-
Změna reklamací v CZC
Tak dnes má P5E X38 odešla do věčných křemíkových lovišť,víceméně v klidu jsem se odebral do CZC s jasnou vyhlídkou na jinou desku,stejně jako tomu bylo minule(přišel jsem,ozkoušelo se to-šel jsem dom s jinou deskou za kterou jsem doplatil)ale málem mě ranila mrtvice!Desku je prý třeba poslat na testování k výrobci,byl jsem z toho tak vedle že jsem nevědomky podepsal reklamační protokol ve kterém prohlašuji že žádám provést reklamaci opravou,mám dojem že to staré lano které leží v kufru auta brzo použiju.:mad:
-
Re: Změna raklamací v CZC
-
Re: Změna raklamací v CZC
Na druhou stranu je v evrope zakaznik chranen ze zakona daleko vice nez v USA. Mozna az do te miry, ze to prodejce frustruje a pak se chovaji timhle zpusobem. Zejmena kdyz je nekteri zakaznici na zaklade toho zakona om*davaji.
edit: nerad bych aby tenhle prispevek vyznel, ze neco takoveho provadi Gestler. Je to jen vseobecne pozorovani, neni vztazeno na konkretni osobu.
-
Re: Změna raklamací v CZC
V poho,defakto nejsi daleko od pravdy,dá se říct že jsem desku provozoval dost drsně,teda trvale to jelo na taktu z podpisu,mechanicky však deska netrpěla,to v žádném případě.Teploty byly vysoké,na druhou stranu deska měla velmi slušné chlazení.Konkrétně k této reklamci...jsem zvědav jak to chtějí posuzovat protože se jedná o použitou desku(nikoli novou) kterou jsem dostal výměnou za mou púvodní EP35C-DS3R která nekamarádila s mojí E8300.Takže pokud mi to zamítnou pro pár nepatrných cca milimetrových odřeninek na chladiči NB patrně od menšího větráku....nebo případně jestli shledají desku z nějakého duvodu poškozenou mou vinou,tak to bude veselé;D
-
Re: Změna raklamací v CZC
já mam tedy zato, že reklamace řešena výměnou kus za kus je pouze u zboží, které bylo čerstvě koupeno - tedy tak do měsíce po koupení.
-
Re: Změna raklamací v CZC
Kdyz uz, tak pul roku, ze zakona na to mas narok.
-
Re: Změna raklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
HollyG
Kdyz uz, tak pul roku, ze zakona na to mas narok.
na reklamaci kus za kus? 1/2 roku? to je celkem dlouho..
-
Re: Změna raklamací v CZC
Do pul roku se to bere jako rozpor s kupni smlouvou a mas narok na opravu vymenou ci vraceni penez (odstoupeni). Ale to uz tu zaznelo hodnekrat...
-
Re: Změna raklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
HollyG
Do pul roku se to bere jako rozpor s kupni smlouvou a mas narok na opravu vymenou ci vraceni penez (odstoupeni). Ale to uz tu zaznelo hodnekrat...
já myslel, že odstoupení od smlouvy čili vrácení peněz je možné pouze měsíc po koupi a ještě k tomu když je produkt zakoupen přes e-shop. Ja bych tento zákon chtěl vidět na papíře :) protože to bych ihned šel vrátit tak 60% komponentů co mam v pc...
edit: jo pouze reklamace, diky
-
Re: Změna raklamací v CZC
Dazzle - týká se reklamace
-
Re: Změna raklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
HollyG
Do pul roku se to bere jako rozpor s kupni smlouvou a mas narok na opravu vymenou ci vraceni penez (odstoupeni). Ale to uz tu zaznelo hodnekrat...
Pánové jak už tu je napsáno nespočetkrát -
ANO do půlroku od koupě máš na výběr jestli vyměnit / opravit.
OVŠEM VYMĚNIT NEZNAMENÁ KUS ZA KUS a odejít !!!!
Výměnou se rozumí že do 30ti dnů od zadání věci do reklamace se musí prodejce vyjádřit zdali ji vymění či nikoliv - pokud nevymění, musí vrátit peníze !
U té výměny samozřejmně může nabídnout podobný kus, ale už záleží na zákazníkovi jestli na to přistoupí...
To že někde vyměňují komponenty kus za kus se tak děje, ale řekl bych tak maximálně do 14ti dnů od koupě. Vždyť vezměte v potaz jak rychle stárne IT.
Za půl roku už většinou ani danný model který jste zakupovali se již neprodává ! Je tedy naprostá KRAVINA chtít po prodejci výmenu ihned kus za kus. To je nesmysl !!
Mimochodem i ta výměna kus za kus je jen benevolence prodejce - TO DĚLAT NEMUSÍ !
ADD 2 eShopy:
do 14 ti dnů (není-li uvedeno jinak) máš nárok na vrácení nepoškozeného zboží bez udání důvodu + ti musí být vrácena plná výše peněz.
Zbytek platí stejně. Projeví-li se vada do 1/2 roku od koupě, můžeš při reklamaci produktu si vybrat jestli opravit nebo vyměnit. Do 30ti dní ti pak prodejce musí reklamci vyřešit. Dá-li ti kus za kus je to JEN a pouze výhoda. Ale velice bych se divil kde by to udělali (po půl roce, respektive po např. 5ti měsících). Pokud se vada projeví až za 1/2 roku od koupě. Již si nemůžeš vybrat jak prodejce naloží se zbožím - prostě jej do 30ti dnů opraví a nebo vymění. Pak již maximálně můžeš nesouhlasit s opravou, protože je provedená špatně, a nebo s výměnou protože to není stejný typ zboží (ovšem např u desky si nejsem jist jestli např novější revize stejného modelu je již jiný typ, spíš bych řekl že je deska typově stejná).
Další varianta je že se ti do 30ti dnů neozvou, pak prostě sebereš zadek a přidješ jim říct rovnou o peníze a bez diskuzí !
-
Re: Změna raklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
HollyG
Do pul roku se to bere jako rozpor s kupni smlouvou a mas narok na opravu vymenou ci vraceni penez (odstoupeni). Ale to uz tu zaznelo hodnekrat...
no, spis presneji je to tak, ze v prvni instanci mas pravo na volbu mezi opravou/vymenou a teprve pokud to neni mozne, mas narok na volbu mezi slevou z kupni ceny ci odstoupenim od smlouvy. (§ 616(3) obcana)
-
Re: Změna raklamací v CZC
Zákon chápu,jen jsem chtěl nadhodit to,že CZC jako jeden z mála obchodú řešil rekalamace stilem"přines sem věc,vyzkoušeli věc,věc byla vadná,dostals jinou věc,tečka=spokojený zákazní který se rozhodně nebojí si tam koupit další věc.
-
Re: Změna raklamací v CZC
Jen jeste dodam, ze prodejce o uznani/neuznani reklamace musi rozhodnout do 3! nikoli do 30ti dnu. Zbytek lhuty je na vyrizeni reklamace (napr na opravu), pokud by vec vymenil po 30ti dnech a nasledne se ukazalo, ze mel celou dobu moznost vec vymenit okamzite, tak porusil zakon.
-
Re: Změna raklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
Jezevec
Jen jeste dodam, ze prodejce o uznani/neuznani reklamace musi rozhodnout do 3! nikoli do 30ti dnu. Zbytek lhuty je na vyrizeni reklamace (napr na opravu), pokud by vec vymenil po 30ti dnech a nasledne se ukazalo, ze mel celou dobu moznost vec vymenit okamzite, tak porusil zakon.
ANO jezevec má pravdu - napsal jsem to zjednodušeně (ovšem blbě) - na vyřízení je 30 dní, na rozhodnutí o tom je-li reklamace uznána jsou opravu jen 3 dny.
-
Re: Změna raklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
Jezevec
Jen jeste dodam, ze prodejce o uznani/neuznani reklamace musi rozhodnout do 3! nikoli do 30ti dnu. Zbytek lhuty je na vyrizeni reklamace (napr na opravu), pokud by vec vymenil po 30ti dnech a nasledne se ukazalo, ze mel celou dobu moznost vec vymenit okamzite, tak porusil zakon.
Ano máš pravdu. bohužel je smutnou pravdou, že v 95% se postupuje uplně jinak. osobně by mě zajimalo jak be se řešila následujici věc. Prodejce rohoznde o uznani reklamace do 3 dnů s výsledekem: reklamace se uznává. Pošte to svému dodavateli a ten řekne opak.
-
Re: Změna raklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
Jezevec
Jen jeste dodam, ze prodejce o uznani/neuznani reklamace musi rozhodnout do 3! nikoli do 30ti dnu. Zbytek lhuty je na vyrizeni reklamace (napr na opravu), pokud by vec vymenil po 30ti dnech a nasledne se ukazalo, ze mel celou dobu moznost vec vymenit okamzite, tak porusil zakon.
no, to neni uplne pravda. zakon rika, ze o reklamaci ma rozhodnout prodavajici ihned, ve slozitych pripadech do 3 pracovnich dnu.
druhym dechem ale dodava, ze to tehle lhuty se nezapocitava (!) doba potrebna k odbornemu posouzeni vady.
takze ve finale ta lhuta je dvoji: 1) 3 pracovni dny pro zcela zjevne vady, o kterych neni rozumne pochyb, nebo pro zcela zjevne neopravnenou reklamaci a reklamacni jouda je muze na miste rozhodnout, a 2) lhuta potrebna k odbornemu posouzeni, ktera je omezena max. lhutou 30 dnu k vyrizeni reklamace.
imho ad 2) bude pripad vetsiny nefunkcniho HW.
-
Re: Změna raklamací v CZC
IMHO predevsim po tech 3+dnech nemuze prodejce argumentovat tim, ze si zakaznik vec znicil sam, protoze takova vada je a musi byt zjevna pri prevzeti. Nasledne muze totiz vec znicit trebas prave prodejce.
-
Re: Změna raklamací v CZC
tam bude ve vetsine pripadu rozhodny stav zbozi popsany v reklamacnim protokolu; nicmene treba v pripade odpalenych kusu HW bych rekl, ze technik na prepazce asi bude tezko schopny sam hned rozhodnout, jestli se HW odpalil sam nebo v dusledku zasahu uzivatele
-
Re: Změna raklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
riksa
tam bude ve vetsine pripadu rozhodny stav zbozi popsany v reklamacnim protokolu; nicmene treba v pripade odpalenych kusu HW bych rekl, ze technik na prepazce asi bude tezko schopny sam hned rozhodnout, jestli se HW odpalil sam nebo v dusledku zasahu uzivatele
presne tak
-
Re: Změna raklamací v CZC
To ale na 99% nedovede posoudit ani autorizovaný servis. Ala když ti GPU nebo paměť nefunguje a fyzicky tam nikde nic neni, jak poznáš jestli to odešlo nebo jsem vzal trafo a pustil tam na pár pinů 12V ?
AD výměna kus za kus u CZC - děje se často u disků, nebo u věcí která jsou skladem a je to stejná třída. Pokud (gestlerův případ) došlo k výměně mainstreamu za high end (nevím zdali za příplatek nebo ne, to zde není uvedeno), tak pak logicky tu X38 neni za co měnit aby tam nebyl razantní rozdíl v ceně. Ta konkrétní X38 se pravděpodobně neprodává a X48 se stejnejma vlastnostma bude drahá, viz rozdíl mezi tou a původně zakoupenou P35 může být i dvojnásobný. Za P45 nebo tak mu to vyměnit nemůžou protože s tim by nemusel souhlasit a to taky že nebude protože X38 je lepší chipset. Proto zde pravděpodobě nedošlo k výměně na místě, ala dodavatel bude možná mít ňákou ještě vedle skladem, která se pošle, celkem nešťastná věc, protože musí poslat funkční věc, ne novou věc, ala typické reklamace X1900XT za X1950XT které odněkud vyhrabali funkční, ale viditelně roky používaný, od prachu, atd.
Dále pak, systém zazanemnává kolik jakej zákazník měl reklamací, vrácení zboží do 14 dnů, atd a ty pak označuje a člověk co s vámi jedná o tom ví a taky podle toho jedná. Stávalo se totiž, že někteří lidé si pro věci chodili, doslova jak do půjčovny.
-
Re: Změna raklamací v CZC
Ale jo...viz první post...(doplatil jsem)
to Jezevec:díkes,to jsem netušil,nevíš co je to za konkrétní paragraf?(jak to pujde K+)
-
Re: Změna raklamací v CZC
K CZC a Asusu tě asi extra nepotěším - reklamoval jsem nedávno WiFi router, kamarád pár dnů po mně to samé a v obou případech stejné. Poslat na servis, předpokládaná doba opravy u mě 2-3 týdny, u něj 1-2 týdny (sranda, dvě stejné věci, stejný servis, jiný odhad opravy), v obou případech měsíc nic a pak vrácené peníze. K tomu ještě mínus pětikilo za chybějící manuál a CDčko, to mi přišla celkem pálka, ale právo na to mají.
Citace:
Původně odeslal
NeMeM9aA
Na druhou stranu je v evrope zakaznik chranen ze zakona daleko vice nez v USA. Mozna az do te miry, ze to prodejce frustruje a pak se chovaji timhle zpusobem. Zejmena kdyz je nekteri zakaznici na zaklade toho zakona om*davaji.
Jen pro zajímavost - obecně je to jistě pravda (a ČR je v tomhle i v rámci Evropy imho dost extrém, ale asi protože to je potřeba, protože v rozvinutějších státech se prodejci chovají v mnohem větším procentu vstřícně sami od sebe), nicméně neplatí vždy. Ve Státech cokoliv je rozbalené a ošmatané, vrácené "jako nové", atd. jde do speciálních sekcí a u některých firem i samostatných prodejen "pre-owned" a "used" zboží s často radikálními slevami. To u nás prakticky nefunguje a např. ve většině krámů s elektronikou mají představu, že bůhví jak dlouho vystavený a používaný předváděcí kus se automaticky prodává jako nový a za cenu nového, což je hodně mimo.
-
Re: Změna raklamací v CZC
Hm,to se mám na co těšit:-(
Jo jinak jsem pátral a dopátral jem se že bohužel 3dny na uznání reklamace mají ale na tuto lhútu se nevztahuje doba nutná k odbornému posouzení.
-
Re: Změna raklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
jan555
...K tomu ještě mínus pětikilo za chybějící manuál a CDčko, to mi přišla celkem pálka, ale právo na to mají.
počkat počkat tohle mi vysvětli... kupoval jsi to na IČ a nebo jako občan ?
páč orig krabici si jako občan již schovávat nemusíš. A pokud reklamuješ vadný kus z celého balení (a balením se rozumí kabel, šroubky, manuál, cdéčko, a cdromka nakonec), a reklamuješ tedy jen CDromku je blbost abys k tomu dodal zbylé věci, ty po nich přeci chceš aby ti poslali novou (bo opravenou), ostatní zboží je v pořádku to nereklamuješ.
§ 622
(1) Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
Nikde v zákoně není zmínka, že případě odstoupení od smlouvy jsi povinen dodat zbylé věci. Zvášť jedná-li se o manuál a CD na kterém je v podstatě taktéž manuál (protože co by na CDčku k routeru taky bylo že ?)
Ale zase chápu že pokud bych reklamoval např přenosný telefon, tak bych jej vracel i se základnou, která je zároveň jako nabíječka. Ovšem oběma díly se rozumí že se jedná o bezdrátový telefon a jedno bez druhého nejde.
CD a papírový manuál je pouze "doplňek". To tě sprostě obrali...
A nebo jak říkám mi to vysvětli, protože to mne opavdu zajímá !
-
Re: Změna raklamací v CZC
Odstoupeni od smlouvy samozrejme je definovano tak, ze si kupujici a prodavajici vzajeme vrati !veskere! soucasti smlouvy => kupujici vrati !kompletni! produkt, prodavajici pro zmenu !kompletni! cenu.
Do produktu se nezahrnuje obal. Media ovsem ano. Druha vec je, ze 500Kc je jiste zcela neopravneny pozadavek (zraly na COI), vzhledem k tomu ze kopii takoveho media lze zhotovit za o rad nizsi cenu.
Druha vec je, ze pokud neni nekde jasne definovano ono prislusenstvi (napr ze baleni obsahuje kably XYZ a media KLM), tak by prodejce dost tezko dokazoval, ze tam neco takoveho bylo.
-
Re: Změna raklamací v CZC
To aplikují v případě vracení kupní ceny a měl jsem dojem, že v tom případě je člověk povinný dodat kompletní obsah balení včetně příslušenství - s výjimkou obalu.
Když nad tím přemýšlím, tak nemůžu najisto říct, že to bylo přesně zmíněných 500, spíš to bylo 300-400. I tak dost za papírový manuál (tuším spíš quick-start guide) a CDčko, které neobsahuje nic jiného než ovladače a firemní utilitky. A ano, je to pálka, dělá to tedy řádově 10-15% pořizovačky, ale chápu to jako svou cenu za blbost - předpokládal jsem, že mi zařízení vymění, nebo hůř opraví. Do reklamace to přijali, dodal jsem všechno "reálné" příslušenství, připadalo mi nesmyslné někde hledat kus papíru a CDčko, proč taky. Tak teď už to vím a vím, že si musím tyhle krámy schovávat.
btw: co se "obrání" týče, tak mi připadá horší jejich model "reklamace bude trvat hodně dlouho, to samé nemáme, ale můžete si vybrat cokoliv jiného do stejné ceny". Ale to "stejná cena" znamená "stejná aktuální cena", ne "cena, kterou jsem zaplatil jako pořizovací". Zákazník stejně obvykle povolí, ale ony se u komponentů často mění ceny v řádu roku, často i měsíců, opravdu radikálně.
-
Re: Změna raklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
jan555
btw: co se "obrání" týče, tak mi připadá horší jejich model "reklamace bude trvat hodně dlouho, to samé nemáme, ale můžete si vybrat cokoliv jiného do stejné ceny". Ale to "stejná cena" znamená "stejná aktuální cena", ne "cena, kterou jsem zaplatil jako pořizovací". Zákazník stejně obvykle povolí, ale ony se u komponentů často mění ceny v řádu roku, často i měsíců, opravdu radikálně.
No to je klasická vychcávka od prodejce - kdy on si tvé zboží vklidu vyreklamuje, a obdrží peníze za které to oni nakoupily např 2500 (tys koupil za 3000). A nyní jsi koupil obdobnou věc (ale ceny padly dolu) takže za 1200,- a oni nejen že maj další 200,- na novém prodaném zboží, ale zároveň ještě obdrží 2500 za minulé.
On takový technik v prodejně s IT většinou už má nějakou praxi s tím jak která reklamace probíhá a co se jak vyřeší....
-
Re: Změna raklamací v CZC
Bohužel je to taky značka od značky. Asus, no asi tak jak se děje ale taková Evga když je skladem tak se mění. Zato Gigabyte doslova vyžaduje a nutí všechny prodejce zboží jim posílat. Takže tam to jinak nejde.
-
Re: Změna raklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
DOC_ZENITH
Bohužel je to taky značka od značky. Asus, no asi tak jak se děje ale taková Evga když je skladem tak se mění. Zato Gigabyte doslova vyžaduje a nutí všechny prodejce zboží jim posílat. Takže tam to jinak nejde.
Asus servis je u nás v ČR, čili můžeš si to řešit sám....
Oono taky záleží jaký vztah má CZC s Asusem víš ?
-
Re: Změna raklamací v CZC
Ještě si dovolím přidat postřeh jakožto zákazník.S mechanicky poškozenou deskou bych tam ani nešel,pokud by deska za provozu shořela,asi bych nejdřív ověřil zdroj a pak bych tam šel,pokud by obojí bylo od jednoho prodejce odnes bych tam oboje,v tom mém případě vážně nechápu proč je nutné desku někam posílat když je to BAZAROVKA,to mi jí klidně mohli vymněnit za cokoliv z bazáče,navíc jak už jsem napsal,pokud tam shledají nějakou náhodou něco za co múže majitel,strašně mě zajímá jak se k tomu CZC postaví,protože třeba např. chladič NB už jsem poškrábaný dostal.
-
Re: Změna raklamací v CZC
A co když je to neoprávněná reklamace? Co když jim podstrkuješ funkční desku, jen jsi do ní dával nekompatibilní ram atd? Tohle se musí zjistit a i kdyby to na místě někdo zkusil a dal ti za pravdu, tak se to stejně musí poslat dodavateli, protože dodavatel vyřizuje reklamaci, ne prodejce. Prodejce ji vyřizuje s tebou, ale když ti prodejce dá novou desku na ruku a tamtu pošle do servisu a servis to vrátí se (závada se neprojevila) reklamace neuznána, tak si ten reklamačák co to dělal celou tvojí novou desku zaplatí, takže už asi chápeš proč.....
Občas se bohužel stává hlavě u super značek ala MSI, že je pošleš reklamovat, rozšířil jsi tam paměť z 2gb na 4gb, notebook nefungoval, přímo i na prodejně se to třeba prokázalo, servis to vezme, vymění celý střeva, dá novou desku, ukradne přebytečnou ram, zalepí kritku vteřinovkou a pošle to zpět jako "závada se neprojevila" v tu chvíli co, zažalovat je? Jak to dokázat?
-
Re: Změna raklamací v CZC
Overeni fuknosti desky v rezimu bezi/je dead je otazka na 15 minut. Pameti a CPU si tam samo das svoje. Pokud je deska unstable, je to horsi (v servisech se tahle zavada neprojevi, protoze test = 5-10 minut) a prodejci to jiste moc dobre vedi. V nekterych situacich to pak i prodejce v ramci dobrych vztahu se zakaznikem resi vymenou + likvidaci desky ve vlastni rezii.
Umyslna likvidace HW se zjistit v zadnym pripade (pokud likvidator neni vul) neda.
Co me ovsem vzdy dostava do vyvrtky, kdyz nekdo zacne pindat ze je ohorely konektor/swab/.... no to asi je, kdyz to vyhorelo. Takhle se totiz v zadnem pripade (tedy pokud nepouzijete 230 a pod) umyslna likvidace/neodborna montaz neprojevuje. Takhle se projevuje vyhradne vada vyrobku (spatny chip/vadny zdroj/...)
-
Re: Změna raklamací v CZC
Není to otázka 15 ti minut, protože i když se na prodejně zjistí že to tak je, konečné slovo má vždy autorizovaný servis, a pokud ten se šprajcne, tak je to problém. I když ti celá firma řekne, že vědi že je deska vadná, ale Asus/Gigabyte nebo kdokoliv ti bude tvrdit že funguje, ta reklamace se zamítne. Je to smutné ale je to tak. Jen by mě zajímalo koho pak za tohle vinit.
-
Re: Změna raklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
DOC_ZENITH
Není to otázka 15 ti minut, protože i když se na prodejně zjistí že to tak je, konečné slovo má vždy autorizovaný servis, a pokud ten se šprajcne, tak je to problém. I když ti celá firma řekne, že vědi že je deska vadná, ale Asus/Gigabyte nebo kdokoliv ti bude tvrdit že funguje, ta reklamace se zamítne. Je to smutné ale je to tak. Jen by mě zajímalo koho pak za tohle vinit.
Ono taky nemusíš s jejím vyjídřením reklamace souhlasit a můžeš to dát svému soudnímu znalci k posouzení (ikdyž težko říct jak by to on rozlousk). Nicméně bavíme-li se o desce, tak pokud v ní nejde procesor a dá se tam jiný a opět to nejde, samozřejmně vyzkouší se i jiné paměti, popřípadě ještě jiná grafika, a stále nejde, tak by mne zajímalo jak by nějaký servis mohl tvrdit že to je v pořádku. To bych si to asi osobně nechal předvést...
EDIT ale bacha - píšeš že s tebou prodejce může souhlasit ale autor. servis tě vyvede z omylu. To jsou dvě rozdílné věci - pokud ti prodejce uzná vadu, tak přeci už nemusím nic řešit ne ? Pro mne servis není směrodatný, já přinesl své zboží nazpět prodejci a ten mi má dát vyjádření jestli se rekl. uznává/či nikoliv. (To jak bude postupovat prodejce a kam to bude posilat je jeho boj).
-
Re: Změna raklamací v CZC
EE, on s tebou může souhlasit jako člověk ale dokud to nemáš na papíře tak nic, a na papír ti to nedá protože tato značka/dodavatel vyžaduje zasílání věcí do servisu. Takže ti normálně přijme reklamaci a běží těch 30 dní. Po 14 ti dnes přijde věc nefunkční zpátky - reklamace neuznána závada se neprojevila, nebo nedej bože jak jsem popisoval u toho MSI, totálně jiný střeva, vše vyměněné a "závada se neprojevila" taková je dnes bohužel dost často realita.
-
Re: Změna raklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
DOC_ZENITH
EE, on s tebou může souhlasit jako člověk ale dokud to nemáš na papíře tak nic...
Samozřejně tak to bylo myšleno - to že jedna bába povídala mě v dnešní době nezajímá - tady mi to podepište že mi to uznáváte (když o tom mluvíte) a já odcházím do pokladny si vyzvednout prachy a nebo jinou desku...
A pokud ti řekne že to stejně musí prověřit servis tak at si pohádky o tom že se mnou souhlasí nechá...
Další věc je (s MSI) že pokud ti někdo vrací desku která je očividně opravená, tak se prostě nedám !
1) buď si vychcanej a chtěl si prachy, ale opravou desky jsi toho nedocílil (bez urážky beru v úvahu jen varianty)
2) máš opravenou desku - tak si ji odnes domů a vyzkoušej
ovšem NAPŘED SI NECHÁM potvrdit, že desku opravovali a že tedy mám nárok na další 1/2 rok k dobru (od vyřízení reklamace). Prostě nenechám si věšet bulíky na nos.
2b) pokud ani po "nechtěné" opravě deska nejde, přijdu po druhé že to opět dojebali a znovu reklamuji, už s fotkou desky, abych si byl jist že tam opět něco "nepoladěj"...
Neber to jako navážení do tvé osoby, ale prostě nemsíš se nechat ochcat !
Raději zůstanu v prodejně a obvolám SOS, známý, prostě kde koho (když si nejsem jistý) ale řeším to namístě.
Většinou ti nakonec nějak vyhověj - protože tam budeš zaclánět a nasrávat čekající jiné zákazníky a je samotné to nebude bavit.
ADD: btw hovořím ze zkušenosti kdy jsem reklamoval kraťasy v jenom obchodě na Chodově. (a jen pro info řešil jsem ztrátu barvy (ale fakt totální) a to do 1/2 roku od koupě)
Mohl jsem si vybrat jesli opravit a nebo vyměnit (řekl jsem že mi to je jedno, ikdyž mi bylo jasné že oprava je nemožná, ale kalhoty jsem chtěl klidně nové)
Po 14ti dnech mi volali že se mohu stavit - slečna za pultíkem mi řekla že mi reklamaci uznali a že si mohu vybrat jiné zboží v té hodnotě (pokud by bylo něco dražší že bych to doplatil). Na to jsem ji řekl, že to ani omylem, že tou výměnou se bere výměna totožného zboží. Na to mi řekla že stejné zboží už nemají a ani nebude - následovalo vrácení peněz.
To odmítla s tím že prej kdyby mi je dala že by jí to strhli z platu, :) (úsměvné že ?) řekl jsem že to je smutné ale že to je její boj. A ať mi tedy zavolá nadřízenou, případně někoho kdo to může rozhodnout... Řekla že jí to teď už nikdo nevezme (bylo 20:30 a mají do 21:00).
No hádejte co se stalo - málem mě ve 21:15 vyváděl sekuriťák z krámu ovšem tomu jsem hrozil že na něj zavolám policii jestli se mne jen dotkne, že tu řeším reklamci...
Nakonec kde se vzalo tu se vzalo najednou slečna vytáčela jistou obchodní ředitelku obchodu, která řekla ať mi to dá. Jenže slečna ji s leodvým klidem odpověděla že jeji kolegyně už odešla a že ta má klíče od kasy (no ironie osudu :)). Z toho jsem pochopil že prachy asi fakt nedostanu, tak odešel že to vyřešíme zítra s tím že jsem nic nepodepisoval, nepřevzal a nechal to otveřené (však taky ještě běžela lhůta 15dní).
Druhý den to mělo pokračování, kdy jsem napřed volal do obchodu jestli se mohu zastavit, jestli bude už vše připravené abych tak opět nestrávil mládí... Dostalo se mi překvapivé odpovědi, a to že tam paní obchodní ředitelka ráno byla a že si moje kalhoty vzala na nové přezkoušení, překontrolování, no prostě kalhoty odnesla.
Tak jsem se sebral a namísto na Chodov jsem se odebral na Žižkov kde je ředitelství s.Olivieru, protože jsem chtěl paní "obchodní ředitelku" vidět.
Paní která mne uvítala mi sdělila že dotyčná osoba má prý ode dneška 14 dní dovolenou (opět úsměvné), a tak jsem celý svůj příběh řekl asi 4 lidem které se v kanceláři nacházeli. Dále jsem doplnil, že fakt nechápu proč když má reklamace byla uznána, to paní "obch.ředitelka" opět ztopila ?! No stejná paní která mi otevírali i dvěře dodala jak moc ji to mrzí a dávala mi celých 1400 do ruky (a tu korunu ať prý nehledám). A dodávala, že doufá, že na jejich obchod nezanevřu.
-
Re: Změna raklamací v CZC
Jop, zakona povinost prodejce je po celou otreviraci dobu mit pritomneho cloveka resiciho reklamace => to co pises je presne pripad pro COI.
-
Re: Změna reklamací v CZC
Ještě mám otázku,jak se mám zachovat v případě,že mi reklamaci neuznají z duvodu např: porušeny reklamační podmínky?(blíž nespecifikováno)
Desku jsem dostal výměnou za púvodní(jinou) a za tuto jsem doplatil,nebyla však nová,pochází z výprodeje a již byla rozbalená a např. na chladiči NB bylo pár škrábancú po šroubcích od větráku
-
Re: Změna reklamací v CZC
Pokud nekdo reklamaci zamitne, musi definovat §, dle ktereho odmita reklamaci resit a pripadne upresnit duvod, v opacnem pripade porusuje zakon a na reklamaci se pohlizi jako na nevyrizenou.
-
Re: Změna reklamací v CZC
Dobrá,pokud mi tedy zdúvodní zamítnutí rma škrábancem na chladiči NB....kterej tam skutečně je,jak to mám řešit,když jsem tu desku nekoupil jako novou?
-
Re: Změna reklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
Gestler
Dobrá,pokud mi tedy zdúvodní zamítnutí rma škrábancem na chladiči NB....kterej tam skutečně je,jak to mám řešit,když jsem tu desku nekoupil jako novou?
prosimte, skrabanec na pasivu nebude NIKDO resit, tak neplas ;)
kdybys videl, co vsechno vyrobci bez problemu vyreklamuji, pokud se alespon trochu chce...nejaky skrabanec na chladici, toho si ani nikdo nevsimne...uvidis, ze ta reklamace dopadne uplne normalne :)
-
Re: Změna reklamací v CZC
Ok,mám přeci jen obavu,potom co jsem četl sousední téma o flashce,také ty příspěvky zde,já nevím.Možná jsem už trošku paranoidní ale lepší je být připraven a když něco exne,je lepší tahat esa z rukávu než stát a čumět páč nic nevím,osobně si taky myslím že to bude v poho...ale co když ne.Potom zbývá lano a lampa,případně nuselák,nebo jak se jmenuje ten most sebevrahú:D
-
Re: Změna reklamací v CZC
Primarne reklamujes konkretni zavadu. Reklmaci nelze zamitnou na zaklade nesouvisejici, byt uzeivatelem zpusobene, vady. Tudiz pokud reklamuejs napr nefunkcni radic a mas napr vylomeny pametovy slot, nelze na zaklade toho reklamaci zamitnout. Muselo by se prokazat, ze nefungujici radic je zapricinen prave tim.
-
Re: Změna reklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
Jezevec
Primarne reklamujes konkretni zavadu. Reklmaci nelze zamitnou na zaklade nesouvisejici, byt uzeivatelem zpusobene, vady. Tudiz pokud reklamuejs napr nefunkcni radic a mas napr vylomeny pametovy slot, nelze na zaklade toho reklamaci zamitnout. Muselo by se prokazat, ze nefungujici radic je zapricinen prave tim.
to uz je trosicku hardcore ne..., samo bych zamitnul zaruku na cele zarizeni vinou mechanickeho poskozeni
-
Re: Změna reklamací v CZC
Omyl, musi existovat pricinna souvislost mezi pripadnou dalsi vadou a reklamovanou vadou.
-
Re: Změna reklamací v CZC
ok, tak az tady nekdo uspesne vyreklamuje desku s urvanym RAM slotem, tak mi dejte vedet...diky :)
-
Re: Změna reklamací v CZC
Koupis si auto a praskne ti predni sklo a pak ti upadne kolo, protoze se prekrouti (ne tvoji vinou) poloosa. Myslis si ze to neni na reklamaci?
-
Re: Změna reklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
Doktor-Prase
Koupis si auto a praskne ti predni sklo a pak ti upadne kolo, protoze se prekrouti (ne tvoji vinou) poloosa. Myslis si ze to neni na reklamaci?
nj, ale o tomhle tady rec neni, ja se chytal prikladu, co zde byl uveden (deska+ramslot) ... ale koncim s OT
-
Re: Změna reklamací v CZC
Ne, je rec o tomtez, ty nemuzes reklamovat ten vyrvany slot, ale nesouvisejici zavadu ano. Je na prodejci aby prokazal, ze zavady souviseji, ale nemuze to na zaklade toho slotu odmitnout. To ze jemu dodavatel MB odmitne je uz jeho problem a jeho riziko.
-
Re: Změna reklamací v CZC
Ja som reklamoval sportove bryle kedze sa v miestach styku s pokozkou nejak reagovala farba az sa olupala. Pritom boli stare cca 1 a 1/4 roka a mali poskrabane skla. Dostal som peniaze naspat v plnej vyske (cca 2000 Sk) po cca tyzdni a bez slova.
-
Re: Změna reklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
Jezevec
Ne, je rec o tomtez, ty nemuzes reklamovat ten vyrvany slot, ale nesouvisejici zavadu ano. Je na prodejci aby prokazal, ze zavady souviseji, ale nemuze to na zaklade toho slotu odmitnout. To ze jemu dodavatel MB odmitne je uz jeho problem a jeho riziko.
dobre, to je ale uplne neco jineho. nechapu jak to souvisi s reklamacemi hw, nebo v czc.
Citace:
Ne, je rec o tomtez, ty nemuzes reklamovat ten vyrvany slot, ale nesouvisejici zavadu ano. Je na prodejci aby prokazal, ze zavady souviseji, ale nemuze to na zaklade toho slotu odmitnout. To ze jemu dodavatel MB odmitne je uz jeho problem a jeho riziko.
ja s tim vykladem zakona souhlasim, ale neznam jedineho prodejce(firmu), kde by zakaznikovi takovou reklamaci uznali - kde reklamuje predmet, ktery je napr. mechanicky poskozeny a on reklamuje nejakou zavadu netykajici se toho mech. poskozeni. standart je ze se to vsude zamita. pokud jde o dobre zakazniky(firmy) a ti pak udelaji humbuk, tak se jim potom vyjde v reseni reklamace vstric. ale jinak.. mate smulu, pokud s tim nesouhlasite zaplatte si znalecak a dejte to k soudu.
-
Re: Změna reklamací v CZC
Ja jsem kdysi reklamoval u mistniho prodejce vyhorely EC zdroj, ktery byl poskrabany a zohybany po padu na chodnik, dostal jsem novy.
A kdyz pujdes za soudnim znalcem, on napise posudek ve tvuj prospech, tak si myslim, ze by byl prodejce hloupy, kdyby stale trval na opaku a nevyridil ti tu reklamaci kladne. Kdybys to pak dal k soudu, tak je 90% sance, ze by se mu to sakra prodrazilo.
-
Re: Změna reklamací v CZC
Takže nakonec:Vada odtranitelná,z ekonomických dúvodú řešeno výměnou...bohu dík.
-
Re: Změna reklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
Gestler
Takže nakonec:Vada odtranitelná,z ekonomických dúvodú řešeno výměnou...bohu dík.
OT a problém na 3 stránky :) /OT
-
Re: Změna reklamací v CZC
Omlouvám se,víckrát už to neudělám...slibuju
-
Re: Změna reklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
Gestler
Omlouvám se,víckrát už to neudělám...slibuju
to byl vtip - :) (ta rýpavá poznámka odemne)
-
Re: Změna reklamací v CZC
Já to chápu že se vám to zdá být out ale já jsem řidič-nejmladší zaměstnanec ve firmě a abych si něco vydělal musim makat jak šílenec(12-16h 5+dní v týdnu),žiju sám a peněz prostě není nazbyt,takže i tahle maličkost jako je deska je pro mě záležitost kterou nemúžu hodit za hlavu.Tu poznámku jsem tak chápal,nic ve zlim:)Dík všem kteří radili nebo jen podpořili,jak jsem napsal,lepší je vědět co a jak,když se něco podělá...je lepší vědět jak to řešit než se nechat oblbnout.
-
Re: Změna reklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
Gestler
... žiju sám a peněz prostě není nazbyt,takže i tahle maličkost jako je deska je pro mě záležitost kterou nemúžu hodit za hlavu.
OT
Buď rád, že žiješ sám, protože tahle varianta není z hlediska financí zdaleka nejhorší!!! >:}:mweheh:
/OT
-
Re: Změna reklamací v CZC
-
Re: Změna reklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
Gestler
Já to chápu že se vám to zdá být out ale já jsem řidič-nejmladší zaměstnanec ve firmě a abych si něco vydělal musim makat jak šílenec(12-16h 5+dní v týdnu),žiju sám a peněz prostě není nazbyt,takže i tahle maličkost jako je deska je pro mě záležitost kterou nemúžu hodit za hlavu.Tu poznámku jsem tak chápal,nic ve zlim:)Dík všem kteří radili nebo jen podpořili,jak jsem napsal,lepší je vědět co a jak,když se něco podělá...je lepší vědět jak to řešit než se nechat oblbnout.
V klidu, taky když řeším reklamaci která se týká mě tak teču jak jsou obchodníci drzí a vymýšlejí si svá práva a nebo zákony... Ovšem jelikož těch reklamací už mám několik za sebou začíám být klidnější a melu si svou furt dokola a neodejdu dokud nedostanu to co chci, případně argument se kterým budu souhlasit.
-
Re: Změna reklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
Gestler
Takže nakonec:Vada odtranitelná,z ekonomických dúvodú řešeno výměnou...bohu dík.
Prosim tě můžeš mi upřesnit, o tu výměnu si žádal ty?
Edit: Takže jsem trochu googlil a věta "Vada odtranitelná,z ekonomických dúvodú řešeno výměnou..." je v podání CZC již celkem populární. Napíšou ti to i třeba při výměně RAM :)
-
Re: Změna reklamací v CZC
Ne,vlastně ten začátek jsem měl dost zmatenej,mrkni na začátek tématu,takže jsem podepsal první papír kterej mi technik dal.Na něm bylo uvedeno "zákazník žádá řešení : opravu" což jsem teda nežádal,kdyby vyndal love byl bych radši ale OK.Mě nejde o to jak si to oni upraví nebo ne,jestli vada je či není odstranitelná(myslím že nebyla odstranitelná),dostal jsem zpět MB která vypadá jako nová(jestli je skutečně nová nevím-zabalena byla origo asus)tím to pro mě hasne,jediné co mě mrzí že CZC skončil s možností výměny na místě,nutno však dodat že jim reklamace trvala 11-12 dní což považuju za dobré:)No a věc druhá byla ta,že MB jsem koupil z výprodeje zpúsobem:stará deska se podělala,přinesl jsem ji,dostal dobropis,koupil tuto.Deska byla použitá(škráblá) a já si nebyl jistý jak se k tomu dodavatel postaví.
To Darth Maul:Až budu brát tolik co ty,tak to bude jak píšeš. :)
-
Re: Změna reklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
godgory
Prosim tě můžeš mi upřesnit, o tu výměnu si žádal ty?
Edit: Takže jsem trochu googlil a věta "Vada odtranitelná,z ekonomických dúvodú řešeno výměnou..." je v podání CZC již celkem populární. Napíšou ti to i třeba při výměně RAM :)
jj, tady se to uz taky probiralo - duvod je jednoduchy, kdyby rovnou vec vymenili (a ted nemluvim o pripadu rozporu s kupni smlouvou), tak rovnou pripusti diskusi o tom, jestli vada byla ci nebyla odstranitelna (a tedy jestli muze kupujici od smlouvy odstoupit).
-
Re: Změna reklamací v CZC
No stejně mi to lebeda moc nebere. Od smlouvy lze přece odstoupit i podle § 622 odst. 1, tzn. i v případě, že se jedná o vadu kterou lze odstranit, ale není to z nějakého důvodu možné (i když to mi přijde jako docela divnej obrat). LEDAŽE BY v CZC uvažovali tak, že se jedná o "opravu výměnou" což už je ale úplná blbost :mad:.
-
Re: Změna reklamací v CZC
Tak tady odpověď na můj dotaz do porady SOS.(hrál jsem trochu blbýho:))
Přijali jsme Váš dotaz v tomto znění:
Dobrý den. Zajímalo by mě jestli zboží s vadou, jejíž oprava se jeví jako nerentabilní, je automaticky považováno za zboží s vadou neodstranitelnou. Narážím na způsob řešení mnoha reklamací firmou Czechcomputer.cz a jejich větou na reklamačním listu \"Vada odtranitelná,z ekonomických důvodů řešeno výměnou...\". Vůbec nechápu na základě jakého zákonného ustanovení firma takto řeší reklamace. Děkuji za vysvětlení.
Naše vyjádření k němu (č. 51837 / BE - 89) připravené v souladu se smluvními podmínkami SOS (http://www.spotrebitele.info/poradna/smlpodminky.php):
Podle § 622 odst. 1 Občanského zákoníku jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Jak vyplývá z výše uvedeného, může být odstranitelná vada řešena různými způsoby. Pokud Vy, jako kupující žádný způsob, na který máte nárok nezvolíte, může prodávající sám určit, jak bude vada řešena, přičemž je rovněž vázán povahou vady. Tj. může přistoupit namísto opravy i k výměně zboží.
Každopádně platí, že vyměněné zboží musí být identické a nové. Jinak mě napadá, že prodejce toto může na reklamaci napsat vždy a § 622 odst. 2 se může klidně škrtnout :evil:
-
Re: Změna reklamací v CZC
Zajimalo by me to by delali kdybys trval na tom at tu zavadu napriklad na ram odstrani...
Tadle veticka nejen ze se mi moc nelibi, ale navic ji stale dost dobre nechapu ani po vysvetleni zde uvedenem...
-
Re: Změna reklamací v CZC
Podle mě to zákon zbytečně komplikuje a pak vznikaj takovýhle vypečený interpretace. Proč rozlišovat závady neostranitelné, a závady odstranitelné, které nelze z nějakého důvodu provést :rolleyes: :D
-
Re: Změna reklamací v CZC
No nicmene z toho co odepsali me tak nejak furt vyplyva, ze si muzes zvolit. Pokud tak neucinis, bude zvoleno za tebe.
-
Re: Změna reklamací v CZC
Tam de o to, ze ze zakona pokud je vada neodstranitelna, muze dotycny sam pozadovat odstoupeni od smlouvy = vraceni $. Pokud ostranitelna je, muze mu prodejce vec vymenit s tim, ze odstraneni vady se ekonomicky nevyplati (samozrejme za tutez). Toliko alespon jak a proc to dela CC. Jinak by se diky pohybu cen v 99% pripadu vyplatilo od smlouvy odstoupit a koupit si klidne totez ale o par (desitek) % levneji.
Druha vec je, jak by pripadny soudni znalec posuzoval odstranitelnost vady. Pokud vim, tak v pripade ze nejde o banalni vymenu jedne soucastky typu odpor/tranzistor/... coz by se samo o sobe dost tezko diagnostikovalo, tak je v haji vzdy nejaky IO, ktery ani teoreticky vymenit nelze. Neda se totiz samostatne nikde ani sehnat. Tudiz tvrzeni o odstranitelnosti vady je pak holy nesmysl. Nehelde na to, ze onen IO je ve vetsine pripadu jedinou skutencne "funkcni" soucasti produktu a tudiz jeho vymena je pricipielne vymenou vyrobku.
Ve finale, kdyz pominu vsemozne OC pokusy, tak jde vzdy o vyrobni vadu produktu. V principu existuji jen 2 moznosti, jak muze IO zdechnout. Vada vyrobku (zpracovani, material, ...) nebo vnejsi vliv (zvysene napeti, vyboj, ...). Ani jedno se neda prokazat bez destrukcni a velice drahe analizy (cena by mnohonasobne presahla cenu neopravnene vymeneneho vyrobku).
V pripade RAMek a spol pak muze byt zajimavy napr spor o serii, kde z marketingovaho hlediska jde o totozny vyrobek (stejny obal, stejne "parametry"), ovsem z technickeho hlediska muze jit klidne o uplne jiny chip. Navrch pokud kupujete RAMky po parech/trojicich a jedna zdechne, je pak treba pozadovat bud odstoupeni od smlouvy nebo vymenu celeho kompletu.
---
Kazdopadne kdyz neco reklamujete, mate predem rict jak si predstavujete reseni reklamace a !!! pozadovat zapis o reklamaci ve ktere to bude uvedeno !!!.
-
Re: Změna reklamací v CZC
Tak jestli tomu dobře rozumim, pakliže do zápisu o reklamaci uvedu např: "Reklamaci si přeji vyřešit opravou příp. odstoupením od smlouvy" tak je jedno jestli bude vada uznána jako odstranitelná nebo neodstranitelná a výměna nebude možná :?:
-
Re: Změna reklamací v CZC
Mám tu jeden případ a zároven i dotaz, tak snad se nikdo nebude zlobit, když to hodim sem.
Vlastnim repro Logitech Z4 je to 2.1. Ze subu vede drátový ovládač
fotka: http://ucables.com/img/extra/LOGITEC...S-R29655-1.jpg
Problém je v tom, že při korekci zvuku střídavě vypadává signál - občas hrají pouze výšky, občas pouze basy, občas nic nebo jen jeden repráček. Když na ovládač zeshora zatlačim v místech kde se otáčí volume, hraje vše normálně, respektive signál vypadává méne. Moje diagnostika je špatný kontakt někde v ovladači nebo studenák. Potenciometr neni přetočen.
Vzal jsem je do czc na reklamaci, repro vzali, zaslali na posudek a za 14 dnů volají, že se závada neprojevila že se mam pro repro dostavit.
Přijel jsem opět do czc, repro jsem s technikem na reklamacích vyzkoušel s tim, že nehrají jak mají A ON SAM NA VLASTNI USI SLYSEL ZAVADU, SAM JI POPSAL A OPETOVNE POSLAL NA SERVIS.
Načež mi volají po 14 dnech, at si pro repro přijedu že se závada neprojevila.
Já už nevim co mám dělat a jak postupovat.. jen s nima přicházim o čas. Poradte jak dál.
-
Re: Změna reklamací v CZC
Mas pisemne od toho technika potvrzeno, ze reproduktory maji vadu ? To je zaklad. + Klidne tam dojdi, znovu to s technikem poslechni (modli se aby se projevilo) a pokud se projevi, tak nevyridili tvoji reklamaci do 30ti dnu => pozaduj $.
-
Re: Změna reklamací v CZC
A co v případě dvb-t tuneru aver, kdy jsem tam přinesl kartu i s ntb, že seká obraz i zvuk (jen na digital). Před oběma reklamatory pustil ntb naplno, pustil tv, signál to ukazovalo 100%, oba dva uznali že to seká a imho po dvou týdnech mi ze servisu volali, že se závada neprojevila? Stejný postup? Oni to svádějí, že je slabý signál, zatím jsem neviděl signál přes 100%...
-
Re: Změna reklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
mokus
A co v případě dvb-t tuneru aver, kdy jsem tam přinesl kartu i s ntb, že seká obraz i zvuk (jen na digital). Před oběma reklamatory pustil ntb naplno, pustil tv, signál to ukazovalo 100%, oba dva uznali že to seká a imho po dvou týdnech mi ze servisu volali, že se závada neprojevila? Stejný postup? Oni to svádějí, že je slabý signál, zatím jsem neviděl signál přes 100%...
a nechal sis to napsat do reklamacniho protokolu?
co tam nejni to jako by nebylo
ja tam ted jedu s routerem asus wl-500, kterej po roce prestasl z nicehonic fungovat pres kabel se na nej nedostanu , ezsetup nejde cudlik na reset taky nefunguje tak sem zvedavej co me na to reknou , ale uz mam pripravenou polovinu A4 co chci napsat ze tomu nejni , jako mechanicky poskozeni, opotrebovani dle casu pouzivani atd :)
-
Re: Změna reklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
mokus
A co v případě dvb-t tuneru aver, kdy jsem tam přinesl kartu i s ntb, že seká obraz i zvuk (jen na digital). Před oběma reklamatory pustil ntb naplno, pustil tv, signál to ukazovalo 100%, oba dva uznali že to seká a imho po dvou týdnech mi ze servisu volali, že se závada neprojevila? Stejný postup? Oni to svádějí, že je slabý signál, zatím jsem neviděl signál přes 100%...
TV tunery jsou všeobecně největší chátra co se k PC dá pořídit. Většina z nich pokud pominu Avery který jakžtakž fungujou, má nefunkční drivery / SW. Většina TV tunerů třeba funguje správně jen v XP32 nebo zas jen ve vistě 32 a ničem jiném. Pokud je to tento problém a oni řeknou že se neprojevila tak to testli na systému sek terym to funguje a vrátěj ti to zpátky. Pokud řekneš že ti to na tvym notebooku nefunguje ať ti to tam teda rozchoděj tak ee, na neompatibilitu se totiž záruka nevztahuje.... prostě TV tunery, atd.
-
Re: Změna reklamací v CZC
Citace:
Původně odeslal
Dazzle
Mám tu jeden případ a zároven i dotaz, tak snad se nikdo nebude zlobit, když to hodim sem.
Vlastnim repro Logitech Z4 je to 2.1. Ze subu vede drátový ovládač
fotka:
http://ucables.com/img/extra/LOGITEC...S-R29655-1.jpg
Problém je v tom, že při korekci zvuku střídavě vypadává signál - občas hrají pouze výšky, občas pouze basy, občas nic nebo jen jeden repráček. Když na ovládač zeshora zatlačim v místech kde se otáčí volume, hraje vše normálně, respektive signál vypadává méne. Moje diagnostika je špatný kontakt někde v ovladači nebo studenák. Potenciometr neni přetočen.
Vzal jsem je do czc na reklamaci, repro vzali, zaslali na posudek a za 14 dnů volají, že se závada neprojevila že se mam pro repro dostavit.
Přijel jsem opět do czc, repro jsem s technikem na reklamacích vyzkoušel s tim, že nehrají jak mají A ON SAM NA VLASTNI USI SLYSEL ZAVADU, SAM JI POPSAL A OPETOVNE POSLAL NA SERVIS.
Načež mi volají po 14 dnech, at si pro repro přijedu že se závada neprojevila.
Já už nevim co mám dělat a jak postupovat.. jen s nima přicházim o čas. Poradte jak dál.
Vyřešeno , dnes jsem dostal nové. Díky bohu a tomu kdo fandil :)