Tak to netuším, pokud by to byla pravda, pak bych to asi řešil dál.
Jinak si zde veřejně, ve vláknu kde jsem obvinil TSB ze změny výsledku reklamace sypu popel na hlavu a omlouvám se, GK je alespoň po prvních testech opravdu OK.
Jinak se budu snažit získat vyjádření GB servisu, co s tou kartou dělali, jelikož karta předtím nefungovala precizně a najednou funguje, takže s ní museli dělat něco víc než jen testovat, předpokládám, že se mohlo jednat o flashnutí biosu, což ale z mého pohledu je oprava, a tu já jsem nechtěl(reklamace do půl roku, v případě závady odstoupení od smlouvy). V TSB mi zádné vyjádření servisu nedali, jelikož jim vše funguje přes jakýsi vnitřní systém, a technik v TSB Brno má k dispozici pouze interní formulář, ve kterém bylo "testy ok" a nic víc, totéž je pak i na předávacím protokolu z RMA.
Kdyby měl někdo kontakt(nejlépe e-mail) na GB(CZ) servis, pak bych ho rád obdržel do SZ, pokud ne, pokusím se o jeho získání nějakou jinou cestou.