Výsledky 1 až 25 z 35

Téma: Reklamace GK v TS Bohemia

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Re: Reklamace GK v TS Bohemia

    Citace Původně odeslal Gladi Zobrazit příspěvek
    GK jsem nakupoval jako koncák, kamarád na kterého to kupuji rozhodně ičo nemá, kdyby mi fungovalo nahráváni příloh tak bych přihodil screen(ja vím, taky bych si ho mohl upravit...)
    Karta je taktovaná z výroby a já na ní v tomhle směru nic nedělal, žádný taktování, žádný změny biosu, prostě nic. Takže tam asi nic nenašli(zato já jo).
    Kartu jsem ještě nevyzvedl, jdu si pro ní dnes odpoledne, včera jsem opravdu nebyl v náladě tam s nimi něco řešit.
    Dnes na to vlítnu, a protáhnu jí původním PC i druhým, ale nečekám že to bude lepší, každopádně díky za radu ohledně vyjádření ze servisu, měli to v rukou Gigabyti, to jsem si včera ověřil s technikem z Olomouce, takže se na to rád podívám.

    Edit:
    Ad screenshot, kdybych ho měl, tak sám vím jestli jsem na něm něco upravoval, takže bych měl alespoň pro sebe důkaz, že nejsem pako co vidí to co vidět chce, jako důkaz je to samozřejmě nic moc.
    tohle je spis otazka na pravniky tady na foru, ale neni v zakone neco ve smyslu, ze pokud se reklamace zamita, musi tak byt ucineno do X dnu (3?) po prevzeti reklamace servisem?

    Historie: C2Q Q6600 @3.2GHz (8x400) || MB: GB X48-DS5 rev 1.1 F8H || COOL: Thermalright Ultra 120 eXtreme || MEM: 4x 2GB Corsair Dominator PC2-8500C5@1066MHz
    Soucasnost: Ci7 3770 @default || MB: GB GA-Z77X-UD4H rev 1 F2 || COOL: Gelid Tranquillo rev2 || MEM: 2x 8GB Kingston HyperX DDR3 1600MHz CL10 XMP
    VGA: Sapphire HD5870 VaporX / 1GB || HDD: 2x SSD Corsair M64 + 2x Velociraptor 74GB + WD 2TB Green || Sound: Realtek Azalia || Case: TT Eureka || PSU: Corsair HX620W

  2. #2
    Junior Member Avatar uživatele Gladi
    Založen
    15.01.2008
    Bydliště
    Brno
    Věk
    43
    Příspěvky
    58
    Vliv
    218

    Standardní Re: Reklamace GK v TS Bohemia

    Citace Původně odeslal jimmy Zobrazit příspěvek
    tohle je spis otazka na pravniky tady na foru, ale neni v zakone neco ve smyslu, ze pokud se reklamace zamita, musi tak byt ucineno do X dnu (3?) po prevzeti reklamace servisem?
    Tak to netuším, pokud by to byla pravda, pak bych to asi řešil dál.
    Jinak si zde veřejně, ve vláknu kde jsem obvinil TSB ze změny výsledku reklamace sypu popel na hlavu a omlouvám se, GK je alespoň po prvních testech opravdu OK.
    Jinak se budu snažit získat vyjádření GB servisu, co s tou kartou dělali, jelikož karta předtím nefungovala precizně a najednou funguje, takže s ní museli dělat něco víc než jen testovat, předpokládám, že se mohlo jednat o flashnutí biosu, což ale z mého pohledu je oprava, a tu já jsem nechtěl(reklamace do půl roku, v případě závady odstoupení od smlouvy). V TSB mi zádné vyjádření servisu nedali, jelikož jim vše funguje přes jakýsi vnitřní systém, a technik v TSB Brno má k dispozici pouze interní formulář, ve kterém bylo "testy ok" a nic víc, totéž je pak i na předávacím protokolu z RMA.
    Kdyby měl někdo kontakt(nejlépe e-mail) na GB(CZ) servis, pak bych ho rád obdržel do SZ, pokud ne, pokusím se o jeho získání nějakou jinou cestou.
    PC1:E6550 2,33GHz(0,976V real), Freezer 7 Pro, Gigabyte N650SLI-DS4L, 2x1GB Transcend aXeRam DDRII 800MHz 4-4-4-12, Gigabyte 8800GT 512MB 700/1715/1840, Zalman VF700-AlCu, HDD SATA Seagate 120GB, DVD±RW NEC ND-3570A, Zdroj LC 580W, Genius SW-5.1 Home Theatre, Logitech Formula Force EX, Belkin N52te
    PC2:E2160 1,8GHz(0,96V real) BOX(@E6550), Gigabyte 945GCM-S2L, 2x1GB Transcend DDRII 800MHz@667MHz 5-5-5-15, ATI PowerColor HD3650(fanless), HDD PATA Seagate 80GB, DVD-RW LG GH22NS30, Zdroj EC 300W

  3. #3
    Senior Member mince Avatar uživatele Aliencz
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    BRNO
    Věk
    58
    Příspěvky
    1 229
    Vliv
    296

    Standardní Re: Reklamace GK v TS Bohemia

    Citace Původně odeslal Gladi Zobrazit příspěvek
    Tak to netuším, pokud by to byla pravda, pak bych to asi řešil dál.
    Jinak si zde veřejně, ve vláknu kde jsem obvinil TSB ze změny výsledku reklamace sypu popel na hlavu a omlouvám se, GK je alespoň po prvních testech opravdu OK.
    Jinak se budu snažit získat vyjádření GB servisu, co s tou kartou dělali, jelikož karta předtím nefungovala precizně a najednou funguje, takže s ní museli dělat něco víc než jen testovat, předpokládám, že se mohlo jednat o flashnutí biosu, což ale z mého pohledu je oprava, a tu já jsem nechtěl(reklamace do půl roku, v případě závady odstoupení od smlouvy). V TSB mi zádné vyjádření servisu nedali, jelikož jim vše funguje přes jakýsi vnitřní systém, a technik v TSB Brno má k dispozici pouze interní formulář, ve kterém bylo "testy ok" a nic víc, totéž je pak i na předávacím protokolu z RMA.
    Kdyby měl někdo kontakt(nejlépe e-mail) na GB(CZ) servis, pak bych ho rád obdržel do SZ, pokud ne, pokusím se o jeho získání nějakou jinou cestou.
    ---------------------

    Já bych zde jen upřesnil Tvůj chybný výklad zákona:

    §616 OZ:

    (3) V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není- -li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
    (4) Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
    ---------------------------

    Na vrácení peněz nemáš žádný nárok, pokud věc lze opravit a to ani do 6.ti měsíců od koupi. Tak praví zákon.
    Naposledy upravil Aliencz; 17.07.2008 v 11:58.
    PC: HD3870 SCS3 pasiv, AMD X2 5000@6400 BlackEd MA790X-DS4 UD2, 4GB/1066, Win7 64bit, WD Raptor 74GB+WD 250GB, Samsung 206BW 16:10, Maya 44 MKII


  4. #4
    Junior Member Avatar uživatele Gladi
    Založen
    15.01.2008
    Bydliště
    Brno
    Věk
    43
    Příspěvky
    58
    Vliv
    218

    Standardní Re: Reklamace GK v TS Bohemia

    Citace Původně odeslal Aliencz Zobrazit příspěvek
    Na vrácení peněz nemáš žádný nárok, pokud věc lze opravit a to ani do 6.ti měsíců od koupi. Tak praví zákon.
    a) já jsem jen vyjádřil, že danou věc v případě závady nechci opravovat, ale vrátit cash, týpek do reklamace napsal "pri uznani zavady zadost o odstoupeni od kupni smlouvy do 6 mesicu"
    b) mrkni se do FAQ reklamaci, hned v prvním postu je pod první citací napsáno Jezevcem
    “Jednoduse vada do 1/2 roku = o zpusobu reklamace rozhoduje kupujici = muzete chtit prachy. Ale samozrejme co pravnik, to dva ruzny nazory”

    Takže asi tak. Jestli můžu chtít peníze z5 nebo ne pak záleží na výkladu a v TSB se očividně možnosti, že mi budou muset vrátit peníze nebránili.
    PC1:E6550 2,33GHz(0,976V real), Freezer 7 Pro, Gigabyte N650SLI-DS4L, 2x1GB Transcend aXeRam DDRII 800MHz 4-4-4-12, Gigabyte 8800GT 512MB 700/1715/1840, Zalman VF700-AlCu, HDD SATA Seagate 120GB, DVD±RW NEC ND-3570A, Zdroj LC 580W, Genius SW-5.1 Home Theatre, Logitech Formula Force EX, Belkin N52te
    PC2:E2160 1,8GHz(0,96V real) BOX(@E6550), Gigabyte 945GCM-S2L, 2x1GB Transcend DDRII 800MHz@667MHz 5-5-5-15, ATI PowerColor HD3650(fanless), HDD PATA Seagate 80GB, DVD-RW LG GH22NS30, Zdroj EC 300W

  5. #5
    Senior Member mince Avatar uživatele Aliencz
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    BRNO
    Věk
    58
    Příspěvky
    1 229
    Vliv
    296

    Standardní Re: Reklamace GK v TS Bohemia

    Citace Původně odeslal Gladi Zobrazit příspěvek
    a) já jsem jen vyjádřil, že danou věc v případě závady nechci opravovat, ale vrátit cash, týpek do reklamace napsal "pri uznani zavady zadost o odstoupeni od kupni smlouvy do 6 mesicu"
    b) mrkni se do FAQ reklamaci, hned v prvním postu je pod první citací napsáno Jezevcem
    “Jednoduse vada do 1/2 roku = o zpusobu reklamace rozhoduje kupujici = muzete chtit prachy. Ale samozrejme co pravnik, to dva ruzny nazory”

    Takže asi tak. Jestli můžu chtít peníze z5 nebo ne pak záleží na výkladu a v TSB se očividně možnosti, že mi budou muset vrátit peníze nebránili.
    Tady absolutně nejde o názor právníka, ale o přesnou literu zákona. V žádném případě zákazník nikterak nerozhoduje o tom, jak bude věc reklamována, o tom rozhoduje pouze povaha závady a možnosti její opravitelnosti, popř. výměny. Zákon zde hovoří naprosto srozumitelně. O různobarevném výkladu zde opět nemůže být žádná diskuse, citace textu je naprosto neomylě srozumitelná:

    není- -li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

    A takový postup možný ve tvém případě rozhodně je a také byl. Tady bys nevysoudil nic ani s Dejvidem Koperfíldem, Jezevec zde evidentně sází pouze na neznalost zákona na straně obchodníka. Vrácení peněz je možné jen při využití formy "odstoupení od smlouvy" a to je prostě v uvedeném paragrafu popsáno naprosto přesně a jasně, kdy je to možné.
    PC: HD3870 SCS3 pasiv, AMD X2 5000@6400 BlackEd MA790X-DS4 UD2, 4GB/1066, Win7 64bit, WD Raptor 74GB+WD 250GB, Samsung 206BW 16:10, Maya 44 MKII


  6. #6
    Junior Member Avatar uživatele Gladi
    Založen
    15.01.2008
    Bydliště
    Brno
    Věk
    43
    Příspěvky
    58
    Vliv
    218

    Standardní Re: Reklamace GK v TS Bohemia

    Citace Původně odeslal Aliencz Zobrazit příspěvek
    ...
    Pak ovšem nechápu, proč technik do RMA napsal, že v případě uznání reklamace vrácení peněz. Každopádně Tvůj výklad má logiku, byť můj se mi líbil víc
    A na druhé straně jde o princip, protože s grafikou někdo něco určitě dělal, sama od sebe najednou nejede ok, kdyby nebyla 2-3x před RMA mimo slot, tak bych ještě snad uvěřil tomu, že v něm byla blbě, ale to by asi nejela vůbec. Pokusím se alespoň získat vyjádření GB servisu, rád bych věděl co s ní dělali(třeba bych si to přístě flashnul sám, abych nemusel být 3 týdny bez PC, ikdyž mám dvě(to druhé mi tak úplně neříka "pane")).
    Tímto bych to uzavřel včetně poznámky, že jsem se omluvil i technikovi TSB, kterého jsem trošku sjel po telefonu, holt mi v dané chvíli ruply nervy(hoď kamenem kdo jsi bez viny). Doufám že další cestování mých komponent se bude odehrávat až při stavění dalšího PC.
    PC1:E6550 2,33GHz(0,976V real), Freezer 7 Pro, Gigabyte N650SLI-DS4L, 2x1GB Transcend aXeRam DDRII 800MHz 4-4-4-12, Gigabyte 8800GT 512MB 700/1715/1840, Zalman VF700-AlCu, HDD SATA Seagate 120GB, DVD±RW NEC ND-3570A, Zdroj LC 580W, Genius SW-5.1 Home Theatre, Logitech Formula Force EX, Belkin N52te
    PC2:E2160 1,8GHz(0,96V real) BOX(@E6550), Gigabyte 945GCM-S2L, 2x1GB Transcend DDRII 800MHz@667MHz 5-5-5-15, ATI PowerColor HD3650(fanless), HDD PATA Seagate 80GB, DVD-RW LG GH22NS30, Zdroj EC 300W

  7. #7
    Senior Member mince Avatar uživatele Aliencz
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    BRNO
    Věk
    58
    Příspěvky
    1 229
    Vliv
    296

    Standardní Re: Reklamace GK v TS Bohemia

    Citace Původně odeslal Gladi Zobrazit příspěvek
    Pak ovšem nechápu, proč technik do RMA napsal, že v případě uznání reklamace vrácení peněz.
    Ale to je jednoduché, základem pro různé varianty uznání reklamace "nad rámec" zákona jsou, kromě neznalosti zákona, exkluzivní záruční podmínky mezi prodejci a distributory (výrobci). Pokud má prodejce nějakého zboží dohodnuto s autorizovaným distributorem, že za vadné zboží budou vráceny peníze bez dalších dotazů, tak proč by měl prodejce řešit reklamaci jinak? A takové smlouvy jsou dnes víceméně standart. Já také přece dostal peníze na dřevo, protože karta byla "neopravitelná" (vyjádření ze servisu) a přitom mi klidně prodejce mohl naservírovat úplně stejnou kartu novou, kterou má skladem. A ta tvoje, jak sám tvrdíš, už funguje a jak to kdo zařídil je přece v rámci příslušného zákona irelevantní.

    Dobropis (vrácení peněz) je totiž z účetního hlediska jednodužší proces, než výměna za stejný kus, který má ale již výrazně jinou/nižší cenu.
    PC: HD3870 SCS3 pasiv, AMD X2 5000@6400 BlackEd MA790X-DS4 UD2, 4GB/1066, Win7 64bit, WD Raptor 74GB+WD 250GB, Samsung 206BW 16:10, Maya 44 MKII


  8. #8
    Senior Member mince Avatar uživatele rombo
    Založen
    13.10.2002
    Bydliště
    Olomouc
    Věk
    41
    Příspěvky
    1 462
    Vliv
    303

    Standardní Re: Reklamace GK v TS Bohemia

    nemas cislo reklamace?? mrknu se ti v systemu jestli o ni nemuzu neco zjistit .. jinak klasika, v Bohemce je ''bordel'' a to hlavne v Brne
    HOME: Intel Pentium G2120@3348MHz (Ivy Bridge), Gigabyte Z77-D3H r1.1, 8GB DDR3 Crucial Ballistix LP 1600@1512MHz 8-8-8-24 Turbo, Intel HD + Gigabyte ATI Radeon HD4850 1GB w Accelero S1 (Noctua NF-P12) + Virtu MVP, A-DATA XPG SX900 128GB + Western Digital 6400AAKS, LG BD-RE BH08LS20, Gigabyte 3DAurora w Enermax PRO82+ 425W, Primecooler PC-MP1, Samsung 24'' P2450H, Logitech Z-2300 w Creative X-Fi Titanium PCI-E, Microsoft Wireless Laser 7000, =-SILENT PC-=

    WORK: HP Mini
    110c :).. servis PC a notebooků v Olomouci

  9. #9

    Standardní Re: Reklamace GK v TS Bohemia

    Citace Původně odeslal Gladi Zobrazit příspěvek
    Pak ovšem nechápu, proč technik do RMA napsal, že v případě uznání reklamace vrácení peněz. Každopádně Tvůj výklad má logiku, byť můj se mi líbil víc
    A na druhé straně jde o princip, protože s grafikou někdo něco určitě dělal, sama od sebe najednou nejede ok, kdyby nebyla 2-3x před RMA mimo slot, tak bych ještě snad uvěřil tomu, že v něm byla blbě, ale to by asi nejela vůbec. Pokusím se alespoň získat vyjádření GB servisu, rád bych věděl co s ní dělali(třeba bych si to přístě flashnul sám, abych nemusel být 3 týdny bez PC, ikdyž mám dvě(to druhé mi tak úplně neříka "pane")).
    Tímto bych to uzavřel včetně poznámky, že jsem se omluvil i technikovi TSB, kterého jsem trošku sjel po telefonu, holt mi v dané chvíli ruply nervy(hoď kamenem kdo jsi bez viny). Doufám že další cestování mých komponent se bude odehrávat až při stavění dalšího PC.
    Delam v TSB,tek ti reknu uplne presne! Protoze prodejci tam jsou lidi jako ty a nemaj skoly(dokonce ani skoleni) na reklamace. Uz pul roku uhanim reklamacniho reditele at napise presnej postup a porad nic.. treba ja si vse musel nastudovat na netu kazdopadne aspon ja a reklamacni reditel se snazi v ramci moznosti vyjit zakaznikovy vstric i nad ramec zakona..
    posli mi cislo RMA a podivam se ti co se s tim delalo a napisu..
    Core2 Quad Q9300 @ 7,5*400=3000Mhz // Arctic Cooling Freezer Xtreme // Gigabyte X48-DQ6 // 8Gb 800Mhz cl5 // Gigabyte HD4870 512MB DDR5 // Vista Ultimate 64 // THERMALTAKE VA8000BWS ARMOR SUPERTOWER // Enermax Liberty 500W // NB: ACER AS2920Z-2A2G16Mi 12,1"T2330 2GB RAM 160GB HD VistaHomePremium

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. FAQ + nekolik citaci z ruznych webu
    Založil Jezevec v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 11.08.2007, 18:13
  2. Reklamace na CZC Geforce6600
    Založil l_iNu$ v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 46
    Poslední příspěvek: 25.12.2006, 02:17
  3. Reklamace GK FX5200 64 místo 128 bitů?? ..
    Založil Might v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 09.12.2003, 12:54
  4. Reklamace GK
    Založil Chihuri v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 8
    Poslední příspěvek: 16.11.2003, 14:57
  5. Průzkum reklamace v HK
    Založil Michal-Tučný v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 14.09.2003, 00:03

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •