Gigabyte GA-P67-DS3-B3, Core i7-2600K@4,5GHz, 2xKingston 2GB/1866MHz/CL11, Leadtek 7900GT-256MB DDR3 + Accelero S1, SB-Audigy + YMF724 + DreamBlaster combo, tuner FlyDVB duo, SSD Samsung 840 Pro 128GB + WD1003FBYX RE4 1TB, Seasonic S12II-430, 21" NEC 2190UXp, DVD-RW NEC 4550A->4551A mod, CD-RW Teac 524E, ZIP100, FDD, Canon PowerShot A70, A95+hacked firmware, EOS 350D+CHDK, Pentax K-30, Galaxy S3+CM13, HP ipaq 214, HP 200LX.
2nd PC: Gigabyte GA-P31-DS3L with custom BIOS, Core2 Duo E8600@4,0GHz, 2xKingston 2GB/1066MHz/CL5
3rd PC: Abit BX133-Raid, Tualatin 1300@1733/133/1,65V, 2x256MB. WEB: http://rayer.g6.cz
No prave ze o tom mluvim, ze nevystreli, jelikoz na tohle monstrum je potreba radny zesilovac se skutecne extremnim vykonem v cene pomalu starsiho auta
Navic se na tehle mostrech neposloucha muzika, ale prave testovaci nahravky s frekvencemi pro subwoofer a meri se, kolik je schopny auto "natlacit" dBtakze s hudbou a kvalitou to nema nic spolecneho a osobne tohle moc nechapu, jak z toho muze mit nekdo poteseni, nicmene nekdo ma rad holky, druhy zase vdolky
A osobne - neposloucham samozrejme ani bily ani ruzovy sum, ani zadne sinusoidy, nicmene amatersky jsem si kdysi nahodil ampermetr na baterku a pustil muziku relativne naplno a desitky amper tam litaji bez problemu i pri nejake trosku dusajici muzice. A to mam zesilovac s pouhymi cca. 4x110W RMS pri 4 Ohm THD 1% + 1x myslim 560W pri 2 Ohmech.
Tedy pri jednoduchem prepoctu a cca. 11ti nasobnem vykonu zesilovace vykonu 6000W pro subkanal a nejakem "bubnovem narezu", volume doprava, je to pak to samy, jako bys to auto v kuse prakticky startoval, tecou tam skutecne obrovsky proudy, kabely k takovehle instalaci uz maj prurez pomalu autolana a pojistky jsou specialni treba 150ti amperove
Tim padem je jasne, ze to "neudejcha" standartni baterka ani alternator a tak jsou takoveto instalace jen pro souteze a napajeni auta je reseno serii specielnich baterii ci externe
Dell E6400 (P8400, 4GB RAM, 500GB 7.2k, NVidia Quadro NVS 160M, Wifi, BT, DVDRW, LED WXGA+)
Dell XPS 1330 Red (T7300, 2GB RAM, 160 GB 7.2k, NVidia GeForce 8400M GS, Wifi, BT, LED WXGA, DVDRW)
IBM T42 (Dothan M745, 1.5GB RAM, 160GB 5.4k, R9600, Wifi, BT, SXGA+, DVDRW)
Nikon D90 + MB-D80, Nikon18-200VR, Nikon 80-200/f2.8, Nikon SB-900, Lowepro, Tenba, Kata, ...
http://www.atty.cz/ - Pražský e-shop a prodejní kancelář e-cigaret
ejcompany: Zajímaj mě všechny detaily! Z čeho si například dělal měmbránu a středičku? Magnetoval si magnetický obvod po přidání polových nástavců?
Když přijedeš, tak ti změřím parametry.
Athlon64 2800+ @CC TT SonicTower(120mm), 2x Kingmax 512 433ddr cl. 2.5(Cu+Al), Soltek SL-K8AN2E-GR (Al vsude), MSI Diamond 6600 @ 560/1160 (moded Schooner), Samsung P160gb Sata, powered on Chieftec (120mm), zdroj Chieftec 360W moded--> 120mm, IBM ThinkVision 17", MS IO, Icemat, Technics SU-V4X repas, DIY Seas L18RNX/P+27TBFC/G
Tak to se nedivim, me pride i 1kW RMS docela extrmni... Doma posloucham na 2x65W sezik a s volume si vecinou vystacim v 1/4 rozsahuChapu, ze do auta je potreba trochu vic, aby se prehlusil ten hluk pozadi a ucho neni linearni, ale i tak tohle uz na normalni provoz imho neni. Ridic by mel mit i urcity akusticky kontakt s okolim a ne jen vnimat to mlaceni jak u blbejch na dvorku
![]()
Gigabyte GA-P67-DS3-B3, Core i7-2600K@4,5GHz, 2xKingston 2GB/1866MHz/CL11, Leadtek 7900GT-256MB DDR3 + Accelero S1, SB-Audigy + YMF724 + DreamBlaster combo, tuner FlyDVB duo, SSD Samsung 840 Pro 128GB + WD1003FBYX RE4 1TB, Seasonic S12II-430, 21" NEC 2190UXp, DVD-RW NEC 4550A->4551A mod, CD-RW Teac 524E, ZIP100, FDD, Canon PowerShot A70, A95+hacked firmware, EOS 350D+CHDK, Pentax K-30, Galaxy S3+CM13, HP ipaq 214, HP 200LX.
2nd PC: Gigabyte GA-P31-DS3L with custom BIOS, Core2 Duo E8600@4,0GHz, 2xKingston 2GB/1066MHz/CL5
3rd PC: Abit BX133-Raid, Tualatin 1300@1733/133/1,65V, 2x256MB. WEB: http://rayer.g6.cz
Jo, to mas pravdu, samozrejme vetsinou nejezdim s audiem nejak extra nahlas, nicmene v aute je prave potreba trosku vetsi vykon k pokryti spicek a hlavne reprodukci samozrejme dost "rusi" vetsina zvuku a ruchu, takze pokud chce neco poslouchat trosku komfortne, je potreba dat volume vice do prava
Nicmene prave pro subwoferovy kanal se pro skutecne slusnejsi ozvuceni doporucuje vykon pres 200W sin a lepe jeste vice. Samozrejme pri citlivosti subwooferu v ramci jejich prumeru.
To, ze pro domaci pouziti staci nizsi vykon opet v aute neobstoji, bohuzel.
A jak rikam, moje instalace je pro kvalitnejsi poslech, ne pro dB drag, v aute jsou proste potreba vyssi vykonove rezervy, aby se dosahlo stejneho efektu, jako pri klidnem domacim poslechu.
Ale to neni o tematu a je to v teto diskuzi docela OT, jen jsem chtel podotknout, ze stavba podobneho repra je zajimava a pokud se bude vyrabet takto repro velkych rozmeru s obrovskym magnetem atd, pak je nutne k jeho rozpohybovani skutecne extremni rada zesilovace a (zase jen upozornuju) ze ceny podobnych kousku jsou dost vysoke a rovnez nutnost specielni baterie, kabelaze atd. vyzaduje dalsi dost vysoke financni pozadavky.
Nicmene samozrejme bych byl zvedavy na vysledny efekt po stavbe, to zas jo![]()
Naposledy upravil tiktak; 02.03.2008 v 16:54.
Dell E6400 (P8400, 4GB RAM, 500GB 7.2k, NVidia Quadro NVS 160M, Wifi, BT, DVDRW, LED WXGA+)
Dell XPS 1330 Red (T7300, 2GB RAM, 160 GB 7.2k, NVidia GeForce 8400M GS, Wifi, BT, LED WXGA, DVDRW)
IBM T42 (Dothan M745, 1.5GB RAM, 160GB 5.4k, R9600, Wifi, BT, SXGA+, DVDRW)
Nikon D90 + MB-D80, Nikon18-200VR, Nikon 80-200/f2.8, Nikon SB-900, Lowepro, Tenba, Kata, ...
http://www.atty.cz/ - Pražský e-shop a prodejní kancelář e-cigaret
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)