Výsledky 1 až 25 z 35

Téma: Reklamace GK v TS Bohemia

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #8
    Senior Member mince Avatar uživatele Aliencz
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    BRNO
    Věk
    58
    Příspěvky
    1 229
    Vliv
    295

    Standardní Re: Reklamace GK v TS Bohemia

    Citace Původně odeslal Gladi Zobrazit příspěvek
    Tak to netuším, pokud by to byla pravda, pak bych to asi řešil dál.
    Jinak si zde veřejně, ve vláknu kde jsem obvinil TSB ze změny výsledku reklamace sypu popel na hlavu a omlouvám se, GK je alespoň po prvních testech opravdu OK.
    Jinak se budu snažit získat vyjádření GB servisu, co s tou kartou dělali, jelikož karta předtím nefungovala precizně a najednou funguje, takže s ní museli dělat něco víc než jen testovat, předpokládám, že se mohlo jednat o flashnutí biosu, což ale z mého pohledu je oprava, a tu já jsem nechtěl(reklamace do půl roku, v případě závady odstoupení od smlouvy). V TSB mi zádné vyjádření servisu nedali, jelikož jim vše funguje přes jakýsi vnitřní systém, a technik v TSB Brno má k dispozici pouze interní formulář, ve kterém bylo "testy ok" a nic víc, totéž je pak i na předávacím protokolu z RMA.
    Kdyby měl někdo kontakt(nejlépe e-mail) na GB(CZ) servis, pak bych ho rád obdržel do SZ, pokud ne, pokusím se o jeho získání nějakou jinou cestou.
    ---------------------

    Já bych zde jen upřesnil Tvůj chybný výklad zákona:

    §616 OZ:

    (3) V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není- -li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
    (4) Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
    ---------------------------

    Na vrácení peněz nemáš žádný nárok, pokud věc lze opravit a to ani do 6.ti měsíců od koupi. Tak praví zákon.
    Naposledy upravil Aliencz; 17.07.2008 v 10:58.
    PC: HD3870 SCS3 pasiv, AMD X2 5000@6400 BlackEd MA790X-DS4 UD2, 4GB/1066, Win7 64bit, WD Raptor 74GB+WD 250GB, Samsung 206BW 16:10, Maya 44 MKII


Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. FAQ + nekolik citaci z ruznych webu
    Založil Jezevec v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 11.08.2007, 17:13
  2. Reklamace na CZC Geforce6600
    Založil l_iNu$ v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 46
    Poslední příspěvek: 25.12.2006, 01:17
  3. Reklamace GK FX5200 64 místo 128 bitů?? ..
    Založil Might v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 09.12.2003, 11:54
  4. Reklamace GK
    Založil Chihuri v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 8
    Poslední příspěvek: 16.11.2003, 13:57
  5. Průzkum reklamace v HK
    Založil Michal-Tučný v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 13.09.2003, 23:03

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •