Aha, takže to značně mění situaci, v tvůj neprospěch, bohužel.

ČOI se tímhle vůbec nebude zabývat, ta řeší systémové věci. Např. pokud mají na nějakou společnost stejných stížností minimálně desítky.(např. telefonní operátoři, občas i prodejci hw, ale skutečně musí jít o systémové jednání). Hospodářskou komoru, co to je? Nenech se vysmát, ale myslíš si, že bude někdo řešit jednoho koncáka(koncového zákazníka)?

Pokud jsi podepsal papír, že souhlasíš s mimozáruční opravou, zasláním na posouzení, zrušením záruky, nebo takněco.. ale nepíšeš tu vůbec přesně, co jsi podepsal a vůbec se vyjadřuješ dost nekonkrétně, nemám čas procházet reklamační řád softcomu.. takže by možná bylo lepší to naskenovat anebo ctrl+c ctrl+v a sem nahodit. Ale pokud tam je něco takového, jsi v zadnici.

Pokud mají nějaké prasárny v reklamačním řádu, tak myslím, že by to mohlo zajímat ČOIku, ale tvoje reklamace už těžko. Také je možné, že těch +10 dnů mají jen pro firmy jako přiměřenou lhůtu, což by bylo v pořádku, nevím, nečetl jsem.