere pokrocile fyzikalni enginy napsat paralelne. Jestli jsi celt to povidani s vyvojarem z Valve, tak oni to tak delaji. Nejenom, ze jim bezi paralelne jednotlive soucasti engine, ale zaroven tyto jednotlive soucasti jsou rovnou psany MT, pokud to jde.

Nevim, kde jsi prisel na to, ze min fps VZDY limituje grafika. V hodne hrach (FEAR) to je presne obracene.

Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
To jsou teda argumenty. Asi jako vyhánět mouchu plamenometem.


Ještě tady nikdo z obhájců DC nepřednesl návrh, jak udělat výpočet fyziky tak, aby mohl běžet paralelně se zbytkem hry. Čili ano, pořád si myslím, že to je udělané nějakou formou prasárny. Teoreticky je možné paralelizovat všechno, otázkou je jak a za jakou cneu.

A co říkám na tu hru? Že tady byly uvedeny chybně parametry počítače. Takže to shrňme správně, jak je to v článku:
A64 3200+ s 7900 GT: 35fps
A64 X2 3800+ s 7900 GT: 49fps

To mi právě 2x extrémní nepřijde, když je to procesor za 2 tisíce s DPH. A prý se měřilo FRAPSem, což single-core proti reálu znevýhodní.

BTW, všechny tyhle měření jsou sice hezké, ale z mých praktických zkušeností z testování vyplývá, že rozhodujícím měřítkem je minimální fps, které ale bohužel prakticky vždy visí na výkonu grafické karty. Průměr není reprezentativní. Uvažujme následující situace:

1) 50 % času 20 fps, 50 % času 40 fsp. Průměr je 30 fps.
1) 50 % času 20 fps, 50 % času 100 fsp. Průměr je 60 fps.

Jaká bude hratelnost obou situací? Asi nic moc, že? A když mi oněch 20 fps způsobí omezení grafikou...