Zdravím všechny.
Mám jeden problém s mobilem. Přestala mi při určitém nastavení (eduroam s WPA2/AES + PEAP) fungovat wifi na HTC S710 Vox, tak jsem to podle doporučení HTC support poslal na reklamaci s tím, že mi bylo řečeno, že se pravděpodobně jedná o vadný wifi čip. Update rom i hard reset nepomáhal. Ovšem ze servisu mi poslali vyjádření, že závada se projevila a je uznána, ale bylo zjištěno mimozáruční mechanické poškození, které způsobuje daný problém (což je imho blbost, protože nechápu, jak může jimi nalezené poškození krytu způsobovat problémy s wifi, ale budiž) a naúčtovali by si cca 1000 Kč za výměnu dané části. Samozřejmě žádné vědomé mechanické poškození jsem na zařízení nezpůsobil (hod proti zdi a podobně).
A teď otázka, co když daná oprava daný problém s wifi nevyřeší? Mám pak právo na navrácení částky, kterou jsem za mimozáruční opravu zaplatil? Případně mám právo odstoupit od kupní smlouvy pokud odmítnu mimozáruční opravu?
Díky za případnou odpověď.