Citace Původně odeslal sAd Zobrazit příspěvek
Reklamoval jsem to přes prodejnu Vodafonu a na reklamačním protokolu je napsáno, že přístroj je v dobrém stavu. Možná jsem měl trvat na doplnění, že je bez viditelného mechanického poškození, ale nenapadlo mě, že by tam v souvislosti s udávanou závadou vůbec nějaké takové našli.

To jsi měl říct rovnou, že jde o Vodafone. Já přes Vodafone loni na podzim reklamoval Motorola Razr V3i - náhodně se vypínal a restartoval.
Bohužel jsem ani po třetí reklamaci nepochodil, napotřetí to vrátili (podruhé) s tím, že závada se neprojevila
A prokazuj to...
Byl to telefon přítelky, závěr je, že si koupila novej...

EDIT. jinak víceméně jestli do toho zasahuje Vodafon je už skoro jedno, protože ti nakonec akorát tlumočí závěr servisu, kam to posílají. Bylo by dobré možná vědět nějaké páky, jak na prodejce, který sám neopravuje...
Jinak naše motorola jela do servisu Mobil ASK.