Mno takže závěrem z těch posledních 3 příspěvků co vedly na červné ovce, a epravo atd. jsem pochopil že je to ještě krapet složitější...

Tedy:
- záruka na přístroj je stále 2 roky ode dne koupě. (max prodloužená po dobu reklamace/záruční opravy)

- na vyměněný díl v rámci opravy (jedná li se o klasickou opravu kdy je vystavena pouze smouva o dílo - prostě doklad o opravě) se považuje že zde převládá pouze manuální část čili na tu je záruka 3 měsíce (u opravy aut 6 měsíců) ikdyž jsou zde úplně nové díly

- pokud bych si samotný díl zakoupil (dostanu na něj 2 roky) a zároveň bych v tomtéž servisu požádal ať tento díl použijou na opravu (pak platí 2 roky na díl a 3 měsíce na opravu/montáž) - což znamená že si sjednáváte kupní smlouvu v rámci opravy

Pitomý na tom všem je to že danná závada znemožňuje opětovné zapnutí přístroje - pod tlačítky je plastový rámeček, který má za úkol vracet tlačítka do původního místa (pružné ramena) jenže tyhle plastové ramínka časem (po roce) vždy prasknou - a nejlepší na tom je, že zavoláte do servisu a když jim řeknete pouze typ kávovaru (imho jsou to asi 4 modelové řady) tak hned vystartujou "promačklé tlačítka co ?"
Pravda je to sice 180,-Kč za díl + za opravu, ale představa že to budu platit každej rok a měnit to mi přijde fakt ondárna...