Výsledky 1 až 25 z 1291

Téma: NVIDIA novinky

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Re: NVIDIA novinky

    Haste: ano, ale take se podivej na grafiku Crysis na PC, zadna hra takovou nema. (mluvime o Pc hrach a max detailech Crysis.)
    Dnes se hry ale vice zacinaji orientovat asi vseobecne na konzole, je z toho vice penez, nez z Pc her (kopirovani atd, a take hodne decek si radeji koupi konzoli za 8k, nez Pc za 45k.), konzole take vic drzi v case nez HW PC....
    takze bohuzel kousku jako Crysis asi tolik nebude....
    Naposledy upravil GreenOrchid; 16.05.2008 v 14:19.

    Laser G9 + Logitech G930


  2. #2

    Standardní Re: NVIDIA novinky

    Citace Původně odeslal GreenOrchid Zobrazit příspěvek
    Haste: ano, ale take se podivej na grafiku Crysis na PC, zadna hra takovou nema. (mluvime o Pc hrach a max detailech Crysis.)
    Samozrejme ze ne. Technologicky je Crysis podle meho nazoru nejdal a to prave proto, ze je to jedina hra za posledni dobu, ktera neni omezena HW konzoli. Proto sem to taky cele psal.
    Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
    2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7

  3. #3

    Standardní Re: NVIDIA novinky

    Citace Původně odeslal Haste Zobrazit příspěvek
    Samozrejme ze ne. Technologicky je Crysis podle meho nazoru nejdal a to prave proto, ze je to jedina hra za posledni dobu, ktera neni omezena HW konzoli. Proto sem to taky cele psal.
    urcite ja jen doufam, ze takovych kousku jeste par bude, protoze jinak se vyvoj her a grafiky bude brzdit pitomyma konzolema.

    Laser G9 + Logitech G930


  4. #4
    Senior Member Avatar uživatele svaca
    Založen
    21.02.2003
    Bydliště
    Praha Řepy/Horní Počaply
    Věk
    48
    Příspěvky
    2 748
    Vliv
    305

    Standardní Re: NVIDIA novinky

    Nechtel jsem do toho tahat konzole. Ale nesouhlasim. Konzole ma dobry hw a na ten HW je primo psana ta hra .. CASTO NEJSOU dulezite tech. parametry te konzole, nebo PC, ale to jak se na to programuje a JAK se to da vyzdimat ...

    A v tomto naplno vedou konzole, protoze jsou konzistentni ...
    Crisis je dobry graficky, ale hratelne uz tak ne a stale NENI dobry graficky tak, jak bylo slibovano ... zato spousta her na konzoli vypada proste nadherne (kdyz ale nehledas tech. specifika).

    Proste, kdyz tu buje JEDINY OS a JEDINA firma co bude delat 1 grafiku za rok dva a bude to cele perfektne optimalizovane, tak by PC bylo taky homogenni, toto, ale bohuzel/bohudik je utopie a zaroven by to zabilo ten ultra rychly vyvoj ...

    Nicmene fakt je takovy, ze cim vice budou starnou Xbox/PS3 tim lepsi a hezci hry na nej budou vznikat ... toto se PC netyka ... , protoze nebezi-li Crysis na X1900, bezi na 8800, ale Crysis 2 jeste nema ani HW, na kterem by mohlo bezet ...

    No a ted zrovna tu mame novy 3dmark a ejhle, hromada PC uzivatelu z toho nema diky 9800 a dalsich novych karet slide show, jako to byvalo u starsich verzi, kdyz vznikly ... Ale taky tu nemam Crisis 2 ...... Zase me napadlo, ze PC na hrani umira ... Nevim, jestli si dovoli nekdo vyvyjet engine za 40 mil. dolaru na PC platformu pro kartu A, kdyz za rok bude ULNE jina karta B ....
    Atari Falcon030,Phantom accelerator,CT63@MC68060@75Mhz,256 MB TT-RAM,14MB STRAM,SCSI HDD,50kHz sound,LAN,VGA 16bit,FreeMiNT+N.AES2.0
    Atari 1040 STe - game machine :-)
    Atari 800XE - game machine also :-)
    MacBook Pro Unibody v5,3 2.66GHz, 8GB DDR3, 9600MGT, Snow Leopard
    PlayStation 3 40GB + XFPS RATE UP adapter

  5. #5

    Standardní Re: NVIDIA novinky

    ja nerikam ze ma konzole spatny HW. Jen zkratka PC ma vyvoj rychlejsi, a byla by skoda (stejne to tak smeruje) kdyby to bylo brzdeno jen diky konzoloidnimu HW, ktere "drzi".

    Jinak o crysis tu hovorim jen ciste o graficke strance hry (zbytek sem nepatri, ale mas v tom pravdu).

    Jinak nesouhlasim s tim ze hrani na PC umira. staci se podivat na tituly, ktere maji vyjit nasl. 3 roky. (nemluvime o smerech kam jednotlive hry jdou, to uz radu let je temer pevne dano, FPS, auta, RPG, MMORPG, RTS... atd. , jen malo kousku prijde s originalnim napadem, uz se to dlouho nestalo.)

    Laser G9 + Logitech G930


  6. #6
    Senior Member Avatar uživatele svaca
    Založen
    21.02.2003
    Bydliště
    Praha Řepy/Horní Počaply
    Věk
    48
    Příspěvky
    2 748
    Vliv
    305

    Standardní Re: NVIDIA novinky

    Citace Původně odeslal GreenOrchid Zobrazit příspěvek
    urcite ja jen doufam, ze takovych kousku jeste par bude, protoze jinak se vyvoj her a grafiky bude brzdit pitomyma konzolema.
    To mas pravdu... ale ta brzda taky prinasi vetsi konzumnost ....
    Nebot lidi, co ladi pocitace kvuli vykonu, jako my je jen par procent ...
    Atari Falcon030,Phantom accelerator,CT63@MC68060@75Mhz,256 MB TT-RAM,14MB STRAM,SCSI HDD,50kHz sound,LAN,VGA 16bit,FreeMiNT+N.AES2.0
    Atari 1040 STe - game machine :-)
    Atari 800XE - game machine also :-)
    MacBook Pro Unibody v5,3 2.66GHz, 8GB DDR3, 9600MGT, Snow Leopard
    PlayStation 3 40GB + XFPS RATE UP adapter

  7. #7

    Standardní Re: NVIDIA novinky

    Citace Původně odeslal Haste Zobrazit příspěvek
    Samozrejme ze ne. Technologicky je Crysis podle meho nazoru nejdal a to prave proto, ze je to jedina hra za posledni dobu, ktera neni omezena HW konzoli. Proto sem to taky cele psal.
    Nevím, která hra je v součsné době skutečně technologicky nejdál, ale pokud to má být Crysis, tak je to hodně zoufalé...
    Citace Původně odeslal frameavenger@B3Df
    Hi all

    Above the Quantities at map Harbor.cry :

    Shaders Model 3.0 (DX9c) : 257

    Shaders Model 2.0 (DX9b) : 5559 :shock:

    Shaders Model 4.0 (DX10) : Z E R O :shock:
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  8. #8

    Standardní Re: NVIDIA novinky

    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Nevím, která hra je v součsné době skutečně technologicky nejdál, ale pokud to má být Crysis, tak je to hodně zoufalé...
    Technologie/engine neni vubec o rozsahlosti shaderu. Prave naopak. Podle meho je fakt, ze nepouzili nic, co by se uz vymykalo SM3.0 dobre. Shadery jsou jenom ten malinky posledni krucek. Dat k SM3 shaderu hlavicku SM4 shaderu a nechat kartu, at si HLSL kod prechrousta ke sve spokojenosti, je otazka par sekund. Jinymi slovy, pouzite API nebo SM pro me neni dukaz technologicke pokrocilosti.
    Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
    2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. nVidia ForceWare 160.02 WHQL
    Založil Masster v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 0
    Poslední příspěvek: 26.05.2007, 12:44
  2. nVidia ForceWare 160.03 XP
    Založil Masster v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 12.05.2007, 00:38
  3. nVidia ForceWare 84.15 WHQL
    Založil .:::iGor:::. v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 17.03.2006, 19:16
  4. GeForce řady 6xxx verzus Windows 9x a ME
    Založil DlouhyJony v sekci fóra NVIDIA grafické karty
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 15.01.2005, 18:40
  5. Kde mam stiahnut drivery na Rivu TNT?
    Založil Rainbow v sekci fóra NVIDIA grafické karty
    Odpovědí: 23
    Poslední příspěvek: 11.04.2004, 19:06

Klíčová slova k tématu

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •