hm tedy z tohoto je vidět akorát že by rádi prachy za jiné zboží,nic o tom co se týče toho konkrétního předmětu
Kladnou, žádný problém
Neutrální, něco nebylo uplně OK, ale vyřešilo se
Zápornou, nastal problém a neměli se k řešení
hm tedy z tohoto je vidět akorát že by rádi prachy za jiné zboží,nic o tom co se týče toho konkrétního předmětu
[COLOR=#FF0000] I3 12100f [/COLOLga 1700/2x 16gb / RX570 Sapphire / wd blue 500 & 1TB, Crucial BX200 - 240GB/Evga 750w semimod/ samsung dvd-rw/Spartan 3 LT fan 90@120 /BenQ VW2245Z/ Asus xonar ds sound/Win 10 Pro x64 / Net UPC a par větrniku Zalman z3 x201
pleteš se, když píšou že zboží není v ČR a nevědí kdy ho můžou dodat, tak to je asi tak všechno co můžou zákazníkovi napsat.
Že nabízejí jiný zboží, tak to samozřejmě prachy chtít můžou (a chtějí), ale je slušnost zákazníkovi vždycky napsat jestli si nechce vybrat něco jinýho (podobný typ apod.). My to takhle děláme na všech našich e-shopech a celkem slušný procento lidí si místo storna objedávky vybere něco jinýho.
Takže tohle je celkem běžná praxe. Že CZC nabízí hodně věcí, který nemůže/nestíhá dodat, to už je jiná otázka, např. nedostačující kapacity atd.
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)