Jen podotykam pokud si to prines dom a nefungovalo + navic ti to nebyli shopni predvest => reklamace NEBYLA vyrizena a stale bezi 30 dnu lhuta, po ktere muzes bez debat chtit $. Dones do tam hned zitra!!! a pozaduj v tomto smyslu sepsani predavaciho protokolu.

=> pri predani nebyla predvedena funkcnost, po zapojeni doma NTB neni funkcni (na to mas jiste svedka), tudiz neakceptujes takoveto vyrizeni reklamace.

Pokud by meli problem, tak jim klido trochu vyhrozuj, ze predvedeni je jejich povinost a tim, ze se ti pokusili predat nefukcni NTB se dopustili podvodu ... v kazdem pripade TRVEJ na vyse uvedenem zapisu na predavaci protokol (to je jejich povinost ze zakona, musi tam uvest jakekoli pripominky, muzou si tam napsat ze s tim nesouhlasi, ale napsat to tam musi.).
Jop, vem si sebou svedka, muze se ti stat, ze ti reknou "pridte zejtra/za tejnden/.. nas sef tu dnes neni ...", ale opet ze zakona, prodejce je povinen na provozovne mit pritomnou osobu zodpovednou za reklamace po celou oteviraci dobu.