Výsledky 1 až 25 z 28

Téma: Neuznana reklamace u Eurostaru

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #17

    Standardní Re: Neuznana reklamace u Eurostaru

    Citace Původně odeslal herma Zobrazit příspěvek
    2Hrady: neber si to osobně, je to všeobecně.

    Placení:
    Zaráží mě, že všichni remcáte okolo toho že nemá za takovouto reklamaci nic platit. Osobně si myslím že by se mělo. A 381kč není nic přehnaného za to že takováto reklamace "zdržuje" technika na druhé straně. Rozlišujte reklamaci která není uznána z důvodu že se závada nepojevila a z důvodu že si ji způsobil uživatel sám svou nedbalostí. Předpokládám že mě hned seřvete že se zastávám prodejců, ale je to tak. za blbost si člověk může sám.

    Voda:
    smluvené praktiky raději nebudu moc komentovat, ale zničit prodejce k bankrotu jen kvůli tomu že má někdo "dojem podvodu" a ostatní mu přitakají je podle mě ujeté. Důkaz je potřeba.
    Navíc spousta uživatelů kecá, někteří záměrně, někteří v nevědomosti. Třeba tady ten případ. Hrady tvrdí že do něj vodu nenalil. No jo, fakt? nemlží i nám tady? Nebo ani neví že tam vlhkost měl. Stačí mobil položit na vhodné místo, voda se kondenzuje a je vystaráno.

    3denní lhůta:
    no tuto podmínku musel vymyslet nějakej trotl. Už vidím jak prodavačka v nějakém krámě rozdělává mobil aby stihla do 3 dnů říci že si někdo mobila hodil v hospodě do piva. ach jo...

    PS: nejsem prodejcem mobilů!
    Mam ted brigadku na RMA oddeleni jedne firmy a muzu ti rict, ze zakaznici jsou hovada ( ne vsichni Dokazi vymyslet uplne <>iny, jen aby se reklamace uznala a dostali bud lepsi model (stara cena vs soucasna cena) nebo nejlepe dobropis. Vyuzivaji toho, ze jejich prodejce to netestuje a posila to to rovnou dal a netrpelive pocitaji lhutu 30 dnu. Nez se dostanou produkty k vyrobci a zpet, tak je to hned par tydnu a mezitim se reklamace vetsinou vyridi a pak se dostavam zpet neopraveny, pouzivany kus v roztrhane krabici, ktery se vyprodava za mnohem nizsi cenu. Uz si v praci tiskneme "hall of shame" RMA protokoly a je to celkem prdel "na LCD monitoru nejde nastavit 100Hz na ktere jsem si jiz zvyknul u stareho CRT monitoru..zadam dobropis - to vse treba po roce a pul od koupi zbozi).
    Naposledy upravil Antiloopa; 23.01.2007 v 19:42.
    PC: AMD Athlon 64 X2 3800+ EE, 2x 1GB DDRII800 A-Data, 120GB + 500GB, externi disk 320GB, 23" LCD Apple Home Cinema HD + 20" LCD LG L2000C-SF, Logitech Cordless MX3100, Sennheiser HD580
    PDA: FSC Loox 420 + Koss The Plug + 1GB SD Transcend 80x
    Photo: Olympus E-500, 14-45mm 1:3.5-5.6, 40-150mm 1:3.5-4.5 + FL-36 + 8GB SanDisk Ultra II + 512MB Kingston + Lowepro EX 160 + Tamrac

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. FAQ + nekolik citaci z ruznych webu
    Založil Jezevec v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 11.08.2007, 17:13
  2. Neuznana reklamace vadne graf. karty
    Založil Anduril v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 10
    Poslední příspěvek: 25.02.2006, 10:06
  3. Ztracena nalepka, neuznana reklamace
    Založil Arteee v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 28
    Poslední příspěvek: 16.10.2005, 23:00
  4. Průzkum reklamace v HK
    Založil Michal-Tučný v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 13.09.2003, 23:03

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •