Zkoušeli jste někdo na dotzčné jedince posílat vymahačské agantury? Např. Uhrazeno.cz nebo někoho jim podobného?
Abych nastínil svoji situaci: Prodával jsem celoroční pneu a chybně (z vlastní nevědomosti) jsem jej označil jako zimní. Kola jsem prodal, dorazily ke kupujícímu. Ten mě na chybu upozornil, načež jsem se mu omluvil a ihned vrátil peníze. Naše domluva spočívala v tom, že jakmile je znovu prodám, předá je opět kurýrní službě. A ejhle co se nestalo, najednou přestal odpovídat na maily, a když jsem mu zavolal, telefon po minutě hovoru zavěsil (mezitím stihl dementovat vše na čem jsme se domluvili) a od té doby nezvedá telefon.
A úsměvná odpověď Aukra:
Dobrý den, pane xy,
kupujícího jsem tedy požádala o součinnost a vrácení zboží zpět. V případě, že tak neučiní, nebudeme již dále do věci zasahovat. Doporučuji Vám řešit potíže přes občanskoprávní spor. Děkuji za pochopení.
S přáním pěkného dne
--
Eva Stáňová
Zákaznický servis