tak dobrá tedy
Reklamace věcí nakoupených na IČ se opravdu řídí obchodním zákoníkem. Co se týče reklamací, je formulace velice nejasná, dá se vykládat jakoliv. Už se to tu několikrát řešilo. Prodejce většinou trvdí, že co se vrácení peněz týče závisí na zastupiteli značky, zastupitel tvrdí, že je to věc výhradně prodejce; a furt dokolečka dokola. Zkrátka dobropisy píšou velice neradi. Možná snad, pokud byste notebooku one značky od Mironetu ročně koupil tak alespoň za půl milionu. Potom by se s vámi bavili korektně. Pokud ale koupíte jeden kus za tři až deset let, tak je ztráta takového zákazníka nemrzí. Je to smutné, ale je to tak. Technici, co řeší ty reklamace, jsou naprosto normální lidé, s kterýma když se bavíte (nejlépe u piva) nebudete mít sebemenší problém. Bohužel chování firmy jako celku nemohou ovlivnit. Mnohdy jsou okolnostmi a svými šéfy nuceni dělat to, s čím máte zážitek nejen vy...
...a je úplně jedno, jaké značky je ten výrobek značky; mnohdy záleží jen na tom, jaká je zrovna průtok Labe v Děčíně, případně v jaké fázi je zrovna měsíc...





Odpověď s citací