Takže mám zajímavou reklamaci v Czechcomputeru. V prosinci jsem si koupil flashdisk s USB 3.0. Při kopírování většího množství malých souborů přes USB 2.0 vytuhnul a odpojil se. První reklamace vyřešena "z ekonomických důvodů výměnou". Nový kus už neměl v USB 2.0 problém, ale pro změnu náhodně vytuhával v USB 3.0. Po cca měsíci to vzdal a chcípnul komplet. Slušně jsem požádal o vrácení peněz, že si koupím jiný. Dozvěděl jsem se, že to tam klidně napíšou, ale záleží na servisu a stejně na to nemám nárok. Po 10 dnech opět "Oprava - Vada odstranitelná, z ekonomických důvodů řešeno výměnou". Aktuálně řeším to, že jde podle mě o vadu neodstranitelnou a že chci odstoupit a vrátit peníze.
A protože mi přišla reakce z reklamačního arogantní, tak jsem se rozhodnul požadovat i náhradu nákladů za dopravu. Opět jsem se slušně zeptal, jak řeší náhradu nákladů, pokud jsem jel 3x tam a zpět autem a že mi stačí částka za MHD. A odpověď překvapila. Na úhradu nákladů při použití auta prý nemám nárok, musím prý použít nejlevnější dopravu, což je MHD a pokud dodám jízdenky, tak je proplatí. Není náhodou nejlevnější doprava pěšky?
Pro změnu jsem takhle dvě reklamace jednoho kusu řešil s Mallem a po pár emailech nebyl problém se dohodnout na 200Kč slevovém kódu jako náhradu za náklady s reklamací.





Odpověď s citací