panove, ma tohle hlavu a patu? dekuji
adresa prodejce
V Brně dne 20.2.2009
Výzva k odstranění vady
Vážení,
dne 06.11.2008 jsem s Vámi, tedy s PRODEJCE , uzavřel kupní smlouvu (dále jen „Kupní smlouva“), kterou jsem od Vás koupil XXXXXX, číslo faktury XXXXXXX (dále jen „Předmět koupě“). Předmět koupě jsem převzal dne 7.11.2008.
Dne 12.02.2009 bylo zjišteno, počas montáže u Vámi doporučené firmy XXXXXX, že Předmět koupě je vadný, nefunkční.
Vzhledem k výše uvedenému jsem Vás dne 13.2.2009 žádal o výmenu Předmětu koupě v souladu § 616 odst.4 občanského zákoníku a § 616 odst.3 občanského zákoníku a zároveň jsem Vám zaslal Předmět koupě.
Dne 19.2.2009 jsem se telefonicky dotázal na rešení reklamace. Bylo mi sděleno, že reklamaci jste přijali a že samotná reklamace potrvá odhadem približně 3 týdny.
Na základe § 616 odst.3 občanského zákoníku trvám na bezodkladném řešení reklamace do 3 pracovních dnů od přijetí tohoto dopisu. V opačném případe uplatňuji své právo v zmysle § 616 odst.3 občanského zákoníku a od Kupní smlouvy odstupuji. V tom případe žádam částku 5414,- Kč poukázat obratem na číslo úču XXXXXXXXX/XXXX.
S pozdravem
__________________