Tvrdim, ze se pletes
Jestlize to na 2GHz procaku udela 36fps, na 2.6GHz to vic jak 47fps neudela, coz porad neni dost na pohodlne hrani, protoze to je prumer. Lepsi grafika tomu IMHO moc nepomuze, protoze ta pouzita s lepsim procakem (DC) dokazala udelat o 40% vic, takze limit bude CPU. Takze kdybych to chtel hrat nejak hodne poradne, napr. jako progamer, coz znamena prumer kolem 80-100fps, bez poradnyho DC se proste neobejdu, tecka.
Naprosto souhlasim. Ja to delam presne tak, protoze na DC nemam v soucasne dobre prachy. Jsou ovsem gamesky, ktere si proste nezahraji pohodlne uz ted (GRAW) a na ty nove, ktere se chystaji, muzu se SC zapomenout uplne.
Trochu jsem o tom premyslel a zatim me tedy skutecne nenapadlo, jak udelat fyziku bezici paralelne se zbytkem tak, aby to nebylo o jeden snimek pozadu. Fyzika je ale jen cast herniho engine. Minimalne to lze udelat tak, ze fyzika bezi ST a po jejim vypocitani uz bezi jednotlive komponenty paralelne. Jak tu ale nekdo veci znaly potvrdil, nemel by byt problem nektere pokrocile fyzikalni enginy napsat paralelne. Jestli jsi celt to povidani s vyvojarem z Valve, tak oni to tak delaji. Nejenom, ze jim bezi paralelne jednotlive soucasti engine, ale zaroven tyto jednotlive soucasti jsou rovnou psany MT, pokud to jde.
Nevim, kde jsi prisel na to, ze min fps VZDY limituje grafika. V hodne hrach (FEAR) to je presne obracene.