Výsledky hlasování: Jakou zkušenost máte s touto firmou ?

Hlasující
229. Nemůžete hlasovat
  • Kladnou, žádný problém

    177 77,29%
  • Neutrální, něco nebylo uplně OK, ale vyřešilo se

    45 19,65%
  • Zápornou, nastal problém a neměli se k řešení

    7 3,06%
Výsledky 1 až 25 z 502

Téma: Czech Computer

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #11

    Standardní Re: Czech Computer

    Citace Původně odeslal Jezevec Zobrazit příspěvek
    Tiktaku tiktaku, stale nepoucitelny a stale siris bludy. Do 14ti dnu se vraci zbozi samozrejme pouzite, protoze tech 14 dnu mas samozrejme na OTESTOVANI. Napr v tomto pripade prave proto, abys zjistil ze bedynky chrci/nevyhovuji zvukovym podanim/ nelibi se ti/...
    Jezevce Jezevce, ukaz mi prosim, kde a jakym zpusobem je napsano, ze si zakoupim vec a v ramci 14ti denni lhuty ji mohu "poskozenou" (at uz vyrobni vadou ci vlastnim poskozenim) vratit?
    Pokud vim, vztahuje se to na vyrobek bezvadny, tedy neposkozeny (a pokud chrci jedna bedna tak, ze se bezne jako zavada reklamuje, pak to neni logicky stav bezvadny). Jinak jde o to, co pises, tedy o vraceni vyrobku, ktery mi z nejakeho duvodu NEVYHOVUJE a to jsem nemohl zjistit z toho duvodu, ze jsem jej nemohl radne vyzkouset standartni cestou na prodejni pobocce, jelikoz byl objednan a porizen pres web/postu atd atd.
    Ono tech vykladu, jakym zpusobem a co muzes reklamovat a v ramci 14ti denni lhuty je velka spousta, co jsou schopni nekteri lide vracet za domlacene a poskozene veci, co jeste zkousne obchod, jakym zpusobem a na co reaguje a co je pak realne pripadne soudne vymahatelne - to je vse na sahodlouhou diskuzi, ktera nebude mit zadne jednoznacne rozreseni. Ohledne "pouzite" a nepouzite veci je rovnez debat az dost, co je to vlastne pouzita vec - obecny nazor je na to take nejednoznacny, nebot k vyzkouseni je treba vec pouzit, ale mira pouziti napriklad inkoustove tiskarny a AV receiveru bude zrejme naprosto jina, vuci "opotrebovani" atd atd.
    Vidis vse holt moc black/white, seda ti chybi...
    Osobne si vraceni v ramci 14 dnu nepredstavuju jako pujcovnu vyrobku k vyzkouseni, pokud si takto pujcim za sebou 10 veci a vsechny je vratim. (nejlepe prave treba tiskaren)
    Ale to je muj pohled na vec, zase naopak nebudu ocekavat problemy pri jednoznacne reklamaci pripadne vadneho zbozi.

    Druha vec je ta, ze pri vraceni vyrobku s takovouto "skrytou" vadou, se pravdepodobne CzC vykasle na nejake zkouseni zbozi a "cerneho Petra" dostane nekdo dalsi, kdo si tyhle bedny nasledne koupi. A to je to, o cem pisu, ze treba ja bych to neudelal, respektive bych (pokud bych je nechtel) se je snazil vratit, ale s tim, ze bych upozornil na vadu, aby to neodskakal nekdo v retezci zakazniku za mnou. Nicmene to je muj nahled na "moralku prodejce i zakaznika", ty ji mas asi zcela nepochybne nejak "posunutou"

    Ale nechci se hadat, vim, ze ti lezim v zaludku z "moto-threadu"
    Naposledy upravil tiktak; 17.02.2009 v 22:00.
    Dell E6400 (P8400, 4GB RAM, 500GB 7.2k, NVidia Quadro NVS 160M, Wifi, BT, DVDRW, LED WXGA+)
    Dell XPS 1330 Red (T7300, 2GB RAM, 160 GB 7.2k, NVidia GeForce 8400M GS, Wifi, BT, LED WXGA, DVDRW)
    IBM T42 (Dothan M745, 1.5GB RAM, 160GB 5.4k, R9600, Wifi, BT, SXGA+, DVDRW)
    Nikon D90 + MB-D80, Nikon18-200VR, Nikon 80-200/f2.8, Nikon SB-900, Lowepro, Tenba, Kata, ...
    http://www.atty.cz/ - Pražský e-shop a prodejní kancelář e-cigaret

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •