1) Asi budes tezko prokazovat, ze vymenena soucastka neni nova, ale mel bys dostat reklamacni protokol, kde je napsana napr. vymena MB + nove ser. cislo a podle toho bys mel mit na ni 2 roky zaruku.
2) Myslim, ze se to pocita. Reklamaci uznali a opravu provedli opravou chlazeni (namazani nove pasty).
3) Penize musis vyzadovat po prodejci, tedy po obchodu. Pokud ti prodejce rekne, ze s tim mas jit rovnou do servisu, tak muzes. Ale kdyz nechces, tak ti to musi vzit i on a zaridit reklamaci.
4) Od servisu potrebujes nejlepe podepsany papir, ze to nestihli opravit do 30 dnu a radeji i neopraveny notebook. S tim zajdes do obchodu a budes vyzadovat penize.
5) Jistota je jistota. Radeji ho nafot a nech si to podepsat. Pokud by ti to vservisu nechteli podepsat, tak bych sel reklamovat k prodejci.
OT: Zrovna kupuji notebook, tak doufam, ze se mi neco podobneho vyhne.