Citace Původně odeslal Khadgar Zobrazit příspěvek
Dle toho co jsi odcitoval považují za informování zákazníka i zveřejnění na webu. Že by ti poslali nějaký mail, to jsi neuvedl. Takže pokud nemají nikde na stránkách to, že se neomezený datový limit týká pouze nových zákazníků, tak seš v právu. (pokud jsem to všechno dobře pochopil).

Že ti tvrdili, že nemůžou nic změnit bez tvého souhlasu, to je hloupost:
a) museli by chtít souhlas i u tohp navýšení rychlosti
b) (což je hlavní), tvoje citace: "Poskytovatel je opravnen: JEDNOSTRANNE MENIT ..."

Takže Jezevec by měl mít pravdu.

Doporučuju dobře si všechno srovnat a promyslet si co řekneš. Pak tam zavolej a použij správné argumenty. Když to nebude zabírat, tak udělej bububu. A když nezabere ani to, tak zvaž jestli se ti vyplatí právník.

A taky bych si rozmyslel jestli bych u nich chtěl být dále jako zákazník, tj. porozhlédnul bych se jestli někde nemají výhodnější ADSL.
nikde na strankach to nemaj a ani emailem nic neposilali. na webu maji sekci TISKOVE ZPRAVY a tam otom neni ani zminka, kdyz se menila rychlost a zvysovaly limity tak tam otom psali. zmenu providera zvazuji, ale nevim ktereho vybrat no. jestli mam zkusit O2, nebo radsi ne, jeste tu je volny, ale ani na jednoho sem necetl moc dobry info to s nevim, jeste tu je GTS Novera.