doufam, že můj poznatek reklamace u czc tady nikomu nebude překážet.
nemam z czc v Praze v Hájích nic společného, ale musim jim reklamační oddělení pochválit. pokaždé mi vyšli vstříc a to i u případu, který byl doopravdy hodně sporný. Vždy zavolali do 14 dnů.
A můj případ - koupil jsem desku GB, po týdnu jsem zboží bez udání důvodu vrátil, s tim, že si pořídím trochu dražší model. Vyšli mi vstříc a za 15 minut jsem si odnášel novou desku Msi.
Bohužel jsem až doma zjistil, že se deska ani nezapne. Po bližším zkoumání jsem zjistil - že piny v patici jsou zlámaný a heatpipe chladič byl ohnutý jako by na desku někdo šlápnul. Deska byla zaprášena - nová nebyla určitě. Nevim tedy jak se jim takový produkt dostane do prodeje, ale ihned jsem letěl na reklamační a závady jim ukázal. I když deska byla zjevně mechanicky poškozená, reklamace proběhla v klidu a odnášel jsem si desku novou, kterou mi na místě přede mnou otetstovali.
A tedka ruku na srdce - věříte mi, že sem tu desku nezničil já?