Pokud dojde k výměně, tak dostáváš záruku 2 roky ze zákona (i kdyby tvrdili něco jiného). Takže SN bych opsal a nejlépe i vyfotil a to před svědkem, případně si od nich nechal potvrdit SN na všechny věci.
Pokud má dojít k výměně, máš nárok na nepoužité výrobky. Budou ti tedy muset dát nepoužitý Samsung SAMP080H.01, pokud by se ukázalo, že blbnul on.
Rozhodně ano. Tebe jako zákazníka nezajímá příčina, tobě jde o to, aby tebou zakoupená věc byla funkční. Po dobu, kdy bude věc v opravě, se záruka prodlužuje.
Tady si úplně jistý nejsem, ale... vymlouvat se podle mě nemůžou, zodpovědnost zůstává na prodejci, který ti musí vrátit peníze nebo zboží vyměnit. Následně si to prodejce vyřídí se servisem. Toť můj soukromý názor na toto.
Přï převzetí do reklamačního řízení dostaneš potvrzení s datem převzetí.
To je dobrý nápad, nicméně se domnívám, že nejsou povinni ti něco takového podepsat. V každém případě je to ale jistota, kdyby s ním náhodou něco provedli.