Výsledky 1 až 25 z 65

Téma: NTB přehřívání - reklamace?

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    S temi body 3) a 4) je to takove zmatecne...
    Prodejce uvadi,ze pro rychlejsi vyrizeni je lepsi zajit rovnou do servisu.
    Je jasne,ze servis penize nevyplaci,ale vyplaci je prodejce.
    Takze jedine reseni je asi ten podepsany papir,ze to nestihli opravit a jit s tim k prodejci a dozadovat se penez.
    Slo mi spise ale o dokazani,ze to nestihli...mohou tvrdit,ze mi volali 30.den a pritom muzou zavolat az v den 31. Jak tohle pak dokazat?
    To je lepsi zajistit osobni navstevou v uvedený den, pak se nemusis s nikym dohadovat o tom, zda ti volali ci ne. (moje zkusenost je ta, ze ikdyz maj reklamaci hotovou, tak mi tedy vetsinou z ruznych servisu nevolaj, nicmene kdyz zavolam ja, je to treba uz hotovy). Pokud to tedy stihnou, rovnou si notas prevezmes, pokud ne, muzes s nima rovnou resit nasledne.
    A podepasni papiru o detailnim stavu notebooku se seriovymi cisly soucastek a detailnimi fotografiemi - tam to muze byt problem, jelikoz servisak na to standartne nemusi pristoupit, jelikoz notebook nebude opravovat on, podpisem by se zavazal za odpovednost k necemu, co on neni bezne schopen zkontrolovat, jeslti napr. sedi vsechny cisla soucastek atd. (musel by notas napr. rozebrat v podstate do sroubku, aby zjistil, zda vse sedi proti tvemu papiru). Nicmene nafotit si notas a vypsat si cisla soucastek je samozrejme uzitecne, nejlepe s nejakym svedkem a treba pred odchodem do servisu. (v pripade nejakeho extra sporu). Jinak pokud nestihnou opravu a nedokazou ti notas opravenej v uvedenou dobu vydat, jsou - jak je tady opakovano - povinni se s tebou dohodnout na vraceni plne kupni ceny co mas na fakture, nebo pri tvem souhlasu ti vec vymenit za jinou podle dohody (za lepsi, za horsi s jejich doplatkem tebou odsouhlasenym, ci nejak podle dohody, tam uz to zalezi skutecne na dohode).
    Dell E6400 (P8400, 4GB RAM, 500GB 7.2k, NVidia Quadro NVS 160M, Wifi, BT, DVDRW, LED WXGA+)
    Dell XPS 1330 Red (T7300, 2GB RAM, 160 GB 7.2k, NVidia GeForce 8400M GS, Wifi, BT, LED WXGA, DVDRW)
    IBM T42 (Dothan M745, 1.5GB RAM, 160GB 5.4k, R9600, Wifi, BT, SXGA+, DVDRW)
    Nikon D90 + MB-D80, Nikon18-200VR, Nikon 80-200/f2.8, Nikon SB-900, Lowepro, Tenba, Kata, ...
    http://www.atty.cz/ - Pražský e-shop a prodejní kancelář e-cigaret

  2. #2

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Citace Původně odeslal tiktak Zobrazit příspěvek
    ...Jinak pokud nestihnou opravu a nedokazou ti notas opravenej v uvedenou dobu vydat, jsou - jak je tady opakovano - povinni se s tebou dohodnout na vraceni plne kupni ceny co mas na fakture, nebo pri tvem souhlasu ti vec vymenit za jinou podle dohody (za lepsi, za horsi s jejich doplatkem tebou odsouhlasenym, ci nejak podle dohody, tam uz to zalezi skutecne na dohode).

    Dobre,kdyz by na to doslo...
    Stavil bych se 30.den tesne pred zavirackou spolu se svedkem a pokud to nebudou to mit,tak je jasny,ze uz mam narok na odstoupeni od smlouvy.
    Resimu tu otazku,jestli servis je nebo neni povinen mi vyplatit penize?
    Dospeli jsme k tomu,ze servis nemusi vyplatit penize,ale ze mi musi napsat papir,ze to nestihli opravit a s tim pak pujdu k prodejci.Souhlasis i ty nebo na totok mas jiny nazor,nebot to z tveho popisu neni uplne zrejme.
    Tak to mi rve koule!
    *Acer Aspire Timeline 3810TZG + Creative I-Trigue 3400 ; cca 6hod.
    *Prestigio Nobile 157: Intel Centrino : Pentium-M 1,7G Dothan 2MB ; RAM DDR333 1GB ; HITACHI 80GB 5400ot. ; Radeon 9700 64MB ; SXGA+ 1400 x 1050 ; DVD+/-RW DL QSI ; 10/100MBit+WIFI ; CardReader 4v1 ; 4hod23minut

  3. #3

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    Dobre,kdyz by na to doslo...
    Stavil bych se 30.den tesne pred zavirackou spolu se svedkem a pokud to nebudou to mit,tak je jasny,ze uz mam narok na odstoupeni od smlouvy.
    Resimu tu otazku,jestli servis je nebo neni povinen mi vyplatit penize?
    Dospeli jsme k tomu,ze servis nemusi vyplatit penize,ale ze mi musi napsat papir,ze to nestihli opravit a s tim pak pujdu k prodejci.Souhlasis i ty nebo na totok mas jiny nazor,nebot to z tveho popisu neni uplne zrejme.
    No, dle myho, jeslize by ti servis nestihl notebook predat do toho 30 dne, predpokladam, ze by ti napsal dobropis pro prodejce, ktery by ti dle dohody vyplatil penize. Nicmene tam by prave mohl vzniknout zadrhel handrkovani se s prodejcem. Proto ikdyz pripadna oprava by byla asi delsi o dobu, nez prodejce notas premisti do spravneho servisu, sel bych prvotne reklamovat k prodejci a rovnez tam bych sel take 30ty den. Pokud to prodejce nebude mit k dispozici k predani, je to jeho problem a tebe dal nemusi zajimat vztah prodejce - servis. Reklamujes u prodejce a ten je dle meho povinen mit reklamaci do 30 dnu vyresenou a k predani, jinak se s tebou musi dohodnout na vyplaceni penez ci jine dohode, na kterou muzes/nemusis pristoupit. Nasledny problem napr. delsi opravy v servisu, at si pak resi prodejce se servisem, jak chtej, to te zajimat nemusi.
    Uvedu priklad - kdysi jsem za cca. 15kkc zakoupil Ericsson R520e (docela naslaplej mobil v tu dobu ). Po nekolika mesicich telefon uplne umrel a ja ho tedy nesl k prodejci (beznej kram s mobily). Ten mi rekl, ze bude rychlejsi, kdyz si zajdu sam, do autorizovaneho servisu Ericssonu a nasledne se uvidi. (to te muzou takto odeslat s notebookekm rovnez, nicmene mohou udelat zapis, ze v ten a ten den, jsi u nich reklamoval problem s notebookem). Vydal jsem se do autorizovaneho servisu Ericssonu, kde mi telefon vzali na zarucni opravu. Vzhledem k tomu, ze ale Ericsson (ze mne nepochopitelnych duvodu) zastavil dodavky nahradnich dilu k tomuhle telefonu a tim padem mi nemohli vymenit celou desku do mobilu, tak mi napsali dobropis pro prodejce, ze telefon je neopravitelny, ze to neni vinou meho poskozeni, ale vadou pristroje a ja se vydal k prodejci. Prodejce sice delal lehky ofuky, ze mi da jen pomernou cast ceny, nebo ze mi jej vymeni za jiny, nicmene ubezpecil jsem ho, ze setrvavam na pozadavku vraceni penez, coz jsme sepsali, on mne uz velmi slusne pozadal, jestli mi muze castku vyplatit az druhy den na krame (nemel pry hotovost), tak jsem mu ze sve dobre vule pristoupil na to, ze kdyz to hodime na papir formou upisu penez na urcity datum, nevidim v tom problem. Takze druhy den mi vyplatil plnou cenu pristroje, tak jak musel. Ale jak rikam, pokud bych po plne castce touzil ihned, nemohl by s tim asi nic nadelat, nicmene nechtel sem delat zbytecne rozbroje a pristoupil na tuto dohodu. A vse se odehralo asi 40 dni potom, co byl telefon v servise Ericssonu, takze muj narok byl naprosto zrejmy. Dnes uz je myslim podobna reklamace i prodejcum dostatecne jasna a vedi, ze kdyz opravenou vec nedodaji, dle zakona maji smulu a ti vycuranejsi pak na mene znale a zbehle uzivatele zkousi riuzne typy habadur jako vymen za zbozi jine cenovky, treba novejsi a stejnych parametru (vyplati se jim to, servis respektive dovozce jim pak za onen napr. notebook muze vyplatit rovnez plnou prodejni cenu), pripadne jeste vycuranejsi zkousi ruzne "amortizace" a "reklamacni poplatky" a podobne ptakoviny, na ktere pokud je zbozi prodano konecnemu uzivateli ve vztahu koncovy zakaznik - prodejce nemaji narok.
    Takze ja bych doporucoval navstivit prodejce, reklamovat u nej, pokud te odesle do servisu, ze to bude rychlejsi, tak si nechat asi napsat na to papir, ze jsi toho dne reklamoval u nic a ani te odeslali v ramci zrychleni reklamace do servisu primo. A pak cekat a 30 den se dostavit bud k prodejci (pokud bude reklamace pres nej, nebo do servisu, kde ti pripadne musi vystavit dobropis pro prodejce, ze notebook nestihli opravit do terminu, at se tedy s tebou prodejce vyrovna.
    Ale uprimne - muze se ti stat, ze notebook v pohode staci opravit a predat, preci jen to je beznejsi, nez ze by to nestihli.
    Takze pripravit se na vsechny mozne varianty je dobre, ale zase nestahovat kalhoty pred brodem, zas takovy procento reklamaci si prodejce ci servis nenecha prosvihnout.
    Kuwa sem se rozepsal....
    Dell E6400 (P8400, 4GB RAM, 500GB 7.2k, NVidia Quadro NVS 160M, Wifi, BT, DVDRW, LED WXGA+)
    Dell XPS 1330 Red (T7300, 2GB RAM, 160 GB 7.2k, NVidia GeForce 8400M GS, Wifi, BT, LED WXGA, DVDRW)
    IBM T42 (Dothan M745, 1.5GB RAM, 160GB 5.4k, R9600, Wifi, BT, SXGA+, DVDRW)
    Nikon D90 + MB-D80, Nikon18-200VR, Nikon 80-200/f2.8, Nikon SB-900, Lowepro, Tenba, Kata, ...
    http://www.atty.cz/ - Pražský e-shop a prodejní kancelář e-cigaret

  4. #4

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Jasne,pravdepodobne to stihnou...ale kdysi jsem neco reklamoval a nebyl jsem znaly...a uz ani nevim,jak presne to dopadlo...ted uz vim co a jak,kdyz na to dojde...

    Problem je,ze ten notebook byl kupovan pres e-shop a a sidlo ma ve Sternberku za Olomouci...coz mam 150minut cesty vlakem
    Odnesu to proste v Brne do servisu a uvidime
    Kazdopadne diky za vycerpavajici info...treba i to ze nemaji narok na zadne reklamacni poplatky napr. v pripade,ze by clovek reklamoval neco,co je v poradku.
    Tak to mi rve koule!
    *Acer Aspire Timeline 3810TZG + Creative I-Trigue 3400 ; cca 6hod.
    *Prestigio Nobile 157: Intel Centrino : Pentium-M 1,7G Dothan 2MB ; RAM DDR333 1GB ; HITACHI 80GB 5400ot. ; Radeon 9700 64MB ; SXGA+ 1400 x 1050 ; DVD+/-RW DL QSI ; 10/100MBit+WIFI ; CardReader 4v1 ; 4hod23minut

  5. #5

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    Jasne,pravdepodobne to stihnou...ale kdysi jsem neco reklamoval a nebyl jsem znaly...a uz ani nevim,jak presne to dopadlo...ted uz vim co a jak,kdyz na to dojde...

    Problem je,ze ten notebook byl kupovan pres e-shop a a sidlo ma ve Sternberku za Olomouci...coz mam 150minut cesty vlakem
    Odnesu to proste v Brne do servisu a uvidime
    Kazdopadne diky za vycerpavajici info...treba i to ze nemaji narok na zadne reklamacni poplatky napr. v pripade,ze by clovek reklamoval neco,co je v poradku.
    No u toho pripadu, kdy by vse bylo dle jejich stanoviska prokazatelne v poradku a podle tebe prokazatelne v neporadku, pak by to byl beh na dlouhou trat (vyjadreni soudniho znalce, kteryho by sis musel zaplatit a naslednej spor, kterej by v pripade tve vyhry oni museli plne hradit i s tvymi naklady), ale v pripade, ze ti reklamaci po prvotnim prozkoumani technikem prijmou a byl by shledan problem, pak plati, co jsem psal. Jinak ohledne placeni/neplaceni za "neopravnenou reklamaci" to je dost slozitejsi...
    Dell E6400 (P8400, 4GB RAM, 500GB 7.2k, NVidia Quadro NVS 160M, Wifi, BT, DVDRW, LED WXGA+)
    Dell XPS 1330 Red (T7300, 2GB RAM, 160 GB 7.2k, NVidia GeForce 8400M GS, Wifi, BT, LED WXGA, DVDRW)
    IBM T42 (Dothan M745, 1.5GB RAM, 160GB 5.4k, R9600, Wifi, BT, SXGA+, DVDRW)
    Nikon D90 + MB-D80, Nikon18-200VR, Nikon 80-200/f2.8, Nikon SB-900, Lowepro, Tenba, Kata, ...
    http://www.atty.cz/ - Pražský e-shop a prodejní kancelář e-cigaret

  6. #6

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Muze vypadat predavaci protokol nejak takto?

    Předávací protokol pro reklamační řízení

    Reklamující: Michal Beneš , adresa...

    Servisní centrum: Český servis a.s. , Barrandova 409, Praha 4, 14300
    Pobočka Brno,Otakara Ševčíka 14, 63600

    Předávané zboží:

    Prestigio Nobile P157 v následující konfiguraci:
    Barebone 1557J Intel Centrino, 15“TFT SXGA, ATI R9700
    S/N: 96NDU01J06443044C7K000
    Akumulátor k NTB
    S/N: 6040U05001443044C7K000
    Napájecí kabel ke zdroji NTB
    S/N: 2510068891443044C7K000
    Samsung 80GB 5400ot. UATA100/8MB Mobile MP0803H

    QSI DVD+-RW DL mechanika

    Intel 735 Mobile CPU 1,7GHz 2MB Dothan

    RAM PQI 512MB/333 SODIMM DDR

    CZ klávesnice

    Intel-PRO/Wireless 2200 LAN (802.11b/g)


    Popis závady:

    Sledování teploty pomocí MobilMetr a NHC 2.0 ukázalo, že teplota překračuje 92°C a následně je snižován násobič procesoru a jeho voltáž. Procesor pak již nepřetržitě (Prime95) nebo většinu času (zbytek náročnějších aplikaci a především hry) běží na frekvenci 600MHz i při nastavené MAX.PERFORMANCE,při kterém by měl běžet pouze na 1,7GHz.

    Konkrétní případy vyskytující se závady:
    1.situace:
    Tennis Critters (nároky na HW: PentiumII 400/ 64 MB RAM/DirectX 8.0/ 11 MB HDD)
    Každých cca 5minut se hra začne sekat(lagovat) a to trvá cca 2minuty, pak jak úderem dvanácté to přestane a zase je vše ok.
    2.situace:
    Warcraft3 +multiplayer (procesor 600 MHz, 256 MB RAM, 32 MB 3D karta)
    Každých cca 3-5minut to začne lagovat a jde to až do takového extrému, že se s tím třeba 2min. nedá vůbec hnout a obraz prakticky stoji. Pak opět jako mávnutím k.proutku vše jede úplně normálně.
    3.situace:
    Prime95
    Hned při spuštění se začne sekat kurzor myši. Po zahřátí na vysoké teploty se sníží trvale frekvence procesoru na 600MHz i v režimu max.performance.




    V Brně dne ……………………….
    razítko a podpis servisu
    Tak to mi rve koule!
    *Acer Aspire Timeline 3810TZG + Creative I-Trigue 3400 ; cca 6hod.
    *Prestigio Nobile 157: Intel Centrino : Pentium-M 1,7G Dothan 2MB ; RAM DDR333 1GB ; HITACHI 80GB 5400ot. ; Radeon 9700 64MB ; SXGA+ 1400 x 1050 ; DVD+/-RW DL QSI ; 10/100MBit+WIFI ; CardReader 4v1 ; 4hod23minut

  7. #7
    Senior Member Avatar uživatele macher
    Založen
    23.11.2005
    Bydliště
    Brno
    Věk
    41
    Příspěvky
    501
    Vliv
    251

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    Muze vypadat predavaci protokol nejak takto?
    btw, co je na tom divne?

    Notebook Dell Vostro V13 U7300, 500GB 7200rpm
    DesktopIIntel i5 750, Noctua NH-U12@Noctua NF-S12-1200, Intel SSD 80GB X25-M, 6x Samsung 1,5TB, all disk in silentmaxx, Lian Li PC-A10B, Enermax Modu82+ 625W, DVDRW LG GSA-E40L, Logitech MX Revolution, HP 3065+Dell 2007 (secondary)
    Sound Harman Kardon AVR445 + Audio-Technica ATH-W5000
    Photo Canon 450D + 18-55 IS + 70-300 IS USM
    Vehicle BMW 525i, full vybava :)

  8. #8

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    Muze vypadat predavaci protokol nejak takto?

    .....
    Napsal bych to podobne, jen vynech sve subjektivni hodnoceni (pak jak úderem dvanácté to přestane a zase je vše ok, jak mavnutim kouzelneho proutku ). Proste notebook zacne lagovat, tuhne, nepracuje na plny vykon ackoliv by mel atd. Tecka.
    Pripojil bych k popisu, ze mas vyzkoumane diky logum mericich softwaru, ze se tak deje vzdy, kdyz teplota prestoupi urcitou mez = pak to zacne nepracovat, tak jak ma, tedy se domnivas, ze je pricinou problemu. Rovnez ze vylucujus problem s operacnim systemen, virem, ci jinym softwarem, zkousel jsi novou cistou instalaci atd. bla bla bla (jedna z prvnich domnenek "chytryho" technika - ma za*rany Widle, tak mu to dela problemy a on otravuje v servisu)
    Pokud se ti povede takto objektivne popsat zavadu, mas velkou sanci, ze narazis na nekoho, kdo to bude posuzovat a pri soupisu vsech smysluplnych reseni, co jsi zkousel, ti da v duchu za pravdu, ze tedy asi notebook ma nejaky problem a podle toho reklamaci bude tez resit.
    Takze nejak podobne bez citove zabarvenych domnenek, proste technicky popis.
    Dell E6400 (P8400, 4GB RAM, 500GB 7.2k, NVidia Quadro NVS 160M, Wifi, BT, DVDRW, LED WXGA+)
    Dell XPS 1330 Red (T7300, 2GB RAM, 160 GB 7.2k, NVidia GeForce 8400M GS, Wifi, BT, LED WXGA, DVDRW)
    IBM T42 (Dothan M745, 1.5GB RAM, 160GB 5.4k, R9600, Wifi, BT, SXGA+, DVDRW)
    Nikon D90 + MB-D80, Nikon18-200VR, Nikon 80-200/f2.8, Nikon SB-900, Lowepro, Tenba, Kata, ...
    http://www.atty.cz/ - Pražský e-shop a prodejní kancelář e-cigaret

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. FAQ + nekolik citaci z ruznych webu
    Založil Jezevec v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 11.08.2007, 17:13
  2. USB porty na ntb?Výrobci ntb a tiskáren-oporujou viz text
    Založil Luk v sekci fóra Ostatní hardware
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 27.06.2005, 23:17
  3. Dejte mě odbornou informaci.Nic víc.Odpojení ntb od sítě
    Založil Dragoun v sekci fóra Ostatní hardware
    Odpovědí: 1
    Poslední příspěvek: 16.06.2005, 23:17
  4. Průzkum reklamace v HK
    Založil Michal-Tučný v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 13.09.2003, 23:03

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •