Opet si neodpustim par poznamek: vypocetniho vykonu neni nidky dost, pokud se bavime o hrach a profi pouziti. Klasicka SC CPU uz tak moc zrychlovat nepujde, takze vyrobci udelali jediny logicky krok: davaji jich vice do jednoho baleni. Neni to idelani, zatim to vyuzije malo programu, ale nic lepsiho proste neni a hned tak nebude. Je logicke, ze se objevi lide (EAGLE), kterym vadi, ze vyrobci nedokazi vyrobit 10GHz SC s rozumou spotrebou. Ale neda se nic delat, tohle je proste vyvoj a ten se zastavit neda, zeTakze dokud eagle nevymyslis novy typ CPU nebo jinou fintu, jak udelat vykonne SC za rozumne penize, tak neobvinuj vyrobce, ze jsou neschopni a pod. Navic, jak jsem tu uz jednou zduvodnil, DC klasicke konstrukce bude pri multithreading SW vzdy uspornejsi nez SC (viz niagara).
Ad fyzika: konkretne u Havoku jde kvalita/narocnost fyziky nastavovat ve vice krocich, viz napr. FEAR. A havok uz podle me musi nejake rovnice resit, protoze jeho fyzikalni presnost je nekdy az neuveritelna (vzhledem k rychlosti vypoctu). Kdo hral HL2, FEAR nebo jinou hru s Havokem mi to jiste potvrdi. A jsem si jist, ze by nebyl problem, aby byl jeste lepsi, kdyby jen mohl mit cele jedno jadro jen pro sebe![]()