Stránka 6 z 10 PrvníPrvní ... 2345678910 PosledníPoslední
Výsledky 126 až 150 z 229

Téma: ATI RV670

  1. #126
    Senior Member
    Založen
    23.06.2003
    Bydliště
    Amstelveen
    Příspěvky
    1 061
    Vliv
    280

    Standardní Re: ATI RV670

    lenze GTcka nie je 100%tne podarena g92jka, ale mierne poruchova (ma disablovanych par shaderov/whatever). Takze to ber skor tak, ze wafer stoji nv aj ati rovnako, a povedal by som ze NV dokaze ten wafer predat lepsie (nieco da na GTX ultra, nieco GTX, GTS), mierne zmetky GT a mozno vacsie zmetky az sa nahromadia, tak tu bude nejaka GSka alebo co. Dalsia vec - PCB a pin kompatibilita. U nvidie sa casto stava ze rozne karty su pinovo kompatibilne a tak mozno pouzit to iste pcb... to trocha zlacnuje cenu PCB, co je u lacnejsich kariet nezanedbatelna vec. Celkovo sa vsak nvidia na GF6, ale hlavne 7 a teraz 8 poriadne nabalila - karty sa fakt podarili, predali ich dost vela a aj zisky mali celkom primerane. Na druhej strane amd/ati mozno nie je az v takej dobrej situacii. Kazdpadne - toto nema na vykon kariet ziaden vplyv. Ale my mozeme byt velmi radi ze sa uchytila taka vec ako "upper mid-end", kde dostanes dost vykonnu kartu za pomerne prijatelnu cenu. Teda ze dobry pomer cena/vykon uz nie je len niekde v low a middle ende, ale aj vyssie a tak ma celkom zmysel kupovat aj vykonnejsie karty.
    Navyse taketo nieco ze karta za 6000 ma vykon blizko GTX za takmer dvojnasobnu cenu sa tak casto nestava...
    EDIT: inac podla mojho nazoru, cely tento trend upper middle endu zacal so skvelym uspechom chipu nv41, co bola cistokrvna 12pipelineova 6800vka, ktora uz bola vyrabana 0,11um procesom a sla velmi dobre taktovat (oproti povodnym 325mhz nejakych 450 nebol problem), a este vacsi uspech nv42 - zase 12 pipe, ale tentokrat este vyssie freq.....
    Naposledy upravil THX; 31.10.2007 v 19:55.
    3570K, 16G, x25-m, itx
    xj40

  2. #127
    Senior Member Avatar uživatele svaca
    Založen
    21.02.2003
    Bydliště
    Praha Řepy/Horní Počaply
    Věk
    48
    Příspěvky
    2 748
    Vliv
    305

    Standardní Re: ATI RV670

    JEnze o tom to neni DX10.1 na hovno ...
    Vzdy vedl a sel nahoru ten, kdo MEL totalni high-end ...

    nVidia drtila ATi s geForce2-GF3
    Mela ho Ati s R8500 - predbehla nVidii
    Pak ho mela s R9700Pro - zase prodavala vic karet
    ted s 8800GT a Ultra - drti ATi nVidia

    Proste je to vzdy, ze lidi samozrejme koukaji na pomer cena vykon, ale proste se tak nejak prodavaji ty znacky, ktere maji top karty ....

    Neco podobneho plati i u telefonu ...

    EDIT: Jo a nVidia je firma, ktera nestaci vyrabet .... ATi to neni ...

    A aby bylo UPLNE jasno, jsem fanda ATi a vzdy byl, ale az se ATi nauci delat poradne ovladace ke svemu super HW, pak to bude zase zajimava firma ...
    Naposledy upravil svaca; 31.10.2007 v 19:38.
    Atari Falcon030,Phantom accelerator,CT63@MC68060@75Mhz,256 MB TT-RAM,14MB STRAM,SCSI HDD,50kHz sound,LAN,VGA 16bit,FreeMiNT+N.AES2.0
    Atari 1040 STe - game machine :-)
    Atari 800XE - game machine also :-)
    MacBook Pro Unibody v5,3 2.66GHz, 8GB DDR3, 9600MGT, Snow Leopard
    PlayStation 3 40GB + XFPS RATE UP adapter

  3. #128

    Standardní Re: ATI RV670

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Jiste, nV musi prodavat high-endovy chip za cenu mainstreamu, ktery si nas tu nutil nazyvat midrange a vsechno to dela aby byla konkurenceschopna a ted ATI zlevnuje, protoze?
    Protože si to může dovolit. RV670 je jen o 25mm2 větší, než je GF8600. A...

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    btw. ty vis kolik stoji vyroba RV670 a kolik G92? Ja jen ze se tim vsude ohanis
    ...výrobní náklady bývají v posledních letech docela úměrné rozměrům čipu. Rozdíly pak bývají ve výrobním procesu (half nodes – tedy 110nm, 80nm a 55nm jsou obvykle levnější). A milimetr čtvereční wafferu prodává TSMC stejně draho, ať na něm vyrábíš low-end RV610, nebo G92. Právě rozměry čipu jsou pro výrobce to nejdůležitější, neboť rozdíl mezi náklady na výrobu a prodejem výrobcům karet = zisk. A čím nižší náklady na výrobu, tím vyšší zisk a úspěch.

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Co se tyce DX10.1, tak jsem zvedav, jestli se dockame nejake hry driv nez to bude standardem u vsech karet.
    To je v tuto chvíli naprosto jedno. Podstatné je, že ATI má DX10.1 čip jako první, takže ho herní studia budou využívat jako vývojovou platformu.

    Citace Původně odeslal svaca Zobrazit příspěvek
    JEnze o tom to neni DX10.1 na hovno ...
    Prosím česky.

    Citace Původně odeslal svaca Zobrazit příspěvek
    Vzdy vedl a sel nahoru ten, kdo MEL totalni high-end ...
    Nesmysl. V letech 95-97 nejvíce vydělávalo S3, v dalších letech ATi na Rage, pak nVidia (převzala trh i smlouvy po 3Dfx), po roce 2002 ATi, pak opět nVidia s GF6600 (ačkoli ATi měla výkonnější high-end) a nyní již několik let vede Intel, který nemá ani mainstream, natož high-end.

    Citace Původně odeslal svaca Zobrazit příspěvek
    Jo a nVidia je firma, ktera nestaci vyrabet .... ATi to neni ...
    Nestačí vyrábět? Spíš vydává malé série zdánlivě úžasných produktů, které jsou nedostupné. 7800GTX512, 7900GTO a nyní GF8800GT... vždyť jich bylo vyrobeno 50 tisíc - to je na nový produkt pro mainstream neskutečně málo. 60 tisíc bylo výprodejových X800GT, po kterých se slehla zem za 14 dní po uvedení. Pokud jde o nový produkt, který má na trhu nějaký čas vydržet a ne jen svému výrobci udělat pozitivní reklamu za málo peněz, tak je třeba několikanásobně vyššího množství.

    Citace Původně odeslal svaca Zobrazit příspěvek
    A aby bylo UPLNE jasno, jsem fanda ATi a vzdy byl, ale az se ATi nauci delat poradne ovladace ke svemu super HW, pak to bude zase zajimava firma ...
    Kdybys řekl cokoli konkrétního, mělo by to alespoň nějakou informační hodnotu, ale takhle je to jen ničím nepodložený názor.

    Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
    lenze GTcka nie je 100%tne podarena g92jka, ale mierne poruchova (ma disablovanych par shaderov/whatever). Takze to ber skor tak, ze wafer stoji nv aj ati rovnako, a povedal by som ze NV dokaze ten wafer predat lepsie (nieco da na GTX ultra, nieco GTX, GTS), mierne zmetky GT a mozno vacsie zmetky az sa nahromadia, tak tu bude nejaka GSka alebo co.
    1. vím o 4 produktech, které budou založené na RV670, takže se nemusíš bát, že by ATi musela méně povedené čipy zahazovat
    2. co se týká hospodaření s nepovedenými čipy, tak s tím byla v minulé generaci úspěšnější ATi se svou opačnou politikou - RV570, které měly potenciálně více defektů (=odpad) prodávala za standardní mainstreamovou cenu jako RV560, čipy, které nezvládaly vyšší frekvence pak jako RV570GT/X1950GT a plnohodnotné RV570 nemusela díky tomu cenově zatěžovat (výtěžnost) a mohla je prodávat za nízké ceny. Což je výhodnější jak pro výrobce (levnějších čipů se prodá víc a jejich vyšší cena znamená vyšší výdělek), tak pro spotřebitele, kteří mají nějaký přehled a kupují levné X1950GT/PRO. Doposud bylo zvykem, že se plnohodnotné čipy prodávaly za cenu, která musí kompenzovat i nepovedené kusy a nepovedené kusy šly za minimální ceny, aby se jich výrobce zbavil a (ačkoli se prodávaly ve velkých množstvích), vydělávaly jen minimálně.

    Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
    Dalsia vec - PCB a pin kompatibilita. U nvidie sa casto stava ze rozne karty su pinovo kompatibilne a tak mozno pouzit to iste pcb... to trocha zlacnuje cenu PCB, co je u lacnejsich kariet nezanedbatelna vec.
    To hraje roli u low-endu. Jinak pin-kompatibilita je pěkná věc (např. 6600/7600), ale v praxi je skoro k ničemu, protože se PCB stejně navrhuje znovu

    Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
    Celkovo sa vsak nvidia na GF6, ale hlavne 7 a teraz 8 poriadne nabalila - karty sa fakt podarili, predali ich dost vela a aj zisky mali celkom primerane.
    GF6 a 8 ano, GF7 jen v roce 2005 a začátkem roku 2006. Pak už to šlo z kopce, u OEMs byly úspěšné X1550 a X1650 a retailově šly později hodně X1950GT/PRO (stačí se podívat na finanční výsledky - začátkem roku 2007, kdy ATi nenabízela de-facto nic, než tyhle karty, šly finanční výsledky oproti podzimu nahoru)

    Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
    EDIT: inac podla mojho nazoru, cely tento trend upper middle endu zacal so skvelym uspechom chipu nv41, co bola cistokrvna 12pipelineova 6800vka, ktora uz bola vyrabana 0,11um procesom a sla velmi dobre taktovat (oproti povodnym 325mhz nejakych 450 nebol problem), a este vacsi uspech nv42 - zase 12 pipe, ale tentokrat este vyssie freq.....
    Já myslím, že už s R9500, u které bylo možné odemknutím zdvojnásobit počet pipelines a šířku sběrnice Nepamatuju se, že by od té doby vyšla karta, která by se v tomhle dala s R9500 srovnávat...
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  4. #129
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní Re: ATI RV670

    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Protože si to může dovolit. RV670 je jen o 25mm2 větší, než je GF8600. A...
    Cim potvrzujes presne to co napsal Comby, ze nemuze konkurovat vykonem, tak musi cenou.
    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    ...výrobní náklady bývají v posledních letech docela úměrné rozměrům čipu. etc...
    Jinak receno presny rozdil v cene nevis
    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    To je v tuto chvíli naprosto jedno. Podstatné je, že ATI má DX10.1 čip jako první, takže ho herní studia budou využívat jako vývojovou platformu.
    Neobhajoval si nahodou X800 v dobach 6800 a SM 3.0, ze je to zbytecne, vzdyt to prece zadny viditelny narust at uz vykonostni ci obrazovy neprinasi? A to v te dobe dokonce hry s podporu byly ohlasene. Ted se nevi nic.
    To uz nemluvim o tom, ze tvoje tvrzeni je pri nejmensim dost odvazne. Ja bych napsal mohou a ne budou. Vzhledem k tomu, ze nejen ze % lidi vlastnicich Visty a DX10 grafiku je opravdu, ale opravdu male, ono DX10.1 jeste ani neni venku a peknou chvili ani nebude. V neposledni rade vykon dnesnich karet na DX10 vubec nestaci.
    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Nestačí vyrábět? Spíš vydává malé série zdánlivě úžasných produktů, které jsou nedostupné. 7800GTX512, 7900GTO a nyní GF8800GT... vždyť jich bylo vyrobeno 50 tisíc - to je na nový produkt pro mainstream neskutečně málo.
    To byl doufam vtip ze? Ukaz mi prosim nekde, kde se pise, ze nVidie vyrobila pouze 50k kusu G92 pro 8800GT. Tohle at se na me nikdo nezlobi je vyrok hodny Hulana nebo Stratose.
    Naposledy upravil Masster; 31.10.2007 v 22:34.
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  5. #130
    Senior Member Avatar uživatele svaca
    Založen
    21.02.2003
    Bydliště
    Praha Řepy/Horní Počaply
    Věk
    48
    Příspěvky
    2 748
    Vliv
    305

    Standardní Re: ATI RV670

    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Kdybys řekl cokoli konkrétního, mělo by to alespoň nějakou informační hodnotu, ale takhle je to jen ničím nepodložený názor.
    1. linux - krize (linux je pro me primarni system)
    2. je hrach pomalejsi reakce na nove ovladace, vyladenost ovladacu take pohulhava
    3. Ati TV Wonder z roku 98 bezi SPICKOVE bez ovladacu v Descaler a v linuxu, ale s ovladacema od ATi ... Chcha ...
    4. All-in-wondery = ovladace krize , ty jo to bylo leta trapeni ...
    5. Do Catalyst 6 - tv out krize
    6. porad se zlepsuji, ale neni to ONO ...

    k tumu intelu ... tos nemyslel vazne, ne ?? Bavime se o HERNICH kartach, intel jen dokazuje, jak se hraje mim a mim na PC - coz je jen dbre ...

    S3 - ano byla to herni karta
    Rage - ano SPICE HW, ovladace hruza
    pak se schodnem a bavime-li se o HERNICH kartach , tak plati co jsem rekl, coz potvrzuje trh ...
    Zapomels na Matrox - SPICKA v obraze ale NENI vykon = 1 procento trhu, bohuzel ...

    Ano diky X19xxxx ala Ati nahoru, ale az kdyz z tech karet MUSELA udelat mainstream protoze proste nedokazala udrzet krok s nVidia a ted dostava dalsi ranu - bohuzel .....

    jenze lidi co si koupili R9500 aby odemykaly pipky .. Hmm, kolik jich bylo ve svetovem meritku, kolik lidi bastli

    0,01 procent ? asi tak
    Atari Falcon030,Phantom accelerator,CT63@MC68060@75Mhz,256 MB TT-RAM,14MB STRAM,SCSI HDD,50kHz sound,LAN,VGA 16bit,FreeMiNT+N.AES2.0
    Atari 1040 STe - game machine :-)
    Atari 800XE - game machine also :-)
    MacBook Pro Unibody v5,3 2.66GHz, 8GB DDR3, 9600MGT, Snow Leopard
    PlayStation 3 40GB + XFPS RATE UP adapter

  6. #131

    Standardní Re: ATI RV670

    Ano souhlasím se SVACOU hlavně v bodu č.1 a to jsou ovládače pro LINUX, po zkušenostech s 9800pro pod linuxem, už nebudu riskovat takovou hardwarovou "sebevraždu" ... po nainstalování fglrx ovladačů se začal sekat systém po spuštění tvtime... tyto problémy jsem řešil na asi 5-ti distribucích, vysvobozením byla koupě karty od NV7900GS
    C2D E4300@3.2GHz, GB DS4 rev.2 F8, DDR2 Corsair 2048MB Twinx XMS2-6400, Seagate Barracuda 7200.10 250GB ST3250310AS

  7. #132
    Promovaný inženýr mince Avatar uživatele Doktor-Prase
    Založen
    14.05.2003
    Bydliště
    Strakonice/Praha 7
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 129
    Vliv
    298

    Standardní Re: ATI RV670

    ad ATI ovladace - FireGL v5000/5100/7100, co máme v práci pod Catií (R14, R16, R17) dělají takovej bordel, že tohle mi dělat desktop, tak ho asi "daruji" bratrovi... (Workstations DELL Precision a IBM IntelliStationPro - takže žádý vořezávátka)

    A to se prosím jedná o PROFI GK, čemuž odpovídá cena a údajně i servis, což ale je v přímém kontrastu s výše uvedeným...

    Něco jiného "veselého" na adresu "kvalitních" ATI ovladačů?
    (ano, v mém MobilePigu trůní Mobile FireGL v5000, naštěstí a díky konstelaci planet, hvězd a galaxií ty asi rok staré ovladače co HP vypustilo fungují...)
    Naposledy upravil Doktor-Prase; 02.11.2007 v 11:35.
    1) BigPiG System mk2 Phenom II x4 955; 4x2048MB DDR3; MSI FX890-GD70; CF 5830; VelociRaptor 300GB + 2xSeagate SV35.5 2TB RAID1 + Samsung F1 750GB + Samsung F2 1,5TB;Lian Li PC-8FIB; 2408WFP
    2) PigPics E-500 + ZD 1445 + ZD 4015 + SanDisk ExtremeIII 4GB + Lexar Premium 1GB - IndoCertified
    3) Pig@Work CATIA V5 r14-r18 @ Precision T5500: Intel W5590, Quadro FX3800 & Dell Ultrasharp U2410 & SpacePilot guaranteeing a minimum of 120 clicks per minute
    4) PigFun Ubuntu 9.10 @ Corsair Flash Voyager 16GB @ Mobile PiG - HP nw8240 M770; FireGL v5000; 15.4" @ 1920x1200; 1+1GB RAM
    5) MiniPig Lenovo X201i: i3 370M; 12" 1280x800 matte; 2GB DDR3 RAM; 6+ hours battery lifetime

  8. #133

    Standardní Re: ATI RV670

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Cim potvrzujes presne to co napsal Comby, ze nemuze konkurovat vykonem, tak musi cenou.
    Řekl jsem snad někde, že HD3870 bude rychlejší než GF8800GT? Na straně HD3870 bude cena, poměr cena/výkon a technologie. Na straně GT v průměru o 10-15% vyšší výkon. Jak to bude s dostupností uvidíme v poslední třetině listopadu. Každý si pak může vybrat

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Jinak receno presny rozdil v cene nevis
    Což nic nemění na samotném faktu, že náklady na G92 jsou minimálně o polovinu větší, než náklady na RV670. Krom toho pochybuju, že by ti přesná čísla cokoli řekla, protože stejně nevíš, za kolik ATi a nVidia tyto čipy prodávají dál.

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Neobhajoval si nahodou X800 v dobach 6800 a SM 3.0, ze je to zbytecne, vzdyt to prece zadny viditelny narust at uz vykonostni ci obrazovy neprinasi?
    Nekritizoval jsem SM3.0, ale jeho implementaci na NV40. SM3.0 uvedl podporu pro dynamic branching, který měl přinášet nárůsty výkonu... jenže na NV4x byl implementován tak, že nárůsty byly nulové.

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    A to v te dobe dokonce hry s podporu byly ohlasene.
    Hm, FarCry, ve kterém byl vizuální rozdíl mezi SM2.0 a SM3.0 RP nulový a ani s SM3.0 RP nedokázala NV40 porazit R420. Jediný kvalitativní rozdíl byl vidět po zapnutí HDR, které ovšem bylo použitelné jen na nejdražším high-endu a zároveň šlo o kompromis, protože uživatel musel oželet FSAA. A pak SC:CT, ke kterému později vyšel SM2.0 patch, který nabízel prakticky totéž, jako SM3.0 RP.

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Ted se nevi nic. To uz nemluvim o tom, ze tvoje tvrzeni je pri nejmensim dost odvazne. Ja bych napsal mohou a ne budou. Vzhledem k tomu, ze nejen ze % lidi vlastnicich Visty a DX10 grafiku je opravdu, ale opravdu male, ono DX10.1 jeste ani neni venku a peknou chvili ani nebude. V neposledni rade vykon dnesnich karet na DX10 vubec nestaci.
    Ale stačí a docela bohatě. Ukaž mi DX10 hru. Jedinou hru, která byla napsaná pro DX10 a ne ty slátaniny, které jsou napsané na DX9 enginech s dodatečně implementovanými "DX10 efekty", které nepřinášejí nic, na co by DX9 technologicky nestačilo. Problém je, že vývojáři vzali SM3.0 efekty, upravili je, aby vypadaly jinak a implementovali výhradně pro SM4.0 RP. Jenže tohle není DX10. Nové technologie spočívají ve vyšší efektivitě a zcela jiné implementaci, která je méně náročná. Např. motion blur - místo pixel shaderu ho lze implementovat přes geometry shader a výsledek je tak kvalitní, že by kvalitativně srovnatelná alternativa přes PS byla několikanásobně pomalejší. Jenže to nelze zakomponovat do již existujícího SM3.0 enginu, aniž bys ho notně překopal, protože ten vůbec geometry shader (tedy manipulaci s více vertexy jako s celkem) neumožňuje. A pro herní studia to ani není žádoucí, protože úprava tří stávajících efektů pro DX10 je nesrovnatelně méně časově a finančně náročná a pro samolepku "DX10" na krabici to stačí bohatě.

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    To byl doufam vtip ze? Ukaz mi prosim nekde, kde se pise, ze nVidie vyrobila pouze 50k kusu G92 pro 8800GT. Tohle at se na me nikdo nezlobi je vyrok hodny Hulana nebo Stratose.
    Ano, ze strany nVidie to byl velký vtip. Tuhle informaci mám od zdroje, na který se bohužel linkem odkázat nemůžu Ale prosáklo to ven docela rychle, takže to najdeš na xtremesystems, tuším i vrzone a chytil se toho i inquirer. A reálná situace na trhu tomu naprosto odpovídá - kdyby byly GF8800GT dostupné a za cenu blízkou původně slibovaným 5,5k, neřeknu ani slovo, ale tohle se potvrdilo i v praxi, takže si svoje srovnání s Hulánem a Stratosem laskavě opchej kamsi
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  9. #134
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní Re: ATI RV670

    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Řekl jsem snad někde, že HD3870 bude rychlejší než GF8800GT?
    Napsal to Comby, na coz ty si reagoval vyrobnimi naklady atd., coz tady nikoho z nas nezajima. Dulezity je vykon a pak cena a pak zbytek.
    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Což nic nemění na samotném faktu, že náklady na G92 jsou minimálně o polovinu větší, než náklady na RV670. Krom toho pochybuju, že by ti přesná čísla cokoli řekla, protože stejně nevíš, za kolik ATi a nVidia tyto čipy prodávají dál.
    Ty to ale zrejme vis, kdyz ti nedela problem delat takovehle zavery...
    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Nekritizoval jsem SM3.0, ale jeho implementaci na NV40. SM3.0 uvedl podporu pro dynamic branching, který měl přinášet nárůsty výkonu... jenže na NV4x byl implementován tak, že nárůsty byly nulové.
    Coz nic nemeni na faktu, ze se karta ukazala jako "future proof" a diky tomu si taky dnes muzou lidi zahrat hry na UE3 apod. a lidi s X800 ne. (vyjimkou je snad jen Bioshock) Neverim tomu, ze se neco podobneho stane u HD 38x0, protoze te karte driv dojde dech.
    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Ale stačí a docela bohatě. Ukaž mi DX10 hru. Jedinou hru, která byla napsaná pro DX10 a ne ty slátaniny, které jsou napsané na DX9 enginech s dodatečně implementovanými "DX10 efekty", které nepřinášejí nic, na co by DX9 technologicky nestačilo. Problém je, že vývojáři vzali SM3.0 efekty, upravili je, aby vypadaly jinak a implementovali výhradně pro SM4.0 RP. etc.
    Takze na jednu stranu uznavas, ze neexistuji DX10 hry, ale DX10.1 karta od ATI je vlastne super. Pro hrace?

    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Ano, ze strany nVidie to byl velký vtip. Tuhle informaci mám od zdroje, na který se bohužel linkem odkázat nemůžu Ale prosáklo to ven docela rychle, takže to najdeš na xtremesystems, tuším i vrzone a chytil se toho i inquirer. A reálná situace na trhu tomu naprosto odpovídá - kdyby byly GF8800GT dostupné a za cenu blízkou původně slibovaným 5,5k, neřeknu ani slovo, ale tohle se potvrdilo i v praxi, takže si svoje srovnání s Hulánem a Stratosem laskavě opchej kamsi
    Jak prihodne...mas informaci o ktere se nikde nepise, od zdroje ktery nemuzes uvest...

    Co se tyce Inq., VR-Zone a dalsich, tak pouze informovali o 50k karet pripravene na launch day a k tomu jeste dodavaji, ze je to cislo vyssi nez obvykle.

    But what is more interesting is the number of boards that is coming out in first wave. Nvidia usually has 20.000 boards in first wave, 20.000 in second and then either decreases the production - such as off-shot products with short life-spans 0 or increases.

    We managed to learn that for the very first launch day, Nvidia got Foxconn and Flextronics to push out a grand total of 50,000 512MB boards for first wave, followed by a smaller number for the week after, and a higher number for weeks after that.
    TheInquirer
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  10. #135

    Standardní Re: ATI RV670

    Nedá mi nezareagovat na tuhle diskusi, a to jen malou pripomínkou.
    Uživatel "no-X" tady argumentuje faktama, číslama, datama, informacema.
    Pane moderator "Masster" pokuste se o to taky, protože jen okomentujete jednou dvemi vetami to co "no-X" napíše.

    Jinak celá diskuse stojí a padá až príliš na dohadech a spekulaciich zda je RV670 méne vykonná protože ji AMD-ATI chce zlevnit (a ani to není jísté a ani potvrzené)

    P.S. poklona za plodný informace..

  11. #136
    Senior Member Avatar uživatele svaca
    Založen
    21.02.2003
    Bydliště
    Praha Řepy/Horní Počaply
    Věk
    48
    Příspěvky
    2 748
    Vliv
    305

    Standardní Re: ATI RV670

    Ja vim ze no-X zna a uznavam to. Jenze poradna technika a technicke znalosti je jedna vec a vysledek u zakaznika je vec druha ...
    Atari Falcon030,Phantom accelerator,CT63@MC68060@75Mhz,256 MB TT-RAM,14MB STRAM,SCSI HDD,50kHz sound,LAN,VGA 16bit,FreeMiNT+N.AES2.0
    Atari 1040 STe - game machine :-)
    Atari 800XE - game machine also :-)
    MacBook Pro Unibody v5,3 2.66GHz, 8GB DDR3, 9600MGT, Snow Leopard
    PlayStation 3 40GB + XFPS RATE UP adapter

  12. #137
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní Re: ATI RV670

    Citace Původně odeslal LuiS Zobrazit příspěvek
    Nedá mi nezareagovat na tuhle diskusi, a to jen malou pripomínkou.
    Uživatel "no-X" tady argumentuje faktama, číslama, datama, informacema.
    Pane moderator "Masster" pokuste se o to taky, protože jen okomentujete jednou dvemi vetami to co "no-X" napíše.

    Jinak celá diskuse stojí a padá až príliš na dohadech a spekulaciich zda je RV670 méne vykonná protože ji AMD-ATI chce zlevnit (a ani to není jísté a ani potvrzené)

    P.S. poklona za plodný informace..
    To bude mozna tim, ze ja se ve vetsine pripadu nesnazim dokazat, ze ma nebo nema pravdu, ale ze si ji ohyba jak se mu to hodi o coz tu fakt nestojim.
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  13. #138
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní Re: ATI RV670

    RV670XT to end up 20+ percent slower
    Our sources have confirmed that RV670XT, the card that might be called Radeon HD 3870, should end up more than twenty percent slower than the 8800GT 512MB at its default clock.

    ATI's chip simply cannot compete with 112 Shader units at such a high clock but it will sell for some $50 - $60 less to begin with.

    RV670PRO will end up even cheaper as it has the hard task of fighting the soon to be launched 8800GT 256MB version.
    Fudzilla

    RV670PRO to sell for $179
    ATI's upcoming RV670PRO will launch with $179 price and as we've said it will fight the soon to be launched Geforce 8800GT 256MB version.

    This time around, Nvidia didn't change the clocks of the card, it just decided to put half of the memory and that’s it. ATI on the other hand sells pro as a lower clocked chip that could not hit the super fast 800MHz and makes good use of them.
    Fudzilla
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  14. #139

    Standardní Re: ATI RV670

    Tak ty ceny vypadají fantasticky. Když si to človek porovná s terajší cenou 8800 GT tak to vypadá na best buy. Hodne však bude záležet na skutečním výkonu. RV670XT a RV670PRO

  15. #140
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní Re: ATI RV670

    Hmm, zacinaji prosakovat zpravy o tom, ze 3870/3850 nebudou mozna nakonec tak vysoko taktovane jak se ocekavalo.

    Citace Původně odeslal vertex_shader @ B3D
    There are some rumors for the final GPU clocks in retail cards:
    Revival 700 (rumors before 750), Gladiator 800 (rumors before 825), not looks good.
    A to dokonce Anand zminuje jeste nizsi.
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  16. #141
    Senior Member
    Založen
    23.06.2003
    Bydliště
    Amstelveen
    Příspěvky
    1 061
    Vliv
    280

    Standardní Re: ATI RV670

    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Já myslím, že už s R9500, u které bylo možné odemknutím zdvojnásobit počet pipelines a šířku sběrnice Nepamatuju se, že by od té doby vyšla karta, která by se v tomhle dala s R9500 srovnávat...
    JJ, tu som tiez mal a bola to dobra karta. Az na obcasne problemy z drivermi.
    Ale sirka zbernice sa dala odomknut iba na 128mb kartach (64kam chybali fyzicky ramky).
    3570K, 16G, x25-m, itx
    xj40

  17. #142

    Standardní Re: ATI RV670

    Zřejmě první test RV670. Jde o test zatížení procesoru při přehrávání videa.
    http://www.fudzilla.com/index.php?op...=3986&Itemid=1

    Jedná se o reakci na tvrzení nVidie, že G98/D8M (GF8400GS) má nejlepší hardwarový dekodér HD obsahu.
    Mělo by jít o oficiální test AMD, škoda jen, že je o dekodéru a ne o herním výkonu .

    As AMD cares deeply about video performance, the nice chaps from its technical marketing and PR took their time to test Geforce 8800 GT vs Geforce 8600 GTS against the upcoming RV670.

    These numbers are official and confirmed by AMD, but we will retest them ourselves once we get the samples. This is probably the first official RV670 test to see the public eye.

  18. #143

    Standardní Re: ATI RV670

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Napsal to Comby, na coz ty si reagoval vyrobnimi naklady atd., coz tady nikoho z nas nezajima. Dulezity je vykon a pak cena a pak zbytek.
    Za koho mluvíš? Vím, že tuto diskusi čtou uživatelé, pro které tyhle informace zajímavé jsou. Takže pokud to nikoho z vás nezajímá, tak to nečtěte Ale nás to zajímá a vzhledem k tomu, že jde o thread určený pro pre-NDA spekulace, nevidím jediný důvod, proč by tu tyhle informace nemohly být.

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Ty to ale zrejme vis, kdyz ti nedela problem delat takovehle zavery...
    Pokud víš, který výrobní proces je dražší, který levnější a jak je cena závislá na ploše jádra, tak ti stačí matematika prvního stupně ZŠ, aby sis dokázal spočítat přibližný rozdíl ve výrobních nákladech.... to je takové to počítání s písmenky... nepotřebuješ žádné konkrétní cifry a přesto si můžeš spočítat procentuelní rozdíl

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Coz nic nemeni na faktu, ze se karta ukazala jako "future proof" a diky tomu si taky dnes muzou lidi zahrat hry na UE3 apod. a lidi s X800 ne. (vyjimkou je snad jen Bioshock)
    Kdo dneska používá NV40? O výhodách do budoucna se můžeme bavit v horizontu dvou let. Analyzovat, zda na >3,5 roku staré kartě lze spustit novou hru a dělat z toho závěry o future-proof konceptu je nesmyslné, protože to nikomu nic nepřináší - uživatelů high-end verzí NV40 se dnes budou počítat na desetiny procent.

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Takze na jednu stranu uznavas, ze neexistuji DX10 hry, ale DX10.1 karta od ATI je vlastne super. Pro hrace?
    Za DX10.1 neplatíš. Cena karty není o podporu téhle technologie nijak navýšena a odvíjí se čistě od poměru cena/výkon. Takže i v případě, že by přínos byl naprosto nulový, to pro zákazníka není žádné negativum. Jakýkoli přínos už je ale výhoda oproti produktu, tkerý DX10.1 nepodporuje. Tvrdíš, že RV670 dojde "dech" dřív, než DX10.1 hry vyjdou, ale opomíjíš dvoučipovou verzi. A v neposlední řadě znamená podpora DX10.1 výhodu pro uživatele budoucích produktů ATi, neboť u vývojářů to funguje stylem "kdo dřív přijde..."

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Co se tyce Inq., VR-Zone a dalsich, tak pouze informovali o 50k karet pripravene na launch day
    a přečetl sis vůbec, co jsem původně napsal? asi ne, protožes to nejdříve označil za vtip hodný Hulána a nyní to tu intepretuješ sám, jako obecně známou věc. Napsal jsem:

    GF8800GT... vždyť jich bylo vyrobeno 50 tisíc - to je na nový produkt pro mainstream neskutečně málo
    a teď mi řekni, co z toho je v rozporu s tím, co tvrdíš ty?


    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    a k tomu jeste dodavaji, ze je to cislo vyssi nez obvykle
    to pouze inquirer... jenže oni to srovnávají s high-end čipy a nikoli s mainstreamem, což je poněkud mimózní

    Warran: akcelerace h.264 je u G92/RV670 stejná; u VC-1 ale na G92 běží VLC/CAVLC/CABAC decoding softwarově, což znamená o nějakých 5-25% vyšší zátěž (podle konkrétního CPU)
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  19. #144
    Senior Member Avatar uživatele DOC_ZENITH
    Založen
    24.05.2005
    Bydliště
    Praha 14 hloubětín.
    Příspěvky
    1 296
    Vliv
    268

    Standardní Re: ATI RV670

    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Kdo dneska používá NV40? O výhodách do budoucna se můžeme bavit v horizontu dvou let. Analyzovat, zda na >3,5 roku staré kartě lze spustit novou hru a dělat z toho závěry o future-proof konceptu je nesmyslné, protože to nikomu nic nepřináší - uživatelů high-end verzí NV40 se dnes budou počítat na desetiny procent.
    Musim se tady NV40 trošku zastat. Používá jí dost lidí.

    Hlavně si představ člověka co si třeba v roce 2004 koupil nadupanou sestavu a koupil si tam 6800Ultru a druhej co si tam koupil X800XT. S tou 6800ultrou si se snížením detailů vše pořád zahraje, s tou X800 už ne a o to tu jde. Že ve svý době byla o ňákejch 20% pomalejší no a co, stejně i na 6800U šlo vše do příchodu COD2 v 1600x1200 v pohodě. (bez AA). Dále něco k tomu HDR. Zaznívalo celkem často, že tyhle karty maj vysokej propad ve výkonu při zapnutí HDR. Neni to pravda, v oblivionu je to tak 10% odhadem. Čili s 6800U si ho zahraju v 1024x768 AF8x s HDR při max detailech vypnutý stíny a snížený odrazy na vodě ( ty proto, že to zpomalujou i když žádná voda vidět neni ) a jde to v pohodě. Na X800 si to zahraju 1280x960 a hádej na které z karet to bude nakonec vypadat líp. To samý další hry, třeba AOE3 v 1600x1200, tam HDR dělá strašně moc. Ale jde o to, že na X800 se už věci i nespustěj, o to tu jde. Takový lidé často nechtěj měnit celou sestavu, protože ji kupujou jednou za mnoho let a musej pak upgradovat grafiku a většinou to měněj za šmejdy tipu 7600GS agp, a to ještě musej mít štěstí aby tam ta karta jela.

    A dále pak je to poslední SM3.0 karta s nativnim AGP, bez můstku, čili funguje spolehlivě na všem co má alespoň AGP4x. To se zdaleka nedá říct o novějších kartách s můstkama (zkus třeba Geforce 7600 a nebo radeony X1950pro na kt333). Čili je naprosto ideální AGP kartou.
    Naposledy upravil DOC_ZENITH; 02.11.2007 v 11:44.
    The best Unreal Tournament maniac.

  20. #145

    Standardní Re: ATI RV670



    Snad by to mohlo neco rici...

    edit 19:38 : vlozeno tentokrat z blogu

    Naposledy upravil flanker; 02.11.2007 v 19:41. Důvod: ufff, ono to zmizelo?!
    AMD X2 4600+ 2400Mhz@2640Mhz a X3 8650@2760MHz 1.27V, ASUS M2N-E, 2GB DDR2 A data 800Mhz@880Mhz cl5, Saphire radeon x1950pro 256Mb 580/1400@610/1550 , HDD 320GB samsung+320GB WD SATA, DVD/R/RW SATA Samsung, zdroj 500W KME, case Aspire X Cruiser, 17" CRT ADI microtron 1024x768 na 140Hz :) ASUS M4A Deluxe+Phenom II 945 coming soon!!!

  21. #146

    Standardní Re: ATI RV670

    Citace Původně odeslal DOC_ZENITH Zobrazit příspěvek
    Musim se tady NV40 trošku zastat. Používá jí dost lidí.
    Pokud tím myslíš Ultru, o které jsem mluvil, tak s tím nemůžu souhlasit. Z čeho vycházíš? Díval jsem se na pár internetových hlasování i steam a ačkoli lze všechny tyhle statisktiky brát spíš jako průzkum retail trhů (tzn. chybí majorita low-endu, která by to vyvážila), tak veškeré produkty řady GF6800 zabírají 3-4% z těchto uživatelů. Pokud si od toho odečteš midrange produkty jako GF6800LE/GS/XT, které se (u nás) prodávaly po stovkách, narozdíl od Ultry, která se prodávala kusově, pak ti zbývají maximálně desetiny procenta uživatelů. A to podle mě není dost lidí.
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  22. #147
    Senior Member mince Avatar uživatele mraky
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Praha
    Příspěvky
    1 166
    Vliv
    297

    Standardní Re: ATI RV670

    Jinak ten slide ma zajimave rozlozeni market segmentu. Trochu mi tam chybi low end a mainstream a performance je prinejmensim usmevne. Ale na druhou stranu chapu, ze jde o PR.
    Pište česky: hold × holt

    hold – projev pocty nebo úcty (další význam je výkupné, vynucený poplatek ve válce)
    holt – povzdech; ve významu „inu, zkrátka a dobře“

  23. #148
    Senior Member Avatar uživatele DOC_ZENITH
    Založen
    24.05.2005
    Bydliště
    Praha 14 hloubětín.
    Příspěvky
    1 296
    Vliv
    268

    Standardní Re: ATI RV670

    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Pokud tím myslíš Ultru, o které jsem mluvil, tak s tím nemůžu souhlasit. Z čeho vycházíš? Díval jsem se na pár internetových hlasování i steam a ačkoli lze všechny tyhle statisktiky brát spíš jako průzkum retail trhů (tzn. chybí majorita low-endu, která by to vyvážila), tak veškeré produkty řady GF6800 zabírají 3-4% z těchto uživatelů. Pokud si od toho odečteš midrange produkty jako GF6800LE/GS/XT, které se (u nás) prodávaly po stovkách, narozdíl od Ultry, která se prodávala kusově, pak ti zbývají maximálně desetiny procenta uživatelů. A to podle mě není dost lidí.
    Myslim skoro všechny NV40, GT šla taktnout na ultru prakticky vždy a taková LE byla zas bomba v odemikání pipelines a když se člověk nebál zvednout voltáž změnou biosu tak so dostal na jádro kolem 430..... Pak si jen dávat pozor na přeplnění paměti když máš 128mb verzi a je to ok. GS zas dávala takty jádra kolem 550mhz atd. (ale tu už neberu, to už nebyla NV40, už to mělo můstek, čili fuj).

    Ani tu nejde o to kolik lidí tu kartu má, natož dnes používá, nemůžeme posuzovat úspěšnost karty podle prodejnosti, to by FX5200 byla lepší jak R9800XT, nebo už vůbec ne podle toho kolik kdo těch karet má. To je jejich blbost že brali 6600GT, chytrej člověk vzal 6800LE a šel si hrát. (Vím že většina lidí netaktuje a neodemiká, ale jsme na ocguru přece, tady nás defaulty moc neberou). jde tu prostě jen o to, že ta karta je dnes plně použitelná a to soudobá konkurence ne.

    Ale podobně to může dopadnout s RV670 protože má DX10.1 a NV zatim ne. Obávám se ale aby to nakonec nedopadlo jako DX 8.0 a 8.1, čili naprosto nastejno s vyjímkou jedině BF2.
    The best Unreal Tournament maniac.

  24. #149

    Standardní Re: ATI RV670

    Fudzilla pokračuje v informování o RV670, a nejsou to pěkné zprávy, pokud jsou pravdivé.

    First of all the clocks are a bit lower than expected. The HD3850 runs at 668MHz core, while the GDDR3 memory runs at 828MHz, and two versions were listed, with 256 and 512MB of memory. The HD3870 runs at 775MHz, or 50MHz less than the rumored 825MHz, and its 512MB of GDDR4 memory are clocked at 1200MHz
    http://www.fudzilla.com/index.php?op...=4014&Itemid=1
    Též
    http://www.tcmagazine.com/comments.php?id=16657&catid=2

    To by bylo opravdu hodně málo, ale mohlo by to nahrávat spekulacím, že RV670 je o 20 procent pomalejší než G92. Tak snad to není pravda, každopádně jsem celkem napnutý, jak to nakonec bude.
    Naposledy upravil Warran; 03.11.2007 v 13:41.

  25. #150

    Standardní Re: ATI RV670

    Citace Původně odeslal Warran Zobrazit příspěvek
    To by bylo opravdu hodně málo, ale mohlo by to nahrávat spekulacím, že RV670 je o 20 procent pomalejší než G92. Tak snad to není pravda, každopádně jsem celkem napnutý, jak to nakonec bude.
    Jsou tady 2 moznosti.

    Bud ATi udelala zasadni zmeny v chipu jako pridani texturovych jednotek pro zvyseni fillrate a zasadni prekopani AA resolve a proto si muze dovolit nizsi frekvence, aby dohnali 8800GT.

    Nebo vi, ze na 8800GT nemaji vykonem, tak chteji konkurovat cenou, ktera musi byt jeste nizsi(50 dolaru je v tomto segmentu hodne) a proto snizili frekvence, aby byla vetsi vyteznost a tim i mensi naklady.

    Osobne se priklanim k 2. verzi.
    Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
    2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. ATI Catalyst™ 7.5
    Založil flash v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 31
    Poslední příspěvek: 25.06.2007, 10:27
  2. ATI Catalyst 7.1
    Založil flash v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 14.01.2007, 23:13
  3. ATi Catalyst™ 6.8
    Založil no-X v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 24
    Poslední příspěvek: 29.09.2006, 22:24
  4. Ati Catalyst 6.5 WHQL
    Založil Spajdr v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 29.05.2006, 07:20
  5. ATI Catalyst™ 5.11 WHQL
    Založil Spajdr v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 33
    Poslední příspěvek: 27.11.2005, 21:36

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •