Tak v CZC se nikdo neptal a automaticky dopsal opravu. A pak samozrejme novy kus z ekonomickych duvodu![]()
Kladnou, žádný problém
Neutrální, něco nebylo uplně OK, ale vyřešilo se
Zápornou, nastal problém a neměli se k řešení
Tak v CZC se nikdo neptal a automaticky dopsal opravu. A pak samozrejme novy kus z ekonomickych duvodu![]()
Lenovo Thinkpad X220 (i5 2410M, 16GB RAM, HD3000, 12,5" IPS, 1TB HDD Seagate 7mm, 120GB mSATA Crucial M4), Mini Dock Plus Ser. 3, 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
Paul Atreides
NPE-squad.com - Clan Leader
COMP: Win7 x64 prof. | C2D E8400 3Ghz | ASUS P5B DeLuxe | Corsair 6000 MB DDR2 800MHz | ASUS GTX 560 Ti 1GB-DDR5 | SB Audigy SE 7.1 | Seagate 1000GB & 500GB (šuple WD 320GB) | Corsair 520W | 26" LG fullHD 1920x1080px 8ms
NAS-server: Win Home Server 2011 | 1,6 Atom D525 (2 core | 4 threads) | ASrock mini-ITX | 4 GB DDR3 800MHz | Western 1TB GreenPower | Fortron 200W 80-BronzePlus | ftp, web, mumble, vpn, Servio DLNA share system, komplet PLEXI case
NetBook: ASUS Eee1001PQ (violet) | 1,6 ATOM | 1 GB RAM | 250GB HDD | 1024x600 px LCD | baterie 7h :)
FOTO: Olympus E-520 | 14-42 ZuikoDigital | 40-150 ZuikoDigital
Tak to je běžná praxe czc a asi i dalších. Nacpou ti řešení, které stojí nejmíň peněz, bez toho aby tě kontaktovali s dotazem, o co máš vlastně zájem. Mám zkušenosti od ufona z Holešovic a prostě jakmile dáváš zákazníkovi ne-ičaři nový kus, pokaždé si on může vybrat zda ho chce, nebo peníze nazpět. Tím, že mu ho nacpeš (s papírem vyřešeno výměnou za nový kus), tím samozřejmě spoustu lidí obalamutíš. Ale pokud se zpětně kdokoli ozval, pokaždé dostal nazpět peníze. Nevím zda na to má zákazník úplně právo podle paragrafů, ale proč nasírat zákazníky své firmy, že.
HANSPAULKA - Hanspaulská liga malé kopané | KRIMIONLINE - internetový magazín z kriminálního prostředí | REGIONONLINE - internetový magazín z regionálního prostředí | ROBOCRAFT - web o hře Robocraft | SPACEENGINEERS - web o hře Space Engineers | TUNNGLE - ultimátní nástroj pro hráče | WOTANKS - web o hře World of Tanks
Cekal jsem, jestli budou pozadovat nejake potvrzeni, podpis nebo mi penize odeslou primo na ucet. Nevim jestli tomu pomohla i zminka, ze cesta pro penize na pobocku by byly dalsi naklady na reklamaci, ale stacilo cislo uctu emailem. Pred chvili mi prisel email o proplaceni nakladu v cene MHD, stacilo jen doresit, ze jsem tam nejel jednou, ale trikrat a penize za dopravu bych mel mit taky na ceste.
Celkem 10 emailu, tak snad si z toho nekdo z CZC vezme alespon male ponauceni...asi tezko![]()
Lenovo Thinkpad X220 (i5 2410M, 16GB RAM, HD3000, 12,5" IPS, 1TB HDD Seagate 7mm, 120GB mSATA Crucial M4), Mini Dock Plus Ser. 3, 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
Shodou okolností jsem si v pátek byl vyzvednout adsl modem z reklamace. Samotná doba kdy bylo zboží v reklamaci bylo cca necelých 14 dní, takže v tomto směru vše ok. Ale chtěl jsem napsat jinou věc...
Při příjmu zboží se mne opět neptali jakým způsobem chci reklamaci vyřešit (modem začal zlobit již po 1 měsíci). Tak jsem jim řekl "jo a prosím o výměnu za nový kus, nevím jestli se tohle dá vůbecv opravovat, ale pro jistotu raději chci výměnu". Servisák mi odvětil, že ji tam již uvedl sám od sebe, že se tohle zboží neopravuje..
NO a včera když jsem vyměněný modem vyndal z krabice měl jsem si tyto pocity....
- krabice rozbalená
- papíry (návod a reklamní blbosti) zmačkané jako kdyby to už 3 měsíce někomu leželo na stole a pokládal si na to čaj
- modem (průduchy v plastu) smrděl spáleným kondíkem
Nedalo mi to a dívám se na papír z reklamace (prý tam mám i vyjádření ze servisu, říkali mi ještě v czc). A tam stálo: oprava možná, ale z ekonomických důvodů řešeno výměnou. Jenže můj pocit byl že držím stejný modem jen opravený...
Hledám tedy seriové číslo. Ze spodu jsou 3 samolepky, všechny vypadali že jsou původní, jenže na té ze serialem byl otisk něčího palce (asi jak tu samolepku chtěl pořádně přilepit).
No a ve finále, když jsem vlezl do administrace, tak jsem objevil, že v nastavování přístupu PPPOE se musí zadat nějaké jméno a heslo, snadtardně tam dávám "o2" a zajímavé, že to tam bylo nastavené...
Takže závěrem, chtěl jsem výměnu, ale stejně jsem dostal opravený kus. Neřešil jsem to, protože bych to asi nedokázal, jsem spíše rád, že mám zase funkční kus, ale jinak si připadám jako, že si ze mne někdo dělá prdel.
Jedno ponaučení z toho ale plyne: NYNÍ UŽ BUDU VŽDY OZNAČOVAT ZBOŽÍ ABYCH JEJ PAK ZASE POZNAL.
Paul Atreides
NPE-squad.com - Clan Leader
COMP: Win7 x64 prof. | C2D E8400 3Ghz | ASUS P5B DeLuxe | Corsair 6000 MB DDR2 800MHz | ASUS GTX 560 Ti 1GB-DDR5 | SB Audigy SE 7.1 | Seagate 1000GB & 500GB (šuple WD 320GB) | Corsair 520W | 26" LG fullHD 1920x1080px 8ms
NAS-server: Win Home Server 2011 | 1,6 Atom D525 (2 core | 4 threads) | ASrock mini-ITX | 4 GB DDR3 800MHz | Western 1TB GreenPower | Fortron 200W 80-BronzePlus | ftp, web, mumble, vpn, Servio DLNA share system, komplet PLEXI case
NetBook: ASUS Eee1001PQ (violet) | 1,6 ATOM | 1 GB RAM | 250GB HDD | 1024x600 px LCD | baterie 7h :)
FOTO: Olympus E-520 | 14-42 ZuikoDigital | 40-150 ZuikoDigital
Bohužel opět docela běžná věc... nicméně u ufona se nám takto věci vraceli od našich "dodavatelů" (to oni vyráběli tyto prasárny) a myslím, respektive doufám a snad se nemýlím, že to bude případ i CZC (můžu se plést, k té firmě nemám důvěru, jsou to šmejdi, 2 roky mi tu leží deska zamítnutá reklamace "ohnuté piny" a po 2 letech jsem se na ni podíval a jsou jak pravítko, škoda že jsem to s nimi neřešil dříve).
Na běžných zaměstancích pak bylo buď "nacpat to nějakým způsobem zákazníkovi", nebo otravovat neochotného dodavatele a tam to řešit, ať pošlou něco jiného (samozřejmě už se nemusí stihnout 30tidenní lhůta pro koncáka, apod.. prostě trable a házení klacků pod nohy).
Mezi prodejcem a dodavatelem jde o obchodní vztah firma-firma a samozřejmě tam platí jiné podmínky, nicméně po takovýchto sériích prasáren, se většinou vyslal pracovník firmy - zástupce reklamací k tomu dodavateli a tam se to osobně vždy nějak vyřešilo (dojednání detailních podmínek spolupráce, pohrožení ukončením spolupráce a navázáním vztahu s konkurencí, apod).
No nic, abych se vrátil k tématu.. reklamace pc komponent jsou vždy ojeb... prostě reklamace nikdy není z podstaty výdělečná záležitost, proto se snaží prodejci reklamační oddělení minimalizovat, stejně jako na tom co nejvíc alespoň šetřit.
Na druhou stranu nás, jako koncové zákazníky toto prostě nezajímá, nemusí a nechce zajímat.
Označení zboží je na toto nejvhodnější řešení - lihovkou někam udělat tečku nebo malou signaturu a na makro si to vyfotit, pak máte jasný důkaz.
HANSPAULKA - Hanspaulská liga malé kopané | KRIMIONLINE - internetový magazín z kriminálního prostředí | REGIONONLINE - internetový magazín z regionálního prostředí | ROBOCRAFT - web o hře Robocraft | SPACEENGINEERS - web o hře Space Engineers | TUNNGLE - ultimátní nástroj pro hráče | WOTANKS - web o hře World of Tanks
Atreides nemusel dostat ten samej kus. O2 si do PPOE dáva kdekdo. Ale nedostal novej. Dostal opravenej kus. V softcomu na reklamační papír píšou "oprava výměnou za opravený kus z vyrobní linky" takto dostávám disky...sou zatavené....ale vim že maj asi nové plotny nebo elektroniku (podle mě tak řešili období kdy nebyli motorky). Takže ten modem už měl někdo v ČR a Atreidas ho podědilPodle mě se tomuto nejde nijak bránit a nejsem si jist zda je v zákoně, že po reklamaci máš dostat nový kus. I kdyby ti opravili ten původní tak máš pešek.
PC1:Intel i5 2500K@5GHz 1.38V watercooled Cawedog Zouy 2, Gigabyte Z68XP-UD5, Kingston 2x4Gb 1600MHz 9@8.9.9.28 1.65V, ZOTAC GTX560Ti AMP GPU 1000MHz 1.05V /MEM 4800MHz watercooled Laing DDC 3.2 with XSPC TOP |1x SSD Samsung 840 PRO 256Gb, Samsung 2Tb 32Mb, 2x WD 3Tb 64Mb watercooled|NEC 3551A | NEC EA244WMi 24" | Chieftec BX-02B-B-SL | Seasonic X-760 | Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer 2.0 | Genius SW-HF 5.1 5000 | Dolby Keyboard |
PC2: CoreDuo e5200 2.5GHz @4GHz 1.25V watercooled |Gigabyte P35-DS4 |watercooled-Galaxi&EHEIM 1046 300l/h :-) | GF 9800GTX+|2x2048Mb OCZ 1066@1066MHz cl5.5.5.15|
Notebook: DELL E6410 Core i5 | 4Gb | 120Gb SSD Crucial M4 |
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)