senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Technologie/engine neni vubec o rozsahlosti shaderu. Prave naopak. Podle meho je fakt, ze nepouzili nic, co by se uz vymykalo SM3.0 dobre. Shadery jsou jenom ten malinky posledni krucek. Dat k SM3 shaderu hlavicku SM4 shaderu a nechat kartu, at si HLSL kod prechrousta ke sve spokojenosti, je otazka par sekund. Jinymi slovy, pouzite API nebo SM pro me neni dukaz technologicke pokrocilosti.
Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)