Výsledky 1 až 25 z 65

Téma: NTB přehřívání - reklamace?

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #11

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    No na fakture jsou vypsany presne typy...
    napr. HDD Samsung 80GB SAMP080H.01
    Ale zase deska a procesor presne uvedeny nejsou.
    1)Chtel jsem si opsat SN desky,prociku a disku,pac predpokladam,ze pokud by to menili,tak na ty komponenty dostanu novou zaruku 2roky.
    Podle jejich zarucnich podminek mi tam ale nedaji nove kusy(v pripade vymeny),ale pouzite a opravene...mam narok tedy na novou zaruku na vymenene kusy?
    Pokud dojde k výměně, tak dostáváš záruku 2 roky ze zákona (i kdyby tvrdili něco jiného). Takže SN bych opsal a nejlépe i vyfotil a to před svědkem, případně si od nich nechal potvrdit SN na všechny věci.

    Pokud má dojít k výměně, máš nárok na nepoužité výrobky. Budou ti tedy muset dát nepoužitý Samsung SAMP080H.01, pokud by se ukázalo, že blbnul on.

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    2)Sice to asi rozdelam,profouknu a namazu pastou.Kdyby ale tvrdili,ze jen mazali procesor pastou,pocita se to jako reklamace?
    Rozhodně ano. Tebe jako zákazníka nezajímá příčina, tobě jde o to, aby tebou zakoupená věc byla funkční. Po dobu, kdy bude věc v opravě, se záruka prodlužuje.

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    3)Davam to do servisu a ne do obchodu,kde jsem to kupoval...kdyby to prece jen do 30dnu nestihli a ja budu chtit odstoupit od smlouvy,musi mi vyplatit penize i servis nebo se mohou vymlouvat na to,ze jsem to mel reklamovat v tom shopu?
    Tady si úplně jistý nejsem, ale... vymlouvat se podle mě nemůžou, zodpovědnost zůstává na prodejci, který ti musí vrátit peníze nebo zboží vyměnit. Následně si to prodejce vyřídí se servisem. Toť můj soukromý názor na toto.

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    4)Jak se to pak dokazuje,kdyz by to do tech 30dnu nestihli?To si necham vyjet vypis hovoru na mobil a ukazu,ze mi nevolali nebo jak to pak dokazat,kdyby nastal tento problem?
    Přï převzetí do reklamačního řízení dostaneš potvrzení s datem převzetí.

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    5)Mam si notebook nafotit a uvest do predavaciho protokolu,ze prebirajici pracovnik servisu fotky videl a podpisem strvrzuje,ze prijal vypsane komponenty a notebook je ve stavu,ktery je fotkami zdokumentovan?Nerad bych,aby se vratil poskrabany nebo jinak poskozeny.
    To je dobrý nápad, nicméně se domnívám, že nejsou povinni ti něco takového podepsat. V každém případě je to ale jistota, kdyby s ním náhodou něco provedli.
    Naposledy upravil Eagle; 09.10.2006 v 22:05.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. FAQ + nekolik citaci z ruznych webu
    Založil Jezevec v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 11.08.2007, 17:13
  2. USB porty na ntb?Výrobci ntb a tiskáren-oporujou viz text
    Založil Luk v sekci fóra Ostatní hardware
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 27.06.2005, 23:17
  3. Dejte mě odbornou informaci.Nic víc.Odpojení ntb od sítě
    Založil Dragoun v sekci fóra Ostatní hardware
    Odpovědí: 1
    Poslední příspěvek: 16.06.2005, 23:17
  4. Průzkum reklamace v HK
    Založil Michal-Tučný v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 13.09.2003, 23:03

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •