ja by som povedal, ze ak by nemalo QC vyuzit, tak ze tam narast nebude, ale bude tam prepad o 2-5%, ako to casto byvalo v pripade tohto 2x2 "quad" fx-ka
ako to podla teba vedie k lagovaniu? Ved rendering jedneho obrazku bude trvat rovnako dlho ako s pouzitim iba jedneho jadra, akurat sa vyrenderuje 2x viac obrazkov... (a precita 2x viac vstupov od usera)Ano, ale to vede k lagování, tedy není to čisté.
Na tom grafe som len chcel ukazat, ze max fps tiez nic neznamena, ako nemozno za jediny ukazatel brat min fps. Najlepsie je brat min fps a potom priemer, idealom je cely priebeh fps z frapsu...Tomu grafu moc nerozumím, ale pokud se budu držet tvého vysvětlení, pak tedy přesně odpovídá tomu, co říkám, ne? Že silnější grafika hodně hne s minimálním fps a už moc ne s maximálním fps (protože to je limitováno CPU).