No prave ze o tom mluvim, ze nevystreli, jelikoz na tohle monstrum je potreba radny zesilovac se skutecne extremnim vykonem v cene pomalu starsiho auta
Navic se na tehle mostrech neposloucha muzika, ale prave testovaci nahravky s frekvencemi pro subwoofer a meri se, kolik je schopny auto "natlacit" dBtakze s hudbou a kvalitou to nema nic spolecneho a osobne tohle moc nechapu, jak z toho muze mit nekdo poteseni, nicmene nekdo ma rad holky, druhy zase vdolky
A osobne - neposloucham samozrejme ani bily ani ruzovy sum, ani zadne sinusoidy, nicmene amatersky jsem si kdysi nahodil ampermetr na baterku a pustil muziku relativne naplno a desitky amper tam litaji bez problemu i pri nejake trosku dusajici muzice. A to mam zesilovac s pouhymi cca. 4x110W RMS pri 4 Ohm THD 1% + 1x myslim 560W pri 2 Ohmech.
Tedy pri jednoduchem prepoctu a cca. 11ti nasobnem vykonu zesilovace vykonu 6000W pro subkanal a nejakem "bubnovem narezu", volume doprava, je to pak to samy, jako bys to auto v kuse prakticky startoval, tecou tam skutecne obrovsky proudy, kabely k takovehle instalaci uz maj prurez pomalu autolana a pojistky jsou specialni treba 150ti amperove
Tim padem je jasne, ze to "neudejcha" standartni baterka ani alternator a tak jsou takoveto instalace jen pro souteze a napajeni auta je reseno serii specielnich baterii ci externe