Nechtel jsem do toho tahat konzole. Ale nesouhlasim. Konzole ma dobry hw a na ten HW je primo psana ta hra .. CASTO NEJSOU dulezite tech. parametry te konzole, nebo PC, ale to jak se na to programuje a JAK se to da vyzdimat ...

A v tomto naplno vedou konzole, protoze jsou konzistentni ...
Crisis je dobry graficky, ale hratelne uz tak ne a stale NENI dobry graficky tak, jak bylo slibovano ... zato spousta her na konzoli vypada proste nadherne (kdyz ale nehledas tech. specifika).

Proste, kdyz tu buje JEDINY OS a JEDINA firma co bude delat 1 grafiku za rok dva a bude to cele perfektne optimalizovane, tak by PC bylo taky homogenni, toto, ale bohuzel/bohudik je utopie a zaroven by to zabilo ten ultra rychly vyvoj ...

Nicmene fakt je takovy, ze cim vice budou starnou Xbox/PS3 tim lepsi a hezci hry na nej budou vznikat ... toto se PC netyka ... , protoze nebezi-li Crysis na X1900, bezi na 8800, ale Crysis 2 jeste nema ani HW, na kterem by mohlo bezet ...

No a ted zrovna tu mame novy 3dmark a ejhle, hromada PC uzivatelu z toho nema diky 9800 a dalsich novych karet slide show, jako to byvalo u starsich verzi, kdyz vznikly ... Ale taky tu nemam Crisis 2 ...... Zase me napadlo, ze PC na hrani umira ... Nevim, jestli si dovoli nekdo vyvyjet engine za 40 mil. dolaru na PC platformu pro kartu A, kdyz za rok bude ULNE jina karta B ....