Citace Původně odeslal Gladi Zobrazit příspěvek
Pak ovšem nechápu, proč technik do RMA napsal, že v případě uznání reklamace vrácení peněz. Každopádně Tvůj výklad má logiku, byť můj se mi líbil víc
A na druhé straně jde o princip, protože s grafikou někdo něco určitě dělal, sama od sebe najednou nejede ok, kdyby nebyla 2-3x před RMA mimo slot, tak bych ještě snad uvěřil tomu, že v něm byla blbě, ale to by asi nejela vůbec. Pokusím se alespoň získat vyjádření GB servisu, rád bych věděl co s ní dělali(třeba bych si to přístě flashnul sám, abych nemusel být 3 týdny bez PC, ikdyž mám dvě(to druhé mi tak úplně neříka "pane")).
Tímto bych to uzavřel včetně poznámky, že jsem se omluvil i technikovi TSB, kterého jsem trošku sjel po telefonu, holt mi v dané chvíli ruply nervy(hoď kamenem kdo jsi bez viny). Doufám že další cestování mých komponent se bude odehrávat až při stavění dalšího PC.
Delam v TSB,tek ti reknu uplne presne! Protoze prodejci tam jsou lidi jako ty a nemaj skoly(dokonce ani skoleni) na reklamace. Uz pul roku uhanim reklamacniho reditele at napise presnej postup a porad nic.. treba ja si vse musel nastudovat na netu kazdopadne aspon ja a reklamacni reditel se snazi v ramci moznosti vyjit zakaznikovy vstric i nad ramec zakona..
posli mi cislo RMA a podivam se ti co se s tim delalo a napisu..