Zdravím,
co se týče reklamací, jsem v této problematice celkem znalý, nicméně narazil jsem na problém a musím říct že jsme se s kolegy nebyli schopni domluvit. Tedy oč jde:
Na nějakém známějším eshopu si koupíte přístroj třebas automatický kávovar za 20.000,-Kč. Dostanete na něj 2letou záruku.
Na přístroji jsou 4 tlačítka a pod těmito tlačítky je jakýsi platový mechanismus, který se po roce rozbije a najednou tlačítko nejde zmáčknout protože je mechanismus zlomený.
Z manuálu, který jste dostali k přístroji najdete, že autorizovaný servis (a asi jediný v ČR je v Praze). Sebere kávovar odvezete do servisu - oni to opraví /neplatíte nic/ a zase si vaříte radostně kafe.
Na nový /vyměněný/ díl máte opět 2 roky záruku (na práci 1/2 roku).
Bohužel se vám opět po roce a něco stejný díl rozbije - stejným způsobem !!!
Nastává stejná situace a věřím že by to opět ZDARMA opravili (s doložením dokladu o minulé opravě).
Nicméně dejme tomu že se to zase po roce rozbije po třetí !!!
A teď normálně máte právo na odstoupení od kupní smlouvy z důvodu 3.opravy stejného typu. Nicméně přístroj samotný je již po klasické záruce protože ho máte v podstatě již 3.rok.
To znamená MÁTE PRÁVO jít za eshopem kde jste přístroj koupili a říct jim že jim ho vracíte ikdyž je to po 3 letech - ale musíte mu vlastně doložit doklady z autorizovaného servisu, že se jednalo vždy o stejnou vadu
A nebo se ty 3 opravy musí stát do 2 let kdy máte celkovou záruční dobu![]()