imho, uz pri reklamaci jsem psal, ze zadam o VYMENU veci (aby jsem nemusel cekat na opravu), na co mam dle zakona narok (reklamace do 6 mesicu od datu koupe). nakolik maji dany typ vyrobku skladem (staci se podivat na eshop) a na zaklade telefonatu, kde mi sdelil, ze to bude posilat na opravu (v rozpore s mojim zakonnym pozadavkem), jsem napsal druhy dopis, kde jsem urcil nejakou rozumnu lhutu (3 prac dni, navic to jiz v dobe obdrzeni dopisu meli cca 14 dnu... co na vymenu je vic nez dost). myslim, ze jsem postupoval v mezich zakonnych naroku a slusnosti (zadne nerealne pozadavky, proste mam pocit, ze jsem jednal rozumne) a reakce firmy nulova, coz myslim neni ok.

vysledek je takovy, ze rad bych to resil tak, aby si to firma poradne zapamatovala a u dalsiho zakaznika s podobnym problemem postupovala koretkne.