Dle toho co jsi odcitoval považují za informování zákazníka i zveřejnění na webu. Že by ti poslali nějaký mail, to jsi neuvedl. Takže pokud nemají nikde na stránkách to, že se neomezený datový limit týká pouze nových zákazníků, tak seš v právu. (pokud jsem to všechno dobře pochopil).
Že ti tvrdili, že nemůžou nic změnit bez tvého souhlasu, to je hloupost:
a) museli by chtít souhlas i u tohp navýšení rychlosti
b) (což je hlavní), tvoje citace: "Poskytovatel je opravnen: JEDNOSTRANNE MENIT ..."
Takže Jezevec by měl mít pravdu.
Doporučuju dobře si všechno srovnat a promyslet si co řekneš. Pak tam zavolej a použij správné argumenty. Když to nebude zabírat, tak udělej bububu. A když nezabere ani to, tak zvaž jestli se ti vyplatí právník.
A taky bych si rozmyslel jestli bych u nich chtěl být dále jako zákazník, tj. porozhlédnul bych se jestli někde nemají výhodnější ADSL.