Výsledky hlasování: Jakou zkušenost máte s touto firmou ?

Hlasující
229. Nemůžete hlasovat
  • Kladnou, žádný problém

    177 77,29%
  • Neutrální, něco nebylo uplně OK, ale vyřešilo se

    45 19,65%
  • Zápornou, nastal problém a neměli se k řešení

    7 3,06%
Výsledky 1 až 25 z 502

Téma: Czech Computer

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: Czech Computer

    Citace Původně odeslal tiktak Zobrazit příspěvek
    Jezevce Jezevce, ukaz mi prosim, kde a jakym zpusobem je napsano, ze si zakoupim vec a v ramci 14ti denni lhuty ji mohu "poskozenou" (at uz vyrobni vadou ci vlastnim poskozenim) vratit?
    Pokud vim, vztahuje se to na vyrobek bezvadny, tedy neposkozeny (a pokud chrci jedna bedna tak, ze se bezne jako zavada reklamuje, pak to neni logicky stav bezvadny). Jinak jde o to, co pises, tedy o vraceni vyrobku, ktery mi z nejakeho duvodu NEVYHOVUJE a to jsem nemohl zjistit z toho duvodu, ze jsem jej nemohl radne vyzkouset standartni cestou na prodejni pobocce, jelikoz byl objednan a porizen pres web/postu atd atd.
    Ono tech vykladu, jakym zpusobem a co muzes reklamovat a v ramci 14ti denni lhuty je velka spousta, co jsou schopni nekteri lide vracet za domlacene a poskozene veci, co jeste zkousne obchod, jakym zpusobem a na co reaguje a co je pak realne pripadne soudne vymahatelne - to je vse na sahodlouhou diskuzi, ktera nebude mit zadne jednoznacne rozreseni. Ohledne "pouzite" a nepouzite veci je rovnez debat az dost, co je to vlastne pouzita vec - obecny nazor je na to take nejednoznacny, nebot k vyzkouseni je treba vec pouzit, ale mira pouziti napriklad inkoustove tiskarny a AV receiveru bude zrejme naprosto jina, vuci "opotrebovani" atd atd.
    Vidis vse holt moc black/white, seda ti chybi...
    Osobne si vraceni v ramci 14 dnu nepredstavuju jako pujcovnu vyrobku k vyzkouseni, pokud si takto pujcim za sebou 10 veci a vsechny je vratim. (nejlepe prave treba tiskaren)
    Ale to je muj pohled na vec, zase naopak nebudu ocekavat problemy pri jednoznacne reklamaci pripadne vadneho zbozi.

    Druha vec je ta, ze pri vraceni vyrobku s takovouto "skrytou" vadou, se pravdepodobne CzC vykasle na nejake zkouseni zbozi a "cerneho Petra" dostane nekdo dalsi, kdo si tyhle bedny nasledne koupi. A to je to, o cem pisu, ze treba ja bych to neudelal, respektive bych (pokud bych je nechtel) se je snazil vratit, ale s tim, ze bych upozornil na vadu, aby to neodskakal nekdo v retezci zakazniku za mnou. Nicmene to je muj nahled na "moralku prodejce i zakaznika", ty ji mas asi zcela nepochybne nejak "posunutou"

    Ale nechci se hadat, vim, ze ti lezim v zaludku z "moto-threadu"
    a) kupujici nemusi na to ze je to poskozene vubec prijit, treba se to proste nelibi.
    b) mas na vyber, muzu ti to vratit pro rozpor s kupni smlouvou (nedodal si vec bez vad).
    c) v zakone nikde nemas o nefunkcnim zbozi ani slova, ve 14ti dnech muzes zbozi vratit bez ohledu na to zda funguje nebo ne. Pokud pominu to, ze by dotycny vec rozmlatil, tak mas smulu a jako prodejce muzes byt maximalne rad, pokud ti dotycny rekne, ze to nefunguje. Dodal si krabicku, vratim ti krabicku, ze nic nedela ? No a ?
    d) jak tu bylo milionkrat napsano, ty jako prodejce ses povinen zbozi predvest a to bez naroku na to, ze ja jako pripadny zakaznik si jej nasledne koupim (kecy typu "ja to rozbalim a vy si to pak nekoupite ...").
    e) protoze povinost d) nemuzes objektivne splnit, muze si zbozi pri nakupu po netu zakaznik doma prohlednou a otestovat sam a ma na to tech 14 dnu.
    f) jak tu taky bylo milionkrat, obal neni soucasti vyrobku, tudiz zakaznik nemuze ric ani popel, pokud mu dodas neco rozbalene/bez obalu a uplne stejne nemuze rict ani popel prodejce (a tudiz ani uplatnovat jakekoli naklady spojene s balenim a pod). Naopak, prodejce je povinen obalovy material prijmout zpet (napr si koupim 100x case a krabice vcetne vystelky ti vratim a ty se povinen je ekologicky zlikvidovat = roztridit, ....)
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  2. #2
    Senior Member mince Avatar uživatele kecinzer
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Děčín - perla severu
    Věk
    42
    Příspěvky
    3 184
    Vliv
    322

    Standardní Re: Czech Computer

    Debilní repráčky za 300 Kč a oni nejsou schopní je otestovat na prodejně a dát mi za ně nové, funkční . Budu muset měsíc čekat.
    Bože, bože, čekal jsem od společnosti jako CZC trochu lepší jednání.

    Že já blbec jsem celou sestavu nekoupil ve zdejším PC obchodě a měl bych to bez problémů. Veškeré reklamace, které jsem zde měl byly řešeny okamžitou výměnou - pokud zboží měli na krámě. A to upozorňuji, že je to obchůdek velikostně neporovnatelný s CZC.
    MacBookPro 13 (mid 2014): Intel Core i5-4278U 2,6GHz | Intel Iris 5100 | 8GB RAM | 128GB SSD | 2560x1600 @ best for retina || HP LP2475w @ DP 1920x1200 || OSX 10.11.2
    ProBook: HP ProBook 650 G1 @ Core i5 4200M 2,5GHz | Intel HD4600 | 12GB RAM | 500 GB Seagate HDD 7200 || 1920x1080 || HP LP2475w @ DP 1920x1200 || Win10 Ent 64bit
    iPhone 6 Plus 16GB Space Gray | iOS 9.2

  3. #3

    Standardní Re: Czech Computer

    no ja uz mam u nich klicenku na ext. reklamaci 2 mesice, s tim ze ta jejich je neuznana a dle nich muzu cekat treba doaleluja nez se vyrobce vyjadri, s.erou mne... kurna kdyz skoro vsichni meli s jejim mechanickym zpracovanim problemy, tudiz bych cekal trochu jine jednani...od slavneho czc....

    FUN: Apple Mac Pro 4.1@5.1 • Intel Xeon W5680 • Kingston 3x8GB (triple-channel) 1333 ECC • EVGA GTX 670 • Crucial M200 256GB • WD Black 1TB • WD Green 1TB 3x
    MOBILE: HP EliteBook 8440p • Corsair 2x4GB • AVerTV Hybrid • Logitech VX Nano • Canon S95 • Apple iP6 16GB • Apple iPad Air 64GB • Apple iPod Nano 7G 16GB • Apple iPod Video 80GB
    WS: intel NUC i3 • Corsair 2x4GB • Crucial M4 512GB • intel Advanced-N 6235 • Samsung B2030HD
    HTPC: AMD X2 Toledo 4200+ • ASUS A8R-MVP • Scythe KatanaCu • Patriot 2x1GB • GB 8600GT+Zalman VF900-Cu • WD 640AAKS+SilentMAXX silencer • Pioneer DVR-212 • Leadtek WinFast TV2000XP Expert • Corsair HX520w • SilverStone LaScala LC17S • ONKYO TX-SR603E • JAMO E7 7.1 (2x E750 + 4x E700 + E7cen + E7sub) • Panasonic TX-55CS630E • Logitech WingMan FF GP • APC Back-UPS 650 • chlupy ze psa

  4. #4
    Senior Member mince Avatar uživatele kecinzer
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Děčín - perla severu
    Věk
    42
    Příspěvky
    3 184
    Vliv
    322

    Standardní Re: Czech Computer

    A není to náhodou tak, že pokud se do měsíce neozvou, tak ti musí automaticky vrátit peníze?
    MacBookPro 13 (mid 2014): Intel Core i5-4278U 2,6GHz | Intel Iris 5100 | 8GB RAM | 128GB SSD | 2560x1600 @ best for retina || HP LP2475w @ DP 1920x1200 || OSX 10.11.2
    ProBook: HP ProBook 650 G1 @ Core i5 4200M 2,5GHz | Intel HD4600 | 12GB RAM | 500 GB Seagate HDD 7200 || 1920x1080 || HP LP2475w @ DP 1920x1200 || Win10 Ent 64bit
    iPhone 6 Plus 16GB Space Gray | iOS 9.2

  5. #5

    Standardní Re: Czech Computer

    Citace Původně odeslal kecinzer Zobrazit příspěvek
    A není to náhodou tak, že pokud se do měsíce neozvou, tak ti musí automaticky vrátit peníze?
    ale oni se prave ozvali ze reklamaci neuznavaji (klicenka cela SAMA popraskala - ale fungovala) a ze ji posilaji na ext. raklamaci... a ja nejsem takova svi.ne abych o tom telefonatu nevedel (nebo vim?)

    mam fak chut resit to pres soudniho znalce, ale nemam fyzicky tu flashku (velikost 8GB - jinak bych se na to vysr., kdyby byla mensi).... netusim co dal ale de facto jsem smiren s tim, ze budto klicenku uz nikdy neuvidim anebo se mi za pul roku ozvou ze to vyrobce neuznal.... dle mne to je vadou materialu a ne mech. poskozenim (jak se zminovalo X uzivatelu -> http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=51838)

    vi nekdo podrobnosti o takovemto zpusobu reklamace?

    FUN: Apple Mac Pro 4.1@5.1 • Intel Xeon W5680 • Kingston 3x8GB (triple-channel) 1333 ECC • EVGA GTX 670 • Crucial M200 256GB • WD Black 1TB • WD Green 1TB 3x
    MOBILE: HP EliteBook 8440p • Corsair 2x4GB • AVerTV Hybrid • Logitech VX Nano • Canon S95 • Apple iP6 16GB • Apple iPad Air 64GB • Apple iPod Nano 7G 16GB • Apple iPod Video 80GB
    WS: intel NUC i3 • Corsair 2x4GB • Crucial M4 512GB • intel Advanced-N 6235 • Samsung B2030HD
    HTPC: AMD X2 Toledo 4200+ • ASUS A8R-MVP • Scythe KatanaCu • Patriot 2x1GB • GB 8600GT+Zalman VF900-Cu • WD 640AAKS+SilentMAXX silencer • Pioneer DVR-212 • Leadtek WinFast TV2000XP Expert • Corsair HX520w • SilverStone LaScala LC17S • ONKYO TX-SR603E • JAMO E7 7.1 (2x E750 + 4x E700 + E7cen + E7sub) • Panasonic TX-55CS630E • Logitech WingMan FF GP • APC Back-UPS 650 • chlupy ze psa

  6. #6
    Senior Member
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    Praha
    Příspěvky
    1 404
    Vliv
    301

    Standardní Re: Czech Computer

    po telefonu jsi nejspis souhlasisl se zamitnutim reklamace z duvodu mechanickeho poskozeni(coz maji napsano nekde v poznamkach k historii reklamace, takze to ukecas velmi tezko) a se zaslanim na externi reklamaci - dodavateli na posouzeni. nejedna se o reklamaci, takze zde neni stanovena zadna zavazna lhuta. tak k tomu pristupuji prodejci ale i dodavatele. nicmene meli by to vyridit v nejake primerene dobe. myslim, ze kdyz jim parkrat zavolas a budes se tvarit nastvane ze sice je to exterka, ale primerena doba jsou pro tebe maximalne dva mesice, tak by ti ji mozna mohli vymenit nebo vratit penize(ale nemusi). nicmene argumentuj to tim, ze jsi u nich dobry zakaznik, ktery tam hodne utraci a ze jinak se podivas po jinem prodejci. za pokus nic nedas. pokud to nevyjde, zbyva holt dale cekat.

    reknete mi jedno k tomuto, naprosto nechapu. ve statistikach a informacich o firme pisou czc, ano samochvala, ze prumerna doba vyrizeni reklamace v roce 2008 = 2 dny. ted to fakt nenajdu, ale tuhle jsem to tam nekde na webu objevil a dost me to pobavilo.

  7. #7

    Standardní Re: Czech Computer

    Citace Původně odeslal kecinzer Zobrazit příspěvek
    Debilní repráčky za 300 Kč a oni nejsou schopní je otestovat na prodejně a dát mi za ně nové, funkční . Budu muset měsíc čekat.
    Bože, bože, čekal jsem od společnosti jako CZC trochu lepší jednání.
    ...
    Kdyby ses podíval na jejich web, tak zjistíš že reproduktory jsou jedna z věcí, který se opravují (=externí reklamace). Já jsem u notebooku a stolního přehrávače taky čekal skoro měsíc, kecy na to nemám, protože třeba grafickou kartu (v tý době novinka a drahá) mi na místě dobropisovali. Stejně tak ihned měnili třeba disk nebo mechaniku.
    Ty 4 dny jako průměr reklamací nejsou řeči, dělá to právě to velký procento měnění na místě.

  8. #8
    Senior Member Avatar uživatele HollyG
    Založen
    12.01.2004
    Bydliště
    Praha
    Věk
    39
    Příspěvky
    1 054
    Vliv
    289

    Standardní Re: Czech Computer

    Neplet 2 veci dohromady. Externi reklamace NENI oprava. Je to kdyz by se reklamace klasicky neuznala (mechanicke poskozeni atd), ale oni to stejne zkusi poslat dodavateli. Potom neplati tech 30 dni limit. Pri klasicke reklamaci je 30 dni, at uz to vymeni na miste (jejich dobra vule-vicemene, zalezi na vykladu slov "bez zbytecneho odkladu") nebo poslou do opravy.
    Lidi o mně říkají, že jsem flegmatik. Mně je to ale jedno!
    I'm not arrogant...I'm just better than you!

  9. #9

    Standardní Re: Czech Computer

    Sorry, dneska už jsem trochu mimo. Myslel jsem že to prostě posílají do opravy a zkouší co z toho bude. Přijde mi logický že všechno nemění na místě, to by taky mohli přijít na buben, vzhledem k české povaze. Myslím že rma tam jsou dost v pohodě, když to porovnám třeba s martyrii v alze.

  10. #10
    Senior Member Avatar uživatele HollyG
    Založen
    12.01.2004
    Bydliště
    Praha
    Věk
    39
    Příspěvky
    1 054
    Vliv
    289

    Standardní Re: Czech Computer

    Ono jde hlavne o to, ze cim dal tim vice dodavatelu setri a veci opravuje, tudiz se musi poslat (co by pak s tim opotrebovanym opravenym vyrobkem delali ze)
    Lidi o mně říkají, že jsem flegmatik. Mně je to ale jedno!
    I'm not arrogant...I'm just better than you!

  11. #11

    Standardní Re: Czech Computer

    Poprvé mě CZC naštval. Doufám že to je vyjímka individua na reklamačním.

    Nechal jsem si udělat UTP kabel, asi 30m. Ptám se dole ve skladu, jestli je změřený, otestovaný na testeru. Technik říká "Jasně, funguje, ale nám ta zkoušečka stejně kecá HAHAHAHA".

    No Nešel. Laboroval jsem s tím doma celej víkend, proházel jsem počítače, router, všechno. Nakonec mě napadlo ho přeměřit, což jsem mohl udělat rovnou ale to je zase jiná story Modrej byl dead.

    Následoval rozhovor cca asi takto:

    Commander: Dobrý den
    CZC: Dobrý den
    Commander: Zakoupil jsem u Vás kabel, vše nasvědčuje že je vadný. Testoval jsem ho na třech PC, měřil multimetrem a myslím, že modrý vodič je vadný.
    CZC: Není možné, kabely testujeme.
    Commander: No vy mi to nebudete věřit, ale Váš technik říkal, že vám zkoušečka blbne.
    CZC: Nemožné, my kabely testujeme.
    Commander: Fajn, můžete mi tedy vrátit peníze nebo dát funkční kabel?
    CZC: Můžu to dát na reklamaci do 30ti dnů.
    Commander: Prosím vás, jde o blbý kabel, který je vadný. Nejde to nějak vyřešit?
    CZC: Pane, ten kabel funguje.
    Commander: Jak to víte?
    CZC: Kabely testujeme.
    Commander: Já ho testoval taky, a nešel.
    CZC: Je mi líto.
    Commander: Tak víte co? Strčte si ho do PC, a pokud půjde, uznám chybu, omluvím se a je to vyřízené. Pokud nepůjde, omluvíte se vy a vrátíte mi peníze.
    CZC: Bohužel, tady v CZC nemáme možnost otestovat kabel.
    Commander: Děláte si srandu?
    CZC: Tak to sem dejte.
    // odskočí si
    CZC: Ten kabel funguje.
    Commander: Ukažte
    CZC: Počkejte.
    // přichází jiný technik, normální, vysvětluji, bere si kabel a říká já to testnu.
    CZC2: ten kabel je mrtvej.
    Commander: díky, takže je to vyřešeno, prosím o vrácení peněz. nashledanou

    No byl opravdu hloupý. Otestovat kabel, to není jen tak!
    Lenovo W520 | 15.6" HD+ | Intel i7 2720QM | 16 GB DDR3 | nVidia Quadro 1000M | Intel 510 SSD | Hitachi 7200rpm HDD | Lenovo Mini Dock 3 Plus | Eizo L997-K | E-MU Tracker Pre | Adam Audio A7

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •