OK, tak sorry, zle info o zostave - na 1. stranke clanku maju inu zostavu, fx-62, 8800gts, tak som nejak predpokladal ze to islo na tom istom. V case ked som sem daval link, ten clanok mal iba 2 strany a ta druha zostava tam nebola uvedena.
No ale pekne vidno ako UE3, na ktorom bude postavenych vela hier dokaze vyuzit DC (a aj QC).
7900gt je dnes povedal by som vyssia stredna trieda, teda grafika celkom bezne dostupna a pouzivana na hranie, x2 3800+ tiez nie je ziadne delo, ale o 2tis. drahsi procak (3800 vs 3200) dal lepsi vysledok ako o 2 tis. drahsia grafika...
Ako vidno, UE3 je dost procesorovo narocny, takze by som povedal ze min fps. bude zavisiet aj od procaka. A predsa je dost rozdiel mat priemer 35 a 49fps. To prve je na hranici hratelnosti, druhe uz celkom v pohode...
A namiesto toho frapsu si predstav driver od realteku zvukovky (pripadne creative), ktory zatazi procesor urcite viac ako ten fraps...
Zaujimavejsi je graf pre QC (teda, 2x2 - FX74 3ghz dual cpu system a 8800gtx).
Skratka UE3 vie vyuzit dalsie dostupne jadra.
Co sa tyka paralelneho vypoctu fyziky: pred vykreslenim nacitat vstup od usera pre dalsi frame, jedno jadro pocita fyziku pre nasledujuci frame, druhe jadro a grafika robi vsetko ostatne suvisiace s vykreslenim stareho frame. Skratka taka jednoducha "dvojstupnova pipeline". Lenze - uz aj driver grafiky vie vyuzit to druhe jadro, aj ked nie 100%tne.
Co sa tyka priemeru:
Priemer je tiez dolezity. Ak mam situaciu kde mi to 2x za hru spadne na 15 fps a potom ide okolo 30, a druhu situaciu kde to tiez 2x spadne na 15 a potom ide 60, tak jednoznacne beriem tu druhu sitaciu. Min fps vobec nehovori nic o tom, kolko krat to spadne napr. na 16, 17 atd. fps. Kludne to moze ist v oboch pripadoch takto: v prvom v kuse 16fps, 2x 15, a potom niekde na nejakej jednoduchej scene 150fps. V druhom pripade: v kuse 30fps, 2x15 a potom znova niekde 150fps...
rozdiel medzi non sli a sli - maxfps sa zmeni iba malo, priemer dost vyrazne