Výsledky 1 až 11 z 11

Téma: Mimozáruční oprava a jí nevyřešená závada

  1. #1
    Senior Member Avatar uživatele sAd
    Založen
    20.04.2004
    Bydliště
    FM & HK
    Příspěvky
    538
    Vliv
    268

    Standardní Mimozáruční oprava a jí nevyřešená závada

    Zdravím všechny.

    Mám jeden problém s mobilem. Přestala mi při určitém nastavení (eduroam s WPA2/AES + PEAP) fungovat wifi na HTC S710 Vox, tak jsem to podle doporučení HTC support poslal na reklamaci s tím, že mi bylo řečeno, že se pravděpodobně jedná o vadný wifi čip. Update rom i hard reset nepomáhal. Ovšem ze servisu mi poslali vyjádření, že závada se projevila a je uznána, ale bylo zjištěno mimozáruční mechanické poškození, které způsobuje daný problém (což je imho blbost, protože nechápu, jak může jimi nalezené poškození krytu způsobovat problémy s wifi, ale budiž) a naúčtovali by si cca 1000 Kč za výměnu dané části. Samozřejmě žádné vědomé mechanické poškození jsem na zařízení nezpůsobil (hod proti zdi a podobně).

    A teď otázka, co když daná oprava daný problém s wifi nevyřeší? Mám pak právo na navrácení částky, kterou jsem za mimozáruční opravu zaplatil? Případně mám právo odstoupit od kupní smlouvy pokud odmítnu mimozáruční opravu?

    Díky za případnou odpověď.
    Naposledy upravil sAd; 13.03.2009 v 18:05. Důvod: typo
    YUKI > HP 6710b > Intel Core 2 Duo Mobile T7250 2 GHz > 2×1024 MB Nanya DDR2, 667 MHz > intel X25-M G2 80 GB SSD > dokovací stanice HP 2008 120W > LCD HP LP2275w
    SORA > Intel Little Falls 2 > Intel Atom 330 1,6 GHz > 1×2048 MB Corsair DDR2, 667 MHz > Samsung SpinPoint F1 HD322HJ 320 GB
    ERI > Nokia 700 > Belle FP1

  2. #2
    Administrátor マツダ mince Avatar uživatele Marty
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Praha, Sanctuary
    Věk
    43
    Příspěvky
    8 225
    Vliv
    300

    Standardní Re: Mimozáruční oprava a jí nevyřešená závada

    Citace Původně odeslal sAd Zobrazit příspěvek
    Zdravím všechny.

    Mám jeden problém s mobilem. Přestala mi při určitém nastavení (eduroam s WPA2/AES + PEAP) fungovat wifi na HTC S710 Vox, tak jsem to podle doporučení HTC support poslal na reklamaci s tím, že mi bylo řečeno, že se pravděpodobně jedná o vadný wifi čip. Update rom i hard reset nepomáhal. Ovšem ze servisu mi poslali vyjádření, že závada se projevila a je uznána, ale bylo zjištěno mimozáruční mechanické poškození, které způsobuje daný problém (což je imho blbost, protože nechápu, jak může jimi nalezené poškození krytu způsobovat problémy s wifi, ale budiž) a naúčtovali by si cca 1000 Kč za výměnu dané části. Samozřejmě žádné vědomé mechanické poškození jsem na zařízení nezpůsobil (hod proti zdi a podobně).

    A teď otázka, co když daná oprava daný problém s wifi nevyřeší? Mám pak právo na navrácení částky, kterou jsem za mimozáruční opravu zaplatil? Případně mám právo odstoupit od kupní smlouvy pokud odmítnu mimozáruční opravu?

    Díky za případnou odpověď.

    Pokud se závada opravou nevyřeší, tak prostě oprava nebyla provedena dle původního požadavku na opravu. Pokud něco zaplatíš, máš právo trvat na odstranění předmětné závady. Nějaké vracení peněz je imho diskutabilní - proč chtít vracet peníze, když chci vrátit opravený přístroj? V takové situaci bych osobně trval na opravě, když jsem si ji zaplatil. V tu chvíli nepřichází v úvahu žádné jiné výmluvy typu mechanické poškození, protože už si to otestovali a diagnostikovali.

    S odstoupením od smlouvy v případě odmítnutí mimozáruční opravy to vidím velmi bledě.
    CUBE> Ryzen 7 7700X + Arctic Lq Frzr III 64 GB DDR5-6000 ◦ ASUS TUF B650PLUS ◦ ASUS RTX3060 OC 12GB ◦ Kingston KC3000 2TB ◦ SS G12 GM-650 Gold ◦ Samsung S27A800 4K
    WORK> HP EliteBook 845 G9 ◦ Ryzen 5 PRO 6550 ◦ 32 GB DDR3 ◦ 2048 GB nVME SSD ◦ 14.1" 1920x1080 LED + 2x 32" Dell 4K ◦ Win11 Enterprise
    SERVER> HP ProLiant Microserver Gen8 ◦ Intel Core i5-3540T ◦ 16 GB DDR3 ◦ 180 GB SSD + 2x4 TB WD RED + 2x16 TB Toshiba ◦ 10GbE NIC
    PHOTO> Canon EOS 70D ◦ EF 70-200/4L ◦ EF-S 10-18 STM ◦ EF 50/1.8II ◦ EF-S 40/2.8 STM ◦ Yongnuo YN-568EX ◦ Tamrac 5534
    HOMECINEMA> TV Samsung UE55Q55T 55" 4K ◦ DVD Pioneer DV-310K ◦ AVR Yamaha RX-V359 ◦ SPK Dexon Allegro 5.0
    OTHERSTUFF> Mikrotik RB760iGS ◦ Mikrotik CSS610
    ◦ Mikrotik CRS326 ◦ UniFi WLAN ◦ Xerox B235 ◦ Canon PiXMA MG5350

  3. #3
    Senior Member Avatar uživatele sAd
    Založen
    20.04.2004
    Bydliště
    FM & HK
    Příspěvky
    538
    Vliv
    268

    Standardní Re: Mimozáruční oprava a jí nevyřešená závada

    Citace Původně odeslal Marty Zobrazit příspěvek
    Pokud se závada opravou nevyřeší, tak prostě oprava nebyla provedena dle původního požadavku na opravu. Pokud něco zaplatíš, máš právo trvat na odstranění předmětné závady. Nějaké vracení peněz je imho diskutabilní - proč chtít vracet peníze, když chci vrátit opravený přístroj? V takové situaci bych osobně trval na opravě, když jsem si ji zaplatil. V tu chvíli nepřichází v úvahu žádné jiné výmluvy typu mechanické poškození, protože už si to otestovali a diagnostikovali.

    S odstoupením od smlouvy v případě odmítnutí mimozáruční opravy to vidím velmi bledě.
    Něco podobného jsem si myslel, ale jak by se pak řešilo to, že by tou opravou nebyli schopni závadu vyřešit? Jinak jsem se ptal kolegy, co pracuje v servisu pro Nokie a ten mi řekl, že pokud není mechanická závada zvenku viditelná a nejsou porušeny pečetě, tak se jedná o vadu přístroje nezpůsobenou zákazníkem. Co je na tom pravdy? Protože ten můj smartphone opravdu není zvenku nijak mechanicky poškozený.

    Celkově mi to začíná čím dál více připadat, jako by se chtěli za každou cenu vyhnout opravě.
    YUKI > HP 6710b > Intel Core 2 Duo Mobile T7250 2 GHz > 2×1024 MB Nanya DDR2, 667 MHz > intel X25-M G2 80 GB SSD > dokovací stanice HP 2008 120W > LCD HP LP2275w
    SORA > Intel Little Falls 2 > Intel Atom 330 1,6 GHz > 1×2048 MB Corsair DDR2, 667 MHz > Samsung SpinPoint F1 HD322HJ 320 GB
    ERI > Nokia 700 > Belle FP1

  4. #4
    Administrátor マツダ mince Avatar uživatele Marty
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Praha, Sanctuary
    Věk
    43
    Příspěvky
    8 225
    Vliv
    300

    Standardní Re: Mimozáruční oprava a jí nevyřešená závada

    Citace Původně odeslal sAd Zobrazit příspěvek
    Něco podobného jsem si myslel, ale jak by se pak řešilo to, že by tou opravou nebyli schopni závadu vyřešit?
    Tak pokud nedodají objednanou službu (=zprovoznění wifi, to bych si dal jako požadavek na servisní zásah/opravu), máš samozřejmě nárok na odstoupení od servisní smlouvy a vrácení peněz...

    To je jako by sis objednal seřízení geometrie na autě a oni ti ji neseřídili ...
    CUBE> Ryzen 7 7700X + Arctic Lq Frzr III 64 GB DDR5-6000 ◦ ASUS TUF B650PLUS ◦ ASUS RTX3060 OC 12GB ◦ Kingston KC3000 2TB ◦ SS G12 GM-650 Gold ◦ Samsung S27A800 4K
    WORK> HP EliteBook 845 G9 ◦ Ryzen 5 PRO 6550 ◦ 32 GB DDR3 ◦ 2048 GB nVME SSD ◦ 14.1" 1920x1080 LED + 2x 32" Dell 4K ◦ Win11 Enterprise
    SERVER> HP ProLiant Microserver Gen8 ◦ Intel Core i5-3540T ◦ 16 GB DDR3 ◦ 180 GB SSD + 2x4 TB WD RED + 2x16 TB Toshiba ◦ 10GbE NIC
    PHOTO> Canon EOS 70D ◦ EF 70-200/4L ◦ EF-S 10-18 STM ◦ EF 50/1.8II ◦ EF-S 40/2.8 STM ◦ Yongnuo YN-568EX ◦ Tamrac 5534
    HOMECINEMA> TV Samsung UE55Q55T 55" 4K ◦ DVD Pioneer DV-310K ◦ AVR Yamaha RX-V359 ◦ SPK Dexon Allegro 5.0
    OTHERSTUFF> Mikrotik RB760iGS ◦ Mikrotik CSS610
    ◦ Mikrotik CRS326 ◦ UniFi WLAN ◦ Xerox B235 ◦ Canon PiXMA MG5350

  5. #5
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: Mimozáruční oprava a jí nevyřešená závada

    Co se mechanickeho poskozeni tyce, muzes samozrejme trvat na tom, ze s vadou nema zadnou souvislost (coz se da pripadne i prokazat znalecky) a pozadovat opravu jako zarucni.

    Je to ovsem na dlouhle lokte. Nevim jak a kde je kryt poskozen, takze tezko rict, ale v kazdym pripade si udelal jednu chybku. Jakmile nekam neco posilas, muzou ti pripsat na vrub i poskozeni, ktery zpusobi sami. To pri osobnim predani kdy si nechas podepsat ze pristroj neni mechanicky poskozen ses na tom o dost lip.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  6. #6
    Senior Member Avatar uživatele sAd
    Založen
    20.04.2004
    Bydliště
    FM & HK
    Příspěvky
    538
    Vliv
    268

    Standardní Re: Mimozáruční oprava a jí nevyřešená závada

    Citace Původně odeslal Jezevec Zobrazit příspěvek
    Co se mechanickeho poskozeni tyce, muzes samozrejme trvat na tom, ze s vadou nema zadnou souvislost (coz se da pripadne i prokazat znalecky) a pozadovat opravu jako zarucni.

    Je to ovsem na dlouhle lokte. Nevim jak a kde je kryt poskozen, takze tezko rict, ale v kazdym pripade si udelal jednu chybku. Jakmile nekam neco posilas, muzou ti pripsat na vrub i poskozeni, ktery zpusobi sami. To pri osobnim predani kdy si nechas podepsat ze pristroj neni mechanicky poskozen ses na tom o dost lip.
    Reklamoval jsem to přes prodejnu Vodafonu a na reklamačním protokolu je napsáno, že přístroj je v dobrém stavu. Možná jsem měl trvat na doplnění, že je bez viditelného mechanického poškození, ale nenapadlo mě, že by tam v souvislosti s udávanou závadou vůbec nějaké takové našli.
    YUKI > HP 6710b > Intel Core 2 Duo Mobile T7250 2 GHz > 2×1024 MB Nanya DDR2, 667 MHz > intel X25-M G2 80 GB SSD > dokovací stanice HP 2008 120W > LCD HP LP2275w
    SORA > Intel Little Falls 2 > Intel Atom 330 1,6 GHz > 1×2048 MB Corsair DDR2, 667 MHz > Samsung SpinPoint F1 HD322HJ 320 GB
    ERI > Nokia 700 > Belle FP1

  7. #7
    Administrátor マツダ mince Avatar uživatele Marty
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Praha, Sanctuary
    Věk
    43
    Příspěvky
    8 225
    Vliv
    300

    Standardní Re: Mimozáruční oprava a jí nevyřešená závada

    Citace Původně odeslal sAd Zobrazit příspěvek
    Reklamoval jsem to přes prodejnu Vodafonu a na reklamačním protokolu je napsáno, že přístroj je v dobrém stavu. Možná jsem měl trvat na doplnění, že je bez viditelného mechanického poškození, ale nenapadlo mě, že by tam v souvislosti s udávanou závadou vůbec nějaké takové našli.

    To jsi měl říct rovnou, že jde o Vodafone. Já přes Vodafone loni na podzim reklamoval Motorola Razr V3i - náhodně se vypínal a restartoval.
    Bohužel jsem ani po třetí reklamaci nepochodil, napotřetí to vrátili (podruhé) s tím, že závada se neprojevila
    A prokazuj to...
    Byl to telefon přítelky, závěr je, že si koupila novej...

    EDIT. jinak víceméně jestli do toho zasahuje Vodafon je už skoro jedno, protože ti nakonec akorát tlumočí závěr servisu, kam to posílají. Bylo by dobré možná vědět nějaké páky, jak na prodejce, který sám neopravuje...
    Jinak naše motorola jela do servisu Mobil ASK.
    CUBE> Ryzen 7 7700X + Arctic Lq Frzr III 64 GB DDR5-6000 ◦ ASUS TUF B650PLUS ◦ ASUS RTX3060 OC 12GB ◦ Kingston KC3000 2TB ◦ SS G12 GM-650 Gold ◦ Samsung S27A800 4K
    WORK> HP EliteBook 845 G9 ◦ Ryzen 5 PRO 6550 ◦ 32 GB DDR3 ◦ 2048 GB nVME SSD ◦ 14.1" 1920x1080 LED + 2x 32" Dell 4K ◦ Win11 Enterprise
    SERVER> HP ProLiant Microserver Gen8 ◦ Intel Core i5-3540T ◦ 16 GB DDR3 ◦ 180 GB SSD + 2x4 TB WD RED + 2x16 TB Toshiba ◦ 10GbE NIC
    PHOTO> Canon EOS 70D ◦ EF 70-200/4L ◦ EF-S 10-18 STM ◦ EF 50/1.8II ◦ EF-S 40/2.8 STM ◦ Yongnuo YN-568EX ◦ Tamrac 5534
    HOMECINEMA> TV Samsung UE55Q55T 55" 4K ◦ DVD Pioneer DV-310K ◦ AVR Yamaha RX-V359 ◦ SPK Dexon Allegro 5.0
    OTHERSTUFF> Mikrotik RB760iGS ◦ Mikrotik CSS610
    ◦ Mikrotik CRS326 ◦ UniFi WLAN ◦ Xerox B235 ◦ Canon PiXMA MG5350

  8. #8
    Senior Member Avatar uživatele sAd
    Založen
    20.04.2004
    Bydliště
    FM & HK
    Příspěvky
    538
    Vliv
    268

    Standardní Re: Mimozáruční oprava a jí nevyřešená závada

    Citace Původně odeslal Marty Zobrazit příspěvek
    To jsi měl říct rovnou, že jde o Vodafone. Já přes Vodafone loni na podzim reklamoval Motorola Razr V3i - náhodně se vypínal a restartoval.
    Bohužel jsem ani po třetí reklamaci nepochodil, napotřetí to vrátili (podruhé) s tím, že závada se neprojevila
    A prokazuj to...
    Byl to telefon přítelky, závěr je, že si koupila novej...

    EDIT. jinak víceméně jestli do toho zasahuje Vodafon je už skoro jedno, protože ti nakonec akorát tlumočí závěr servisu, kam to posílají. Bylo by dobré možná vědět nějaké páky, jak na prodejce, který sám neopravuje...
    Jinak naše motorola jela do servisu Mobil ASK.
    Servis mi napsal, že se závada projevila, takže z té první reklamace už se asi moc nevymluví. A je pravda, že to prodejna jenom tlumočí, proto si to se servisem v pondělí vyřeším osobně bez prostředníka.
    YUKI > HP 6710b > Intel Core 2 Duo Mobile T7250 2 GHz > 2×1024 MB Nanya DDR2, 667 MHz > intel X25-M G2 80 GB SSD > dokovací stanice HP 2008 120W > LCD HP LP2275w
    SORA > Intel Little Falls 2 > Intel Atom 330 1,6 GHz > 1×2048 MB Corsair DDR2, 667 MHz > Samsung SpinPoint F1 HD322HJ 320 GB
    ERI > Nokia 700 > Belle FP1

  9. #9
    Senior Member Avatar uživatele sAd
    Založen
    20.04.2004
    Bydliště
    FM & HK
    Příspěvky
    538
    Vliv
    268

    Standardní Re: Mimozáruční oprava a jí nevyřešená závada

    Tak to nabralo úplně jiný směr, než který jsem čekal.

    Slečna ze servisu mi vysvětlila, že na jejich odpovědi je to napsáno hodně špatným způsobem, ale že je to takhle:
    - problémy s WiFi byly vyřešeny záruční opravou
    - zároveň ale objevili nějakou miniprasklinku vedle slotu na paměťovou kartu a na tu mi poslali cenovou nabídku, protože na to není záruka

    Tyto dvě vady spolu nemají vůbec žádnou souvislost. Proč to nemohli napsat hned do reklamačního protokolu, abych si ušetřil trochu toho adrenalinu na lepší situace, nechápu.

    Každopádně díky všem za rady.
    YUKI > HP 6710b > Intel Core 2 Duo Mobile T7250 2 GHz > 2×1024 MB Nanya DDR2, 667 MHz > intel X25-M G2 80 GB SSD > dokovací stanice HP 2008 120W > LCD HP LP2275w
    SORA > Intel Little Falls 2 > Intel Atom 330 1,6 GHz > 1×2048 MB Corsair DDR2, 667 MHz > Samsung SpinPoint F1 HD322HJ 320 GB
    ERI > Nokia 700 > Belle FP1

  10. #10
    Administrátor マツダ mince Avatar uživatele Marty
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Praha, Sanctuary
    Věk
    43
    Příspěvky
    8 225
    Vliv
    300

    Standardní Re: Mimozáruční oprava a jí nevyřešená závada

    No a je po starostech
    CUBE> Ryzen 7 7700X + Arctic Lq Frzr III 64 GB DDR5-6000 ◦ ASUS TUF B650PLUS ◦ ASUS RTX3060 OC 12GB ◦ Kingston KC3000 2TB ◦ SS G12 GM-650 Gold ◦ Samsung S27A800 4K
    WORK> HP EliteBook 845 G9 ◦ Ryzen 5 PRO 6550 ◦ 32 GB DDR3 ◦ 2048 GB nVME SSD ◦ 14.1" 1920x1080 LED + 2x 32" Dell 4K ◦ Win11 Enterprise
    SERVER> HP ProLiant Microserver Gen8 ◦ Intel Core i5-3540T ◦ 16 GB DDR3 ◦ 180 GB SSD + 2x4 TB WD RED + 2x16 TB Toshiba ◦ 10GbE NIC
    PHOTO> Canon EOS 70D ◦ EF 70-200/4L ◦ EF-S 10-18 STM ◦ EF 50/1.8II ◦ EF-S 40/2.8 STM ◦ Yongnuo YN-568EX ◦ Tamrac 5534
    HOMECINEMA> TV Samsung UE55Q55T 55" 4K ◦ DVD Pioneer DV-310K ◦ AVR Yamaha RX-V359 ◦ SPK Dexon Allegro 5.0
    OTHERSTUFF> Mikrotik RB760iGS ◦ Mikrotik CSS610
    ◦ Mikrotik CRS326 ◦ UniFi WLAN ◦ Xerox B235 ◦ Canon PiXMA MG5350

  11. #11

    Standardní Re: Mimozáruční oprava a jí nevyřešená závada

    no to se jeste uvidi
    MB:Gigabyte EP45-DS4 CPU:Intel Core 2 Duo E8500 rev E0@3,8GHz(9,5x400)@1,248v(load Prime)COOLER: CoolerMaster Hyper 212 RAM:Kinston HyperX 2x2048 DDR2 800 4 4 4 12 GK:Asus Radeon 5870HDD:SATA II WD500GB + WD320GB + Samsung F1 1TB BOX: Chieftec CH-05SL-B-OP PSU: Enermax MODU 525W CRT:21" LCD Samsung 215TW

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. ODSTRANITELNÁ vs. NEODSTRANITELÁ závada
    Založil jago v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 20
    Poslední příspěvek: 30.10.2004, 14:04

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •