Výsledky 1 až 25 z 229

Téma: ATI RV670

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    357

    Standardní Re: ATI RV670

    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Protože si to může dovolit. RV670 je jen o 25mm2 větší, než je GF8600. A...
    Cim potvrzujes presne to co napsal Comby, ze nemuze konkurovat vykonem, tak musi cenou.
    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    ...výrobní náklady bývají v posledních letech docela úměrné rozměrům čipu. etc...
    Jinak receno presny rozdil v cene nevis
    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    To je v tuto chvíli naprosto jedno. Podstatné je, že ATI má DX10.1 čip jako první, takže ho herní studia budou využívat jako vývojovou platformu.
    Neobhajoval si nahodou X800 v dobach 6800 a SM 3.0, ze je to zbytecne, vzdyt to prece zadny viditelny narust at uz vykonostni ci obrazovy neprinasi? A to v te dobe dokonce hry s podporu byly ohlasene. Ted se nevi nic.
    To uz nemluvim o tom, ze tvoje tvrzeni je pri nejmensim dost odvazne. Ja bych napsal mohou a ne budou. Vzhledem k tomu, ze nejen ze % lidi vlastnicich Visty a DX10 grafiku je opravdu, ale opravdu male, ono DX10.1 jeste ani neni venku a peknou chvili ani nebude. V neposledni rade vykon dnesnich karet na DX10 vubec nestaci.
    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Nestačí vyrábět? Spíš vydává malé série zdánlivě úžasných produktů, které jsou nedostupné. 7800GTX512, 7900GTO a nyní GF8800GT... vždyť jich bylo vyrobeno 50 tisíc - to je na nový produkt pro mainstream neskutečně málo.
    To byl doufam vtip ze? Ukaz mi prosim nekde, kde se pise, ze nVidie vyrobila pouze 50k kusu G92 pro 8800GT. Tohle at se na me nikdo nezlobi je vyrok hodny Hulana nebo Stratose.
    Naposledy upravil Masster; 31.10.2007 v 22:34.
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  2. #2

    Standardní Re: ATI RV670

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Cim potvrzujes presne to co napsal Comby, ze nemuze konkurovat vykonem, tak musi cenou.
    Řekl jsem snad někde, že HD3870 bude rychlejší než GF8800GT? Na straně HD3870 bude cena, poměr cena/výkon a technologie. Na straně GT v průměru o 10-15% vyšší výkon. Jak to bude s dostupností uvidíme v poslední třetině listopadu. Každý si pak může vybrat

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Jinak receno presny rozdil v cene nevis
    Což nic nemění na samotném faktu, že náklady na G92 jsou minimálně o polovinu větší, než náklady na RV670. Krom toho pochybuju, že by ti přesná čísla cokoli řekla, protože stejně nevíš, za kolik ATi a nVidia tyto čipy prodávají dál.

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Neobhajoval si nahodou X800 v dobach 6800 a SM 3.0, ze je to zbytecne, vzdyt to prece zadny viditelny narust at uz vykonostni ci obrazovy neprinasi?
    Nekritizoval jsem SM3.0, ale jeho implementaci na NV40. SM3.0 uvedl podporu pro dynamic branching, který měl přinášet nárůsty výkonu... jenže na NV4x byl implementován tak, že nárůsty byly nulové.

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    A to v te dobe dokonce hry s podporu byly ohlasene.
    Hm, FarCry, ve kterém byl vizuální rozdíl mezi SM2.0 a SM3.0 RP nulový a ani s SM3.0 RP nedokázala NV40 porazit R420. Jediný kvalitativní rozdíl byl vidět po zapnutí HDR, které ovšem bylo použitelné jen na nejdražším high-endu a zároveň šlo o kompromis, protože uživatel musel oželet FSAA. A pak SC:CT, ke kterému později vyšel SM2.0 patch, který nabízel prakticky totéž, jako SM3.0 RP.

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Ted se nevi nic. To uz nemluvim o tom, ze tvoje tvrzeni je pri nejmensim dost odvazne. Ja bych napsal mohou a ne budou. Vzhledem k tomu, ze nejen ze % lidi vlastnicich Visty a DX10 grafiku je opravdu, ale opravdu male, ono DX10.1 jeste ani neni venku a peknou chvili ani nebude. V neposledni rade vykon dnesnich karet na DX10 vubec nestaci.
    Ale stačí a docela bohatě. Ukaž mi DX10 hru. Jedinou hru, která byla napsaná pro DX10 a ne ty slátaniny, které jsou napsané na DX9 enginech s dodatečně implementovanými "DX10 efekty", které nepřinášejí nic, na co by DX9 technologicky nestačilo. Problém je, že vývojáři vzali SM3.0 efekty, upravili je, aby vypadaly jinak a implementovali výhradně pro SM4.0 RP. Jenže tohle není DX10. Nové technologie spočívají ve vyšší efektivitě a zcela jiné implementaci, která je méně náročná. Např. motion blur - místo pixel shaderu ho lze implementovat přes geometry shader a výsledek je tak kvalitní, že by kvalitativně srovnatelná alternativa přes PS byla několikanásobně pomalejší. Jenže to nelze zakomponovat do již existujícího SM3.0 enginu, aniž bys ho notně překopal, protože ten vůbec geometry shader (tedy manipulaci s více vertexy jako s celkem) neumožňuje. A pro herní studia to ani není žádoucí, protože úprava tří stávajících efektů pro DX10 je nesrovnatelně méně časově a finančně náročná a pro samolepku "DX10" na krabici to stačí bohatě.

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    To byl doufam vtip ze? Ukaz mi prosim nekde, kde se pise, ze nVidie vyrobila pouze 50k kusu G92 pro 8800GT. Tohle at se na me nikdo nezlobi je vyrok hodny Hulana nebo Stratose.
    Ano, ze strany nVidie to byl velký vtip. Tuhle informaci mám od zdroje, na který se bohužel linkem odkázat nemůžu Ale prosáklo to ven docela rychle, takže to najdeš na xtremesystems, tuším i vrzone a chytil se toho i inquirer. A reálná situace na trhu tomu naprosto odpovídá - kdyby byly GF8800GT dostupné a za cenu blízkou původně slibovaným 5,5k, neřeknu ani slovo, ale tohle se potvrdilo i v praxi, takže si svoje srovnání s Hulánem a Stratosem laskavě opchej kamsi
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  3. #3
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    357

    Standardní Re: ATI RV670

    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Řekl jsem snad někde, že HD3870 bude rychlejší než GF8800GT?
    Napsal to Comby, na coz ty si reagoval vyrobnimi naklady atd., coz tady nikoho z nas nezajima. Dulezity je vykon a pak cena a pak zbytek.
    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Což nic nemění na samotném faktu, že náklady na G92 jsou minimálně o polovinu větší, než náklady na RV670. Krom toho pochybuju, že by ti přesná čísla cokoli řekla, protože stejně nevíš, za kolik ATi a nVidia tyto čipy prodávají dál.
    Ty to ale zrejme vis, kdyz ti nedela problem delat takovehle zavery...
    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Nekritizoval jsem SM3.0, ale jeho implementaci na NV40. SM3.0 uvedl podporu pro dynamic branching, který měl přinášet nárůsty výkonu... jenže na NV4x byl implementován tak, že nárůsty byly nulové.
    Coz nic nemeni na faktu, ze se karta ukazala jako "future proof" a diky tomu si taky dnes muzou lidi zahrat hry na UE3 apod. a lidi s X800 ne. (vyjimkou je snad jen Bioshock) Neverim tomu, ze se neco podobneho stane u HD 38x0, protoze te karte driv dojde dech.
    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Ale stačí a docela bohatě. Ukaž mi DX10 hru. Jedinou hru, která byla napsaná pro DX10 a ne ty slátaniny, které jsou napsané na DX9 enginech s dodatečně implementovanými "DX10 efekty", které nepřinášejí nic, na co by DX9 technologicky nestačilo. Problém je, že vývojáři vzali SM3.0 efekty, upravili je, aby vypadaly jinak a implementovali výhradně pro SM4.0 RP. etc.
    Takze na jednu stranu uznavas, ze neexistuji DX10 hry, ale DX10.1 karta od ATI je vlastne super. Pro hrace?

    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Ano, ze strany nVidie to byl velký vtip. Tuhle informaci mám od zdroje, na který se bohužel linkem odkázat nemůžu Ale prosáklo to ven docela rychle, takže to najdeš na xtremesystems, tuším i vrzone a chytil se toho i inquirer. A reálná situace na trhu tomu naprosto odpovídá - kdyby byly GF8800GT dostupné a za cenu blízkou původně slibovaným 5,5k, neřeknu ani slovo, ale tohle se potvrdilo i v praxi, takže si svoje srovnání s Hulánem a Stratosem laskavě opchej kamsi
    Jak prihodne...mas informaci o ktere se nikde nepise, od zdroje ktery nemuzes uvest...

    Co se tyce Inq., VR-Zone a dalsich, tak pouze informovali o 50k karet pripravene na launch day a k tomu jeste dodavaji, ze je to cislo vyssi nez obvykle.

    But what is more interesting is the number of boards that is coming out in first wave. Nvidia usually has 20.000 boards in first wave, 20.000 in second and then either decreases the production - such as off-shot products with short life-spans 0 or increases.

    We managed to learn that for the very first launch day, Nvidia got Foxconn and Flextronics to push out a grand total of 50,000 512MB boards for first wave, followed by a smaller number for the week after, and a higher number for weeks after that.
    TheInquirer
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  4. #4

    Standardní Re: ATI RV670

    Nedá mi nezareagovat na tuhle diskusi, a to jen malou pripomínkou.
    Uživatel "no-X" tady argumentuje faktama, číslama, datama, informacema.
    Pane moderator "Masster" pokuste se o to taky, protože jen okomentujete jednou dvemi vetami to co "no-X" napíše.

    Jinak celá diskuse stojí a padá až príliš na dohadech a spekulaciich zda je RV670 méne vykonná protože ji AMD-ATI chce zlevnit (a ani to není jísté a ani potvrzené)

    P.S. poklona za plodný informace..

  5. #5
    Senior Member Avatar uživatele svaca
    Založen
    21.02.2003
    Bydliště
    Praha Řepy/Horní Počaply
    Věk
    48
    Příspěvky
    2 748
    Vliv
    307

    Standardní Re: ATI RV670

    Ja vim ze no-X zna a uznavam to. Jenze poradna technika a technicke znalosti je jedna vec a vysledek u zakaznika je vec druha ...
    Atari Falcon030,Phantom accelerator,CT63@MC68060@75Mhz,256 MB TT-RAM,14MB STRAM,SCSI HDD,50kHz sound,LAN,VGA 16bit,FreeMiNT+N.AES2.0
    Atari 1040 STe - game machine :-)
    Atari 800XE - game machine also :-)
    MacBook Pro Unibody v5,3 2.66GHz, 8GB DDR3, 9600MGT, Snow Leopard
    PlayStation 3 40GB + XFPS RATE UP adapter

  6. #6
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    357

    Standardní Re: ATI RV670

    Citace Původně odeslal LuiS Zobrazit příspěvek
    Nedá mi nezareagovat na tuhle diskusi, a to jen malou pripomínkou.
    Uživatel "no-X" tady argumentuje faktama, číslama, datama, informacema.
    Pane moderator "Masster" pokuste se o to taky, protože jen okomentujete jednou dvemi vetami to co "no-X" napíše.

    Jinak celá diskuse stojí a padá až príliš na dohadech a spekulaciich zda je RV670 méne vykonná protože ji AMD-ATI chce zlevnit (a ani to není jísté a ani potvrzené)

    P.S. poklona za plodný informace..
    To bude mozna tim, ze ja se ve vetsine pripadu nesnazim dokazat, ze ma nebo nema pravdu, ale ze si ji ohyba jak se mu to hodi o coz tu fakt nestojim.
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  7. #7
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    357

    Standardní Re: ATI RV670

    RV670XT to end up 20+ percent slower
    Our sources have confirmed that RV670XT, the card that might be called Radeon HD 3870, should end up more than twenty percent slower than the 8800GT 512MB at its default clock.

    ATI's chip simply cannot compete with 112 Shader units at such a high clock but it will sell for some $50 - $60 less to begin with.

    RV670PRO will end up even cheaper as it has the hard task of fighting the soon to be launched 8800GT 256MB version.
    Fudzilla

    RV670PRO to sell for $179
    ATI's upcoming RV670PRO will launch with $179 price and as we've said it will fight the soon to be launched Geforce 8800GT 256MB version.

    This time around, Nvidia didn't change the clocks of the card, it just decided to put half of the memory and that’s it. ATI on the other hand sells pro as a lower clocked chip that could not hit the super fast 800MHz and makes good use of them.
    Fudzilla
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  8. #8

    Standardní Re: ATI RV670

    Tak ty ceny vypadají fantasticky. Když si to človek porovná s terajší cenou 8800 GT tak to vypadá na best buy. Hodne však bude záležet na skutečním výkonu. RV670XT a RV670PRO

  9. #9

    Standardní Re: ATI RV670

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Napsal to Comby, na coz ty si reagoval vyrobnimi naklady atd., coz tady nikoho z nas nezajima. Dulezity je vykon a pak cena a pak zbytek.
    Za koho mluvíš? Vím, že tuto diskusi čtou uživatelé, pro které tyhle informace zajímavé jsou. Takže pokud to nikoho z vás nezajímá, tak to nečtěte Ale nás to zajímá a vzhledem k tomu, že jde o thread určený pro pre-NDA spekulace, nevidím jediný důvod, proč by tu tyhle informace nemohly být.

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Ty to ale zrejme vis, kdyz ti nedela problem delat takovehle zavery...
    Pokud víš, který výrobní proces je dražší, který levnější a jak je cena závislá na ploše jádra, tak ti stačí matematika prvního stupně ZŠ, aby sis dokázal spočítat přibližný rozdíl ve výrobních nákladech.... to je takové to počítání s písmenky... nepotřebuješ žádné konkrétní cifry a přesto si můžeš spočítat procentuelní rozdíl

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Coz nic nemeni na faktu, ze se karta ukazala jako "future proof" a diky tomu si taky dnes muzou lidi zahrat hry na UE3 apod. a lidi s X800 ne. (vyjimkou je snad jen Bioshock)
    Kdo dneska používá NV40? O výhodách do budoucna se můžeme bavit v horizontu dvou let. Analyzovat, zda na >3,5 roku staré kartě lze spustit novou hru a dělat z toho závěry o future-proof konceptu je nesmyslné, protože to nikomu nic nepřináší - uživatelů high-end verzí NV40 se dnes budou počítat na desetiny procent.

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Takze na jednu stranu uznavas, ze neexistuji DX10 hry, ale DX10.1 karta od ATI je vlastne super. Pro hrace?
    Za DX10.1 neplatíš. Cena karty není o podporu téhle technologie nijak navýšena a odvíjí se čistě od poměru cena/výkon. Takže i v případě, že by přínos byl naprosto nulový, to pro zákazníka není žádné negativum. Jakýkoli přínos už je ale výhoda oproti produktu, tkerý DX10.1 nepodporuje. Tvrdíš, že RV670 dojde "dech" dřív, než DX10.1 hry vyjdou, ale opomíjíš dvoučipovou verzi. A v neposlední řadě znamená podpora DX10.1 výhodu pro uživatele budoucích produktů ATi, neboť u vývojářů to funguje stylem "kdo dřív přijde..."

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Co se tyce Inq., VR-Zone a dalsich, tak pouze informovali o 50k karet pripravene na launch day
    a přečetl sis vůbec, co jsem původně napsal? asi ne, protožes to nejdříve označil za vtip hodný Hulána a nyní to tu intepretuješ sám, jako obecně známou věc. Napsal jsem:

    GF8800GT... vždyť jich bylo vyrobeno 50 tisíc - to je na nový produkt pro mainstream neskutečně málo
    a teď mi řekni, co z toho je v rozporu s tím, co tvrdíš ty?


    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    a k tomu jeste dodavaji, ze je to cislo vyssi nez obvykle
    to pouze inquirer... jenže oni to srovnávají s high-end čipy a nikoli s mainstreamem, což je poněkud mimózní

    Warran: akcelerace h.264 je u G92/RV670 stejná; u VC-1 ale na G92 běží VLC/CAVLC/CABAC decoding softwarově, což znamená o nějakých 5-25% vyšší zátěž (podle konkrétního CPU)
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  10. #10
    Senior Member Avatar uživatele DOC_ZENITH
    Založen
    24.05.2005
    Bydliště
    Praha 14 hloubětín.
    Příspěvky
    1 296
    Vliv
    270

    Standardní Re: ATI RV670

    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Kdo dneska používá NV40? O výhodách do budoucna se můžeme bavit v horizontu dvou let. Analyzovat, zda na >3,5 roku staré kartě lze spustit novou hru a dělat z toho závěry o future-proof konceptu je nesmyslné, protože to nikomu nic nepřináší - uživatelů high-end verzí NV40 se dnes budou počítat na desetiny procent.
    Musim se tady NV40 trošku zastat. Používá jí dost lidí.

    Hlavně si představ člověka co si třeba v roce 2004 koupil nadupanou sestavu a koupil si tam 6800Ultru a druhej co si tam koupil X800XT. S tou 6800ultrou si se snížením detailů vše pořád zahraje, s tou X800 už ne a o to tu jde. Že ve svý době byla o ňákejch 20% pomalejší no a co, stejně i na 6800U šlo vše do příchodu COD2 v 1600x1200 v pohodě. (bez AA). Dále něco k tomu HDR. Zaznívalo celkem často, že tyhle karty maj vysokej propad ve výkonu při zapnutí HDR. Neni to pravda, v oblivionu je to tak 10% odhadem. Čili s 6800U si ho zahraju v 1024x768 AF8x s HDR při max detailech vypnutý stíny a snížený odrazy na vodě ( ty proto, že to zpomalujou i když žádná voda vidět neni ) a jde to v pohodě. Na X800 si to zahraju 1280x960 a hádej na které z karet to bude nakonec vypadat líp. To samý další hry, třeba AOE3 v 1600x1200, tam HDR dělá strašně moc. Ale jde o to, že na X800 se už věci i nespustěj, o to tu jde. Takový lidé často nechtěj měnit celou sestavu, protože ji kupujou jednou za mnoho let a musej pak upgradovat grafiku a většinou to měněj za šmejdy tipu 7600GS agp, a to ještě musej mít štěstí aby tam ta karta jela.

    A dále pak je to poslední SM3.0 karta s nativnim AGP, bez můstku, čili funguje spolehlivě na všem co má alespoň AGP4x. To se zdaleka nedá říct o novějších kartách s můstkama (zkus třeba Geforce 7600 a nebo radeony X1950pro na kt333). Čili je naprosto ideální AGP kartou.
    Naposledy upravil DOC_ZENITH; 02.11.2007 v 11:44.
    The best Unreal Tournament maniac.

  11. #11

    Standardní Re: ATI RV670



    Snad by to mohlo neco rici...

    edit 19:38 : vlozeno tentokrat z blogu

    Naposledy upravil flanker; 02.11.2007 v 19:41. Důvod: ufff, ono to zmizelo?!
    AMD X2 4600+ 2400Mhz@2640Mhz a X3 8650@2760MHz 1.27V, ASUS M2N-E, 2GB DDR2 A data 800Mhz@880Mhz cl5, Saphire radeon x1950pro 256Mb 580/1400@610/1550 , HDD 320GB samsung+320GB WD SATA, DVD/R/RW SATA Samsung, zdroj 500W KME, case Aspire X Cruiser, 17" CRT ADI microtron 1024x768 na 140Hz :) ASUS M4A Deluxe+Phenom II 945 coming soon!!!

  12. #12

    Standardní Re: ATI RV670

    Citace Původně odeslal DOC_ZENITH Zobrazit příspěvek
    Musim se tady NV40 trošku zastat. Používá jí dost lidí.
    Pokud tím myslíš Ultru, o které jsem mluvil, tak s tím nemůžu souhlasit. Z čeho vycházíš? Díval jsem se na pár internetových hlasování i steam a ačkoli lze všechny tyhle statisktiky brát spíš jako průzkum retail trhů (tzn. chybí majorita low-endu, která by to vyvážila), tak veškeré produkty řady GF6800 zabírají 3-4% z těchto uživatelů. Pokud si od toho odečteš midrange produkty jako GF6800LE/GS/XT, které se (u nás) prodávaly po stovkách, narozdíl od Ultry, která se prodávala kusově, pak ti zbývají maximálně desetiny procenta uživatelů. A to podle mě není dost lidí.
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  13. #13
    Senior Member mince Avatar uživatele mraky
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Praha
    Příspěvky
    1 166
    Vliv
    298

    Standardní Re: ATI RV670

    Jinak ten slide ma zajimave rozlozeni market segmentu. Trochu mi tam chybi low end a mainstream a performance je prinejmensim usmevne. Ale na druhou stranu chapu, ze jde o PR.
    Pište česky: hold × holt

    hold – projev pocty nebo úcty (další význam je výkupné, vynucený poplatek ve válce)
    holt – povzdech; ve významu „inu, zkrátka a dobře“

  14. #14
    Senior Member Avatar uživatele DOC_ZENITH
    Založen
    24.05.2005
    Bydliště
    Praha 14 hloubětín.
    Příspěvky
    1 296
    Vliv
    270

    Standardní Re: ATI RV670

    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Pokud tím myslíš Ultru, o které jsem mluvil, tak s tím nemůžu souhlasit. Z čeho vycházíš? Díval jsem se na pár internetových hlasování i steam a ačkoli lze všechny tyhle statisktiky brát spíš jako průzkum retail trhů (tzn. chybí majorita low-endu, která by to vyvážila), tak veškeré produkty řady GF6800 zabírají 3-4% z těchto uživatelů. Pokud si od toho odečteš midrange produkty jako GF6800LE/GS/XT, které se (u nás) prodávaly po stovkách, narozdíl od Ultry, která se prodávala kusově, pak ti zbývají maximálně desetiny procenta uživatelů. A to podle mě není dost lidí.
    Myslim skoro všechny NV40, GT šla taktnout na ultru prakticky vždy a taková LE byla zas bomba v odemikání pipelines a když se člověk nebál zvednout voltáž změnou biosu tak so dostal na jádro kolem 430..... Pak si jen dávat pozor na přeplnění paměti když máš 128mb verzi a je to ok. GS zas dávala takty jádra kolem 550mhz atd. (ale tu už neberu, to už nebyla NV40, už to mělo můstek, čili fuj).

    Ani tu nejde o to kolik lidí tu kartu má, natož dnes používá, nemůžeme posuzovat úspěšnost karty podle prodejnosti, to by FX5200 byla lepší jak R9800XT, nebo už vůbec ne podle toho kolik kdo těch karet má. To je jejich blbost že brali 6600GT, chytrej člověk vzal 6800LE a šel si hrát. (Vím že většina lidí netaktuje a neodemiká, ale jsme na ocguru přece, tady nás defaulty moc neberou). jde tu prostě jen o to, že ta karta je dnes plně použitelná a to soudobá konkurence ne.

    Ale podobně to může dopadnout s RV670 protože má DX10.1 a NV zatim ne. Obávám se ale aby to nakonec nedopadlo jako DX 8.0 a 8.1, čili naprosto nastejno s vyjímkou jedině BF2.
    The best Unreal Tournament maniac.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. ATI Catalyst™ 7.5
    Založil flash v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 31
    Poslední příspěvek: 25.06.2007, 10:27
  2. ATI Catalyst 7.1
    Založil flash v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 14.01.2007, 23:13
  3. ATi Catalyst™ 6.8
    Založil no-X v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 24
    Poslední příspěvek: 29.09.2006, 22:24
  4. Ati Catalyst 6.5 WHQL
    Založil Spajdr v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 29.05.2006, 07:20
  5. ATI Catalyst™ 5.11 WHQL
    Založil Spajdr v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 33
    Poslední příspěvek: 27.11.2005, 21:36

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •