ja bych si dovolil pohled trochu z jine strany...
uvedomte si, ze vyrobci jde o vyrobni cenu. a musi mu jit o cenu, protoze pro 90% lidi je cena nejdulezitejsim parametrem pri koupi. budu drazsi = neprodam = koncim.
vy byste si koupili boty treba za 10k, u kterych by Vam vyrobce garantoval, ze i kdyz je budete mit cele dva roky neustale na sobe a delat s nimi buhvi co, vydrzi to ? asi ne, ze...a proc ? protoze je to drahe...
a nepiste sem ty chytre vety typu "to si ma vyrobce zaridit sam, kdyz to neumi vyrobit levne a kvalitne, tak at zkrachuje"....protoze takto to bohuzel nefunguje, protoze konkurence vas okamzite prevalcuje....hadejte cim - cenou. ano samozrejme, existuje par extra "znacek", kteri si muzou dovolit vyrabet kvalitu a jsou schopny na sebe vydelat. ale tech 90% lidi kouka na cenu a vyrobci se tomu musi prizpusobit, jinak umrou...
tim nerikam, ze narok jezevce neni opravneny, spis jsem se snazil naznacit, ze ne vse je tak cernobile...