Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
Stejne by to ale na DC jelo vpohode i na PIO, ze?
To jsou teda argumenty. Asi jako vyhánět mouchu plamenometem.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
Mimochodem, co rikas na to Rainbow six: vegas? Porad tvrdis, ze DC je na h*, ze se hra neda udelat MT (nebo ze to je prasarna) nebo konecne uznas, ze jsi se mylil (jako ted ja napr.) a zacneme se bavit o tom, zda je DC zrovna ted ekonomicke a od kdy a komu se vyplati?
Ještě tady nikdo z obhájců DC nepřednesl návrh, jak udělat výpočet fyziky tak, aby mohl běžet paralelně se zbytkem hry. Čili ano, pořád si myslím, že to je udělané nějakou formou prasárny. Teoreticky je možné paralelizovat všechno, otázkou je jak a za jakou cneu.

A co říkám na tu hru? Že tady byly uvedeny chybně parametry počítače. Takže to shrňme správně, jak je to v článku:
A64 3200+ s 7900 GT: 35fps
A64 X2 3800+ s 7900 GT: 49fps

To mi právě 2x extrémní nepřijde, když je to procesor za 2 tisíce s DPH. A prý se měřilo FRAPSem, což single-core proti reálu znevýhodní.

BTW, všechny tyhle měření jsou sice hezké, ale z mých praktických zkušeností z testování vyplývá, že rozhodujícím měřítkem je minimální fps, které ale bohužel prakticky vždy visí na výkonu grafické karty. Průměr není reprezentativní. Uvažujme následující situace:

1) 50 % času 20 fps, 50 % času 40 fsp. Průměr je 30 fps.
1) 50 % času 20 fps, 50 % času 100 fsp. Průměr je 60 fps.

Jaká bude hratelnost obou situací? Asi nic moc, že? A když mi oněch 20 fps způsobí omezení grafikou...