Takže
- co se týče nabídky jak reklamaci vyřešit s tím musíš přijít TY. Servis je povinnen ti záležitost vyřešit a pro ně je to vhodnější opravou (z toho servis žije)!
- pokud tedy víš, že to je již 3. stejná oprava stejného dílu. Nechoď do servisu, ale k prodejci kdes přístroj kupovala a trvej na vrácení peněz
(samozřejmně ale musíš doložit prodejci že přístroj byl již 3x v opravě kvůli stejné závadě (viz záruční list, kde je závada popsána)

- servis ti peníze nevrátí, s tím si neuzavřela kupní smlouvu (nekoupila jsi zde telefon).

- Jinak když už se telefon opravuje - po dobu opravy se opravdu prodlužuje celková záruka, a na NOVÉ (vyměněné díly se pak vztahuje nová záruka 2letá záruka - ovšem pouze na ten konkrétní díl ! a zároveň odpovídá-li to typu zboží - na baterie je kupříkladu jen 6 měsíců)

Pokud máš nyní opět vyměněnou klávesnici - nic už nyní neuděláš musela by se opět rozbít...
Pokud by se rozbila ale samotný přístroj by byl už po 2leté záruční době (a klávesnice samozřejmně ještě nikoliv) - domnívám se, že na vrácení peněz by již nikdo nepřistoupil - ovšem zdarma by ti opět vyměnili klávesnici !

- A jinak kryty jsem našel na webu za +/- 167,-Kč - předpopkládám že to taková darda jinak není !