Výsledky hlasování: ?

Hlasující
92. Nemůžete hlasovat
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, i pres vynalozene penize

    31 33,70%
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, ale za ty penize to nestalo

    0 0%
  • Nemam core 2 duo, ale koupim si ho

    30 32,61%
  • Nemam core 2 duo a nechci ho

    31 33,70%
Výsledky 1 až 25 z 959

Téma: Vyznam dual core

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #11
    Member Avatar uživatele swarm
    Založen
    03.09.2004
    Bydliště
    Praha nebo různě její okolí
    Věk
    39
    Příspěvky
    178
    Vliv
    256

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal richie08 Zobrazit příspěvek
    S tema laplaceovkama opatrne. Pokud jdou sestavit, pak se jedna o nejjednodussi mozne reseni. Tim se prave vyhne pocitani integralu. No jo, jenze kdyz o tom nekdo nema ani tucha tak pak je to tezke. Myslim, ze v hodne pripadu by jednoducha fyzika stala mene casu na vyvoj nez nejake jeji bastleni. Je to stejne jako s vicevlaknovymi programy. Nekdy neni potreba synchronizace a tudiz pridat vlakno je uplne jednoduche. Jenze kdyz neni know-how.... Navic si tito lide take dokazi obhajit svou cestu.
    No, jak myslíš. Já vážně nějak nemám potřebu se s někym přít na foru o HW. Prostě jestli myslíš, že se jedná o lidi bez potřebného know-how, kteří pořádně neumí, co dělají, tak je to čistě tvá věc.
    EDIT: Tahle část tématu je z mé strany už uzavřená, vyjádřil jsem se k tomu, jak se to často dělá, nic víc - dál už mi to ani nestojí za námahu. Richie08 se může pochlubit, ve kterých hrách dělal fyziku, když je tolik erudovaný a říká jak to jiní dělají špatně.

    EDIT2: Jinak teda teď jsem se zeptal jednoho malého týmu, jak je to u nich s threadama a v podstatě zatim u nich ani nebyl důvod to použít, když u nich stačí i nějaký P4 1.6GHz procesor celkem v klidu. Jejich příští engine pravděpodobně později bude mít podporu více threadů, ale předělávat ten současný by samozřejmě nešlo. Ohledně fyziky se vyjádřil docela svérázně . Tady máte kousek rozhovoru (jenom ten kus z historie, kdy jsem neseděl u jiného počítače v době, co jsem objedval a pokračování o úskalích vydání jsem taky vyhodil, protože by tu nikoho nezajímalo):
    Swarm, 4.10.2006 12:34 :
    btw mel bych na tebe takovy dotaz....jak moc slozite matematicke operace pouzivate pri pocitani fyziky ve vasi hre?
    Swarm, 4.10.2006 12:34 :
    myslim jako jestli doslo treba na laplase nebo nedej boze na integraly
    Swarm, 4.10.2006 12:34 :
    a pak taky jestli mate fyziku oddelenou ve vlastnim threadu
    samozrejme jestli to info neni tajne
    ******, 4.10.2006 12:35 :
    zdar.... hmm... laplase mi nieco iba hovori... a integraly nepouzivam.. teda pokial viem
    Swarm, 4.10.2006 12:35 :
    takze jenom ruzne scitani nasobeni vektoru atd?
    ******, 4.10.2006 12:36 :
    jj... samozrejme aj ine veci... ale neviem nic specialne som nestudoval... skor som to vymyslel... mozno som vymyslel (nakodil) nieco co sa nejako vola
    Swarm, 4.10.2006 12:37 :
    ok, jasne....slo mi jeste o to, jak moc snadno se da u vas ta vypocetni slozitost fyziky nastavovat?
    ******, 4.10.2006 12:39 :
    neviem presne jak to myslis... u mna fyzyka... su kolizie a v podstate nic viac... to lietadlo je len aky fake fyzyky... mam tie kolizie nastavene ale tak ze napr niektore vypocty sa robia 5x alebo 10x za sekundu... teda nie kazdy snimok..
    ******, 4.10.2006 12:39 :
    *fyziky
    Swarm, 4.10.2006 12:40 :
    btw a mate vasi hru multithreadovou?
    Swarm, 4.10.2006 12:40 :
    treba jako ze by fyzika bezela ve vlastnim vlakne
    ******, 4.10.2006 12:40 :
    hmmm... nn je iba jeden main loop...
    ******, 4.10.2006 12:41 :
    ale napr skript aj tie kolizei maju casovanie...
    ******, 4.10.2006 12:41 :
    cize sa nespustaju kazdy frame... ale main loop je stale iba jeden..
    Swarm, 4.10.2006 12:41 :
    jasne, ale kdyz mam dual core procesor, tak cela vlastni hra pobezi jen na jednom jadre procesoru
    ******, 4.10.2006 12:42 :
    ale ! minule sme sa bavili ze na multiprocesoroch.. napr ked budu 4 tak bude dobre kazdy procesor na nieco vyuzit... jeden na AI, logiku, fyziku, atd...
    ******, 4.10.2006 12:42 :
    tie najnovsie enginy ktore teraz sa ohlasuju uz zevraj tak pracuju...
    Swarm, 4.10.2006 12:43 :
    jj, jak moc myslis ze tam jsou problemy se synchronizaci threadu a tak? a jak moc to bude narocnejsi?
    ******, 4.10.2006 12:44 :
    neviem jak to bude... pridem na to vtedy ked v tom zacnem kodit .. ale moze to byt docela tuhe takto kodit hru...
    ******, 4.10.2006 12:45 :
    mozno sa najdu na to nejake postupy a trebars to nemusi byt tak hard..
    Swarm, 4.10.2006 12:45 :
    btw kdyz jsme tak u toho....uz jste vydali hru? ja jsem jenom kdysi videl odkaz na nejakem zahranicnim serveru na demo a myslim, ze ste tam prave meli StarForce ochranu...jeste ji tam mate?
    ******, 4.10.2006 12:46 :
    nn uz ne... len teraz neviem ci prave to demo je na FTP... btw.. najlepsie by bolo keby si si zohnal piratsku verziu uz tuim vysla a je bez SF..
    ******, 4.10.2006 12:48 :
    inak uz to vyslo docela davno... v duben nemecko, cerven usa, cervenec unas...
    ....
    ....jinak teda ještě z věcí okolo. MT hra samozřejmě neznamená, že se více jader využije naplno, protože se taky může (nezřídka) stát, že právě ty okolní thready nebudou tak náročné jako jeden z nich, a tak ten bude zase bržděn výkonem na jedno jádro a ty ostatní jádra nebudou naplno využité přitom. Taky teda hry až na pár výjimek nějak nebudou extra lpět na dualcore v následujících aspoň dvou-třech letech určitě.

    Můj názor jinak je: kupujte Dual-Core jak jen to jde. Za těch několik let, kdy najdou konečně víc využití, budou pro mě levnější. No a třeba se stane, že až konečně najdou využití, tak ty vaše dual-core nakoupené teď už budou výkonem pozadu tak, že si koupíte zase novou generaci.

    EDIT3:
    richie0: Já jsem to nějak nenapsal jasně, ale obecně platí téměř výhradně, že nějaký fake fyziky pro konkrétní případ použití (čim užší využitím tím víc) je výpočetně rychlejší než jakákoli obecná fyzika. Délku vývoje bych nějak úplně možná ani neřešil, to je zas úplně jiný faktor, ale o ten rozdíl rychlosti může už být kritický.
    Naposledy upravil swarm; 04.10.2006 v 13:27.
    Diagon Swarm - redaktor NOTEBOOK.cz
    Nikdy se nehádej s blbcem, nezasvěcený by nemusel poznat, že je mezi vámi rozdíl.
    Blog o mobilní technice -> [WWW]

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. dual core notas s grafickou buducnostou
    Založil Lord Skullhead v sekci fóra Nákupní poradna
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 10.04.2006, 17:48
  2. jak je to s tim dual channelem?
    Založil vaga v sekci fóra Intel čipové sady
    Odpovědí: 26
    Poslední příspěvek: 06.08.2005, 18:43
  3. P4 2.8GHz vykonnejsi nez dual opteron 240 na linuxu?
    Založil Petrik v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 20.09.2004, 07:56
  4. Ma vubec Dual chanel u AMD vyznam?
    Založil Uncle Fucker v sekci fóra NVIDIA čipové sady
    Odpovědí: 25
    Poslední příspěvek: 18.02.2003, 23:02
  5. Jake pameti pro dual channel?
    Založil Evils v sekci fóra Paměti
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 02.02.2003, 01:22

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •