Výsledky hlasování: Jakou zkušenost máte s touto firmou ?

Hlasující
229. Nemůžete hlasovat
  • Kladnou, žádný problém

    177 77,29%
  • Neutrální, něco nebylo uplně OK, ale vyřešilo se

    45 19,65%
  • Zápornou, nastal problém a neměli se k řešení

    7 3,06%
Výsledky 1 až 25 z 502

Téma: Czech Computer

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1
    Senior Member
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    Praha
    Příspěvky
    1 404
    Vliv
    300

    Standardní Re: Czech Computer

    jo tohle je známá CZC "finta = klička na zákazníka".

    výměna za nový kus = máš nárok na vrácení peněz. v tomto konkrétním případě oni za tebe rovnou rozhodli, že si bereš nový kus a prostě ti ho takto cpou, bez nějakého dotazu.
    (ekonomické je to jen pro czc, které nemusí vracet plnou kupní cenu)

    máš plné právo odstoupit od kupní smlouvy (vrátit věc + doklad o výměně za nový kus) a takového žádosti musí být vyhověno, pokud jsi to nekoupil na ičo.

    co se týče dopravy, nevím. běžně při posílání zák. platí dopravu směrem do reklamace (k prodejci, nebo přímo do servisu), zpět to hradí ten prodejce nebo servis. osobně nevím.

  2. #2

    Standardní Re: Czech Computer

    Takze pokrok - po několika emailech mám peníze za flashdisk na účtu a po emailu slíbené i proplacení nákladů na dopravu autem. Na dotaz na dopravu mi odpověděla i ČOI, že podle jejich názoru mám nárok minimálně na proplacení nákladů ve výši dopravy MHD, ale že to musím řešit přes soud.
    Lenovo Thinkpad X220 (i5 2410M, 16GB RAM, HD3000, 12,5" IPS, 1TB HDD Seagate 7mm, 120GB mSATA Crucial M4), Mini Dock Plus Ser. 3, 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

  3. #3

    Standardní Re: Czech Computer

    Citace Původně odeslal Jey Zobrazit příspěvek
    výměna za nový kus = máš nárok na vrácení peněz.
    Tak je tedy pravdou, že toto slyším poprvé ! Ale hádat se nebudu... Jen uvedu svou verzi. Pokud se vada prokáže do 6ti měsíců od koupě výrobku, jedná se o vadu, která byla na výrobku již při jeho koupi. Ty jakožto spotřebitel si pak můžeš při reklamaci vybrat, jestli chceš vyměnit nebo opravit (a tím vyměnit se myslí výměna za tentýž model). Pokud přijdeš reklamovat ve zbylém období (čili od 6. měsíce až do 24.) záleží na rekl. oddělení, kterou variantu ti nabídnou.
    Zpět na vadu do 6ti měsíců - pokud jedna z těch dvou variant není možná, pak můžeš trvat na rozporu s kupní smlouvou a tedy požadovat peníze !
    Příklad - reklamoval jsem kalhoty, které během léta (2 měs.) totálně ztratily barvu. Výměna za tentýž kus nebyla možná (už nebyly skladem), a oprava taky ne, kalhoty nelze znovu nabarvit.
    Flash disk - u IT prodejců je běžné, že pokud přijdete reklamovat zboží do 14ti dnů, většinou to řeší formou výměny a ihned (jednak mají tentýž model hned skladem a špatný kus si vyreklamují už sami). Ovšem mohou klasicky se vás optat co chcete, jestli výměnu nebo opravu, a jednat se svým dodavatelem.
    Paul Atreides
    NPE-squad.com - Clan Leader

    COMP: Win7 x64 prof. | C2D E8400 3Ghz | ASUS P5B DeLuxe | Corsair 6000 MB DDR2 800MHz | ASUS GTX 560 Ti 1GB-DDR5 | SB Audigy SE 7.1 | Seagate 1000GB & 500GB (šuple WD 320GB) | Corsair 520W | 26" LG fullHD 1920x1080px 8ms
    NAS-server: Win Home Server 2011 | 1,6 Atom D525 (2 core | 4 threads) | ASrock mini-ITX | 4 GB DDR3 800MHz | Western 1TB GreenPower | Fortron 200W 80-BronzePlus | ftp, web, mumble, vpn, Servio DLNA share system, komplet PLEXI case
    NetBook: ASUS Eee1001PQ (violet) | 1,6 ATOM | 1 GB RAM | 250GB HDD | 1024x600 px LCD | baterie 7h :)
    FOTO: Olympus E-520 | 14-42 ZuikoDigital | 40-150 ZuikoDigital

  4. #4

    Standardní Re: Czech Computer

    Tak v CZC se nikdo neptal a automaticky dopsal opravu. A pak samozrejme novy kus z ekonomickych duvodu
    Lenovo Thinkpad X220 (i5 2410M, 16GB RAM, HD3000, 12,5" IPS, 1TB HDD Seagate 7mm, 120GB mSATA Crucial M4), Mini Dock Plus Ser. 3, 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

  5. #5

    Standardní Re: Czech Computer

    Citace Původně odeslal zivan Zobrazit příspěvek
    Tak v CZC se nikdo neptal a automaticky dopsal opravu. A pak samozrejme novy kus z ekonomickych duvodu
    Ano je pravda, že pokud to člověk neví, tak se mu automaticky předloží návrhy, které jsou pro druhou stranu lepší... Člověk se nesmí nechat ale hlavně musí vědět co a jak (a to většinou zjistíš až po prvním případu) Poněvadž se poučíš...
    Paul Atreides
    NPE-squad.com - Clan Leader

    COMP: Win7 x64 prof. | C2D E8400 3Ghz | ASUS P5B DeLuxe | Corsair 6000 MB DDR2 800MHz | ASUS GTX 560 Ti 1GB-DDR5 | SB Audigy SE 7.1 | Seagate 1000GB & 500GB (šuple WD 320GB) | Corsair 520W | 26" LG fullHD 1920x1080px 8ms
    NAS-server: Win Home Server 2011 | 1,6 Atom D525 (2 core | 4 threads) | ASrock mini-ITX | 4 GB DDR3 800MHz | Western 1TB GreenPower | Fortron 200W 80-BronzePlus | ftp, web, mumble, vpn, Servio DLNA share system, komplet PLEXI case
    NetBook: ASUS Eee1001PQ (violet) | 1,6 ATOM | 1 GB RAM | 250GB HDD | 1024x600 px LCD | baterie 7h :)
    FOTO: Olympus E-520 | 14-42 ZuikoDigital | 40-150 ZuikoDigital

  6. #6
    Senior Member
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    Praha
    Příspěvky
    1 404
    Vliv
    300

    Standardní Re: Czech Computer

    Tak to je běžná praxe czc a asi i dalších. Nacpou ti řešení, které stojí nejmíň peněz, bez toho aby tě kontaktovali s dotazem, o co máš vlastně zájem. Mám zkušenosti od ufona z Holešovic a prostě jakmile dáváš zákazníkovi ne-ičaři nový kus, pokaždé si on může vybrat zda ho chce, nebo peníze nazpět. Tím, že mu ho nacpeš (s papírem vyřešeno výměnou za nový kus), tím samozřejmě spoustu lidí obalamutíš. Ale pokud se zpětně kdokoli ozval, pokaždé dostal nazpět peníze. Nevím zda na to má zákazník úplně právo podle paragrafů, ale proč nasírat zákazníky své firmy, že.

  7. #7

    Standardní Re: Czech Computer

    Cekal jsem, jestli budou pozadovat nejake potvrzeni, podpis nebo mi penize odeslou primo na ucet. Nevim jestli tomu pomohla i zminka, ze cesta pro penize na pobocku by byly dalsi naklady na reklamaci, ale stacilo cislo uctu emailem. Pred chvili mi prisel email o proplaceni nakladu v cene MHD, stacilo jen doresit, ze jsem tam nejel jednou, ale trikrat a penize za dopravu bych mel mit taky na ceste.
    Celkem 10 emailu, tak snad si z toho nekdo z CZC vezme alespon male ponauceni...asi tezko
    Lenovo Thinkpad X220 (i5 2410M, 16GB RAM, HD3000, 12,5" IPS, 1TB HDD Seagate 7mm, 120GB mSATA Crucial M4), Mini Dock Plus Ser. 3, 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

  8. #8

    Standardní Re: Czech Computer

    Shodou okolností jsem si v pátek byl vyzvednout adsl modem z reklamace. Samotná doba kdy bylo zboží v reklamaci bylo cca necelých 14 dní, takže v tomto směru vše ok. Ale chtěl jsem napsat jinou věc...
    Při příjmu zboží se mne opět neptali jakým způsobem chci reklamaci vyřešit (modem začal zlobit již po 1 měsíci). Tak jsem jim řekl "jo a prosím o výměnu za nový kus, nevím jestli se tohle dá vůbecv opravovat, ale pro jistotu raději chci výměnu". Servisák mi odvětil, že ji tam již uvedl sám od sebe, že se tohle zboží neopravuje..

    NO a včera když jsem vyměněný modem vyndal z krabice měl jsem si tyto pocity....
    - krabice rozbalená
    - papíry (návod a reklamní blbosti) zmačkané jako kdyby to už 3 měsíce někomu leželo na stole a pokládal si na to čaj
    - modem (průduchy v plastu) smrděl spáleným kondíkem

    Nedalo mi to a dívám se na papír z reklamace (prý tam mám i vyjádření ze servisu, říkali mi ještě v czc). A tam stálo: oprava možná, ale z ekonomických důvodů řešeno výměnou. Jenže můj pocit byl že držím stejný modem jen opravený...
    Hledám tedy seriové číslo. Ze spodu jsou 3 samolepky, všechny vypadali že jsou původní, jenže na té ze serialem byl otisk něčího palce (asi jak tu samolepku chtěl pořádně přilepit).

    No a ve finále, když jsem vlezl do administrace, tak jsem objevil, že v nastavování přístupu PPPOE se musí zadat nějaké jméno a heslo, snadtardně tam dávám "o2" a zajímavé, že to tam bylo nastavené...

    Takže závěrem, chtěl jsem výměnu, ale stejně jsem dostal opravený kus. Neřešil jsem to, protože bych to asi nedokázal, jsem spíše rád, že mám zase funkční kus, ale jinak si připadám jako, že si ze mne někdo dělá prdel.

    Jedno ponaučení z toho ale plyne: NYNÍ UŽ BUDU VŽDY OZNAČOVAT ZBOŽÍ ABYCH JEJ PAK ZASE POZNAL.
    Paul Atreides
    NPE-squad.com - Clan Leader

    COMP: Win7 x64 prof. | C2D E8400 3Ghz | ASUS P5B DeLuxe | Corsair 6000 MB DDR2 800MHz | ASUS GTX 560 Ti 1GB-DDR5 | SB Audigy SE 7.1 | Seagate 1000GB & 500GB (šuple WD 320GB) | Corsair 520W | 26" LG fullHD 1920x1080px 8ms
    NAS-server: Win Home Server 2011 | 1,6 Atom D525 (2 core | 4 threads) | ASrock mini-ITX | 4 GB DDR3 800MHz | Western 1TB GreenPower | Fortron 200W 80-BronzePlus | ftp, web, mumble, vpn, Servio DLNA share system, komplet PLEXI case
    NetBook: ASUS Eee1001PQ (violet) | 1,6 ATOM | 1 GB RAM | 250GB HDD | 1024x600 px LCD | baterie 7h :)
    FOTO: Olympus E-520 | 14-42 ZuikoDigital | 40-150 ZuikoDigital

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •