Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
No ale pekne vidno ako UE3, na ktorom bude postavenych vela hier dokaze vyuzit DC (a aj QC).
IMHO z těch grafů vyplývá, že QC už nevyužije. Ani ten nárůst výkonu není téměř znát, to je tak možná ovladači, ale hrou sotva.

Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
x2 3800+ tiez nie je ziadne delo, ale o 2tis. drahsi procak (3800 vs 3200) dal lepsi vysledok ako o 2 tis. drahsia grafika...
To mi z článku rozhodně nevyplývá.

Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
takze by som povedal ze min fps. bude zavisiet aj od procaka.
Opět jen spekulace.

Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
Co sa tyka paralelneho vypoctu fyziky: pred vykreslenim nacitat vstup od usera pre dalsi frame, jedno jadro pocita fyziku pre nasledujuci frame, druhe jadro a grafika robi vsetko ostatne suvisiace s vykreslenim stareho frame. Skratka taka jednoducha "dvojstupnova pipeline".
Ano, ale to vede k lagování, tedy není to čisté.

Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
rozdiel medzi non sli a sli - maxfps sa zmeni iba malo, priemer dost vyrazne
Tomu grafu moc nerozumím, ale pokud se budu držet tvého vysvětlení, pak tedy přesně odpovídá tomu, co říkám, ne? Že silnější grafika hodně hne s minimálním fps a už moc ne s maximálním fps (protože to je limitováno CPU).